Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1362
Har søkt i en time og to på google nå om disse to personene som drev å gravde seg inn til en hule. Kan huske å ha lest noe om det på forumet her også men finner det ikke. Så jeg lurer på om det er noen som ville være så snille å linke til det?
tusen takk skal du ha!

KP til deg
Beklager at jeg stjeler tråden, men jeg lurer på hva dette er? Orker virkelig ikke å lese igjennom alt det der. Og hva er så spesielt med å grave i en hule? Noen har vell lest alt, og kunne fortalt meg om det?

Takker og bukker for svar.
Jeg har ikke lest hele, men litt googling på «Floyd's tomb» gir mer info. Kort fortalt er det en spøkelseshistorie fortalt som om den var ekte, med bilder og greier, om skumle lyder, skrik og rumling i en hule.
Skummleste, og den var jo litt kul
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Skummleste, og den var jo litt kul
Vis hele sitatet...
Den er inn i helvettes skummel, annbefales!
Ble akuratt ferdig er det noe etter side 10?
Etter å ha lest historien fikk jeg lyst til å klatre i huler. Noen som har erfaring som vil fortelle litt om hva som må til og hvor det er gode huler i Norge?
Sist endret av dexter; 29. mai 2010 kl. 21:45.
For dere som er intriserte så er filmen "The Decent" basert på noe av det samme. Bra film med skumle innslag
Sitat av Holmen Vis innlegg
For dere som er intriserte så er filmen "The Decent" basert på noe av det samme. Bra film med skumle innslag
Vis hele sitatet...
Takker skal lastes ned
Sitat av toxicity Vis innlegg
Ble akuratt ferdig er det noe etter side 10?
Vis hele sitatet...
Det er 2 deler egentlig.
Den første delen består av bilder og tekst og er fortalt på en litt annen måte, desverre slutten den ganske brått etter at ting begynner å skje.

Den andre delen er hele historien og er på rundt 20 sider. Denne består kun av tekst og er nesten skrevet som ei novelle. Den er skrevet litt annerledes (navn på personer og steder)

Hvis du finner tråden som omhandler denne historien her på siden, finner du denne delen. Husker desverre ikke hva tråden het så kan nok desverre ikke finne den til deg.
Sitat av Holmen Vis innlegg
For dere som er intriserte så er filmen "The Decent" basert på noe av det samme. Bra film med skumle innslag
Vis hele sitatet...
Du mener antakelig The Descent - Nedstigningen, ikke The Decent - De/Den Anstendige.
Sitat av stigi Vis innlegg
Beklager at jeg stjeler tråden, men jeg lurer på hva dette er? Orker virkelig ikke å lese igjennom alt det der. Og hva er så spesielt med å grave i en hule? Noen har vell lest alt, og kunne fortalt meg om det?

Takker og bukker for svar.
Vis hele sitatet...
Det er ikke en logg over gravingen, det er en grøsser/spenningsgreie.
Begynner ganske normalt med at de kommer lenger inn, men så skjer creepye ting.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Du mener antakelig The Descent - Nedstigningen, ikke The Decent - De/Den Anstendige.
Vis hele sitatet...
Se der ja. Er ikke noe anstendig med filmen der så skjønner ikke hvorfor jeg skreiv det