Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1078
Har eit problem her.
Har ein gammel pc med Windows 98 på, som har 2 brukere.
Den eine er vanlig bruker, og den andre er admin. Har mista\gløymt admin passordet, men eg kjem meg inn på den vanlige brukeren. Har på den måten fått tak i .pwl fila, som kan crakkest.

Lurer då på om nokon kan hjelpe meg med å cracke fila, og sende meg passordet. Eg kan ikkje gjere det sjølv, sidan eg bare har ein gammal pc og skulenettverket sine drittpcer.

Måtte skifte fil format for å kunne uploade, ein må skifte tilbake for å kunne bruke den.
då vert navnet "Administ.pwl"

Takker for all hjelp.
Ehhh, det er jo bare å slette den fila og når du skal logge inn neste gang så velger du et nytt passord på administrator.

Sikkerheten i 98 er fantastisk.
Kan gjere det, men det funker ikkje godt nok.
Har pcen i eit lokalt nettverk, og då vert passordet kontrolert opp mot serveren, sidan eg må logge på eit domene.. Eineste mulighet er å få cracka passordet, viss eg skal få full kontroll.
Det du sa fungerte når eg nappa ut nettverksledningen og skifta domene..
Takk for hjelpa sålangt.

Nokon som tar på seg oppgava å cracke passordet?
Foretrekker å få passordet som pm, og framfor slike "kjerringråd".Har prøvd dei fleste, utan resultat.
Ingen som gidder å hjelpe til?
Kom igjen då, kan ikkje nokon cracke passordet+
Hadde vært meget takknemlig
http://www.astalavista.com/tools/password/wincrackers/

Fikk melding fra Norton at det var en Trojan, og det er jo sant. Derfor vil ikke jeg kjøre det må min maskin, men du får prøve
Sist endret av Sméagol; 6. november 2003 kl. 19:48.