Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1322
God kveld freaks.

Jeg var ute å kjørte meg en tur iste, da jeg var så uhelldig å kjøre på en katt.
ringte til politiet å forklarte hva som har skjedd, fikk beskjed om hva jeg skulle gjøre ned katten. Han noterte bare navnet mitt å så hva jeg skulle gjøre.

Men lurer på om dette kan få noe vidre konsekvenser?

Beklager rotete tråd, er litt stressa å skriver med telefonen.
Selvfølgelig får det ikke videre konsekvenser, det var tross alt bare et uhell!
kjørte på en katt selv her for 2 uker siden tror jeg, men jeg fant ikke igjen katten etter leting med maglight i grøfta på begge sider av veien, så jeg venter på at det skal komme opp lapper om savnet katt. Det med politiet var ikke noe som slo meg der å da.
Sist endret av Luci Tristis; 20. juli 2011 kl. 03:55.
Konsekvensen er nok som du sikker allerede vet en død katt, og sikkert noen katteeiere som blir veldig lei seg (om 1 dag når de ikke finner katten sin). Det blir nok ikke noen konsekvenser for din del, ettersom du selv sa det var et uhell..
Jeg kunne vært interessert i å høre hva politimannen mente du skulle gjøre med katten jeg.
Du kommer uansett ikke i noe problemer på grunn av dette, vil t.o.m gi deg kudos for at du gjorde som du gjorde,
kontaktet politiet (please si at du brukte nødnummeret? XD). De fleste ville nok bare gitt f i det hele og kjørt videre (Jeg håper de blir jaga av menneske etende katter i søvnen sin ;__; )
Mjau.
Sist endret av robz1; 20. juli 2011 kl. 03:59.
Gromega's Avatar
Trådstarter
Fikk beskjed om å putte katta i én pose å legge den utfor garasjen til politi stasjonen. Nei, jeg ringte ikke nødnummeret, følte ikke jeg var i nød.
Sitat av Gromega Vis innlegg
Fikk beskjed om å putte katta i én pose
Vis hele sitatet...
Ja, gud, får da virkelig ikke håpe du fikk beskjed om å legge den i to eller tre poser.
Med mindre du brøyt fartsgrensa så får det nok ingen konsekvenser, det er jo ikke din feil at en katt bestemmer seg for og krysse veien akkurat når du kjører forbi. Uansett, politiet gidder ikke og legge seg oppi noe etterforsking om du holdt fartsgrensa eller ikke, med mindre du bor i en komune med 40 innbyggerer, og politiet ikke har noe bedre og ta seg til