Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 858
Hei,

Grunnet ekstremt dårlige hastigheter på hjemmenettet har jeg vurdert å leie en OK seedbox ett eller annet sted i verden som tar seg av torrents og lagring (til en viss mengde).

Nå har det seg også sånn at jeg har en AppleTV stående, jailbreaket med FireCore (XBMC bl.a.), og jeg lurer derfor på om det er mulig å koble ATVen min til en eventuell seedbox, og streame alt direkte derfra? Eller finnes det mer praktiske løsninger?
Hvis du skal koble ATV mot SeedBox for så og spille det på TVen så høres det ut som dette kommer til å sluke linje, og hakke en del. Hvordan linje har du egentlig? Altså med tanke på at du har "ekstremt dårlige hastigheter" på nettet ditt, så hørtes ikke dette særlig smart ut.
Om du kan legge inn Plex Media Server på den, kan du streame til Plex-klienten som kan legges inn på jailbreaket Apple TV iallefall.
Sitat av KristianNafstad Vis innlegg
Hvis du skal koble ATV mot SeedBox for så og spille det på TVen så høres det ut som dette kommer til å sluke linje, og hakke en del. Hvordan linje har du egentlig? Altså med tanke på at du har "ekstremt dårlige hastigheter" på nettet ditt, så hørtes ikke dette særlig smart ut.
Vis hele sitatet...
Sitter med 16/0.7, så jeg laster ned på ca. 2Mb/s, og 40-70Kb/s opp, så nedhastigheten er helt OK, men opphastigheten er helt forferdelig, mao. private trackere er ikke helt ideelt.

Yochi:
Den er jailbreaket, skal se om jeg legger inn Plex, enkleste ville vært å hatt det bare via iOS.