Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 5107
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Det er friend koden til selve spillet som blir delt her. Ikke til Wii maskinen. Du må gå inn u spillet og så registrere
Da har jeg lagt til ALLE. Tar meg friheten til å samle alle tidligere oppgitte friend koder her, slik at en ikke trenger å sortere seg gjennom de andre postene for å finne dem
dexter - 1891-1258-4531
Dweep - 3093-7323-6200
dosky - 3909-7768-4400
Rhox - 3179-6332-0598
Mith - 2320-6268-2764
Khazeth - 1676-3898-0058
Dani87 - 1461-6513-8545
Raymond - 3437-3211-3734
ChS - 3007-8443-9116
BuzzR - 0130-1954-5431
BioDroid - 3308-4804-8986
møkk - 4682-9736-9185

Har somsagt lagt til _alle_ så da får jeg bare vente i spenning
Sist endret av møkk; 15. juni 2008 kl. 13:28.
Har ikke spilt på mange uker. Men bare fordi du laga den lista skal jeg gå inn og legge til hele gjengen senere i dag.

Takk skal du ha møkk!
0219 7351 3741 0729

Er newb i Mario Kart, men legger til dere utover natta/morgendagen.
Ikke for å bryte opp den flittige diskusjonen, men hvordan mener dere wii'ere at reaksjonsevnen til wiimoten er? Har aldri fått tid til å prøve den under optimale forhold, men har alltid hatt ett intrykk av at den har svak pressisjon?

Har kun prøvd golf-spillet og red-steel(?), men fikk intrykk av at utover svært markerte høyre- og venstremanøvreringer var reaksjonen mer på måfå?

Begynnte plutselig å fatte litt interesse for konsollen

P.P.
Sist endret av Petter Pan; 16. juni 2008 kl. 04:22.
Sitat av Petter Pan
Ikke for å bryte opp den flittige diskusjonen, men hvordan mener dere wii'ere at reaksjonsevnen til wiimoten er? Har aldri fått tid til å prøve den under optimale forhold, men har alltid hatt ett intrykk av at den har svak pressisjon?

Har kun prøvd golf-spillet og red-steel(?), men fikk intrykk av at utover svært markerte høyre- og venstremanøvreringer var reaksjonen mer på måfå?

Begynnte plutselig å fatte litt interesse for konsollen

P.P.
Vis hele sitatet...
Eneste jeg har problemer med er puttinga på golfspillet... ellers har jeg ikke merka noe problemer. På House of the Dead feks. fungerer den utmerket.

Oh, på Super Paper Mario når man skal bruke Tippi til å kikke virker det som om den er svak og lagger litt, men aner ikke hvorfor... litt plagsomt i lengden.
Sitat av Petter Pan
Ikke for å bryte opp den flittige diskusjonen, men hvordan mener dere wii'ere at reaksjonsevnen til wiimoten er? Har aldri fått tid til å prøve den under optimale forhold, men har alltid hatt ett intrykk av at den har svak pressisjon?

Har kun prøvd golf-spillet og red-steel(?), men fikk intrykk av at utover svært markerte høyre- og venstremanøvreringer var reaksjonen mer på måfå?

Begynnte plutselig å fatte litt interesse for konsollen

P.P.
Vis hele sitatet...
Har spilt irundt 24 timer Zelda Twilight Princess nå og har absolutt ingenting og klage på.
Red Steel var også et av de første spillene jeg prøvde, ble ikke helt fornøyd med styringen der selv. Ellers synes jeg også putteren på golf er vanskelig.

Få prøvd og slåss med sverdet og f.eks Pil og bue i Twilight Princess, da vil du nok skifte mening.
Sist endret av Christian; 16. juni 2008 kl. 18:00.
Sitat av Christian
0219 7351 3741 0729

Er newb i Mario Kart, men legger til dere utover natta/morgendagen.
Vis hele sitatet...
Heisann, du har gjort samme bommert som meg Dette er Wii koden din, men her i tråden så er det vist din unike Mariokart kode som skal deles. Du finner den om du går inn på mariokart å roter deg frem til online delen, du skal se "Mii"en din med en jordklode bak, samt koden din nederst på skjermen. Denne koden har kun tre, tall ruter. xxxx xxxx xxxx, mens Wii koden har fire

Edit:
Til han som lurte litt på kontrollen, det kan jo også være en variabel mtp batteristyrke, og plassering av sensor bar kontra din plassering.
Er egentlig sånn greit fornøyd med kontrollen, den funker fint i Zelda TP, men nå har ikke jeg brukt så mye tid til å spille andre spill en det på Wii'en. Sports spillet var jo en slager, men merket da ikke så mye til hvordan kontrollen reagerte.
Opplevde noe skummelt på Mariokart, hvor jeg skulle prøve å "sladde" i svingen, dro rattet hardt mot høyre, resulterte i at bilen svingte til venstre Men det har kanskje noe med at den ble vridd for langt eller noe.
Sist endret av møkk; 16. juni 2008 kl. 18:07.
Jeg har lagt til alle men ingen er "registrert" enda, hvor lang tid tar dette egentlig?
Sitat av møkk
Heisann, du har gjort samme bommert som meg Dette er Wii koden din, men her i tråden så er det vist din unike Mariokart kode som skal deles. Du finner den om du går inn på mariokart å roter deg frem til online delen, du skal se "Mii"en din med en jordklode bak, samt koden din nederst på skjermen. Denne koden har kun tre, tall ruter. xxxx xxxx xxxx, mens Wii koden har fire
Vis hele sitatet...
Aha, takk!

4081-6770-0380


Edit; Jeg låner Mario Kart av en kompis. Blir dette regnet som kompisen's kode siden det er hans spill, eller min? Siden det blir spilt på min maskin og mitt nettverk?
Sist endret av Christian; 16. juni 2008 kl. 19:51.
koden er knytta med licensen. Så hvis du har egen license så er det din kode..
Fikk lyst å kjøpe wii nå. Hva ligger prisen på?
www.prisguide.no, det er ikke så vanskelig å finne selv!
noen som lykkes i å adde friends eller? Ingen av de 20stk jeg har adda er registrert enda...
Ingen som spiller det lengre? :P
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Godt gjort å bumpe på 47min, det lyser virkelig tålmodighet av det.
On-topic: Husk at for at det skal ha noe som helst å si, tror jeg den du adder også må få din kode, og legge til deg.
Sist endret av robhol; 17. juni 2008 kl. 23:23.
du, jeg har venta i 3 dager nå og fortsatt er ingen aktivert
4682-9532-1419