Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2776
Er på tur sørover før øyeblikket å vurderer å stoppe i trondheim å få meg en kebab eller noe. Har vært på 1001 natt før å er fornøyd med de. Men tar gjerne imot tips
hadde vært greit om dere skriver hvor lenge det er åpent!
Orange i Nordre gate har jeg vært fornøyd med, hvertfall.
Sesam som er i samme bygg som studentersamfundet. Knallgode burgere, og kebab'en er ikke så dum den heller.
lefsespiser
lefze's Avatar
Star Kebab <-- THIS, beste kebaben i hele norge
Ligger i Søndre gate

Sesam har forsåvidt ganske god burger (ligger i samme bygg som samfundet)
Sist endret av lefze; 16. august 2011 kl. 20:21.
Sesam har god burger ja. Hvis du vil ha rullekebab så anbefaler jeg mir i nærheten av krysset dronningensgate/munkegata.
Nå har jeg sjelden vært i Trondheim å spist kebab, men den ene gangen jeg gjorde det så spiste jeg på "Mir". Jeg var riktignok på fylla, men husker at kebaben var sinnsykt god. Vet dog ikke om dette skyldtes alkoholen eller ei...
Sitat av andreas... Vis innlegg
Nå har jeg sjelden vært i Trondheim å spist kebab, men den ene gangen jeg gjorde det så spiste jeg på "Mir". Jeg var riktignok på fylla, men husker at kebaben var sinnsykt god. Vet dog ikke om dette skyldtes alkoholen eller ei...
Vis hele sitatet...
Det var alkoholen...


Sjekk ut La Belle, beste kebabsjappa imo
Gromega's Avatar
Trådstarter
når stenger 1001 natt?
Sitat av Gromega Vis innlegg
når stenger 1001 natt?
Vis hele sitatet...
De bør jo ha nattåpent mtp. navnet.
MIR kebab, beste kebabsjappa
Gromega's Avatar
Trådstarter
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
De bør jo ha nattåpent mtp. navnet.
Vis hele sitatet...
håper det, 20 min unna trondheim, å er ganske så sulten
Sitat av Gromega Vis innlegg
håper det, 20 min unna trondheim, å er ganske så sulten
Vis hele sitatet...
Bruker å være oppe ihvertfall til 12 i store byer, så sikkert ikke noe problem.
Hold deg unna Tusen og en natt i midtbyen. Jeg og en kamerat var der og spiste, riktignok for noen år siden, men begge fikk diare av maten. Mangler ikke akkurat på spisesteder, så velg gjerne noe annet.
Brukte spise nattmat fast der før, trokke det skal være noe problem med tidspunkt
Star kebab - som nevnt tidligere er en selleristang med en lompe rundt. Største skuffelsen!! Mir, Oska (best) og tanem-grillen er å anbefale : )