Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1578
God kveld freak's.

Sitter å spiller ett nettspill...
Og jeg har bruk for å endre noen verdier i spille.

Lurer på om det er mulig å endre kildekoden på noen slags vis ?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Tamperdata, evt bruk cheatengine eller artmoney.

Kort og godt=er det det flash/java, gang verdien med 8 før du bruker den i cheatengine/artmoney, google resten.
Har du vurdert å bruke cheat engine?

Edit: To late
Sist endret av Falken; 22. desember 2010 kl. 22:19.
har prøvd cheatengine, men når jeg har søkt opp den første vedien å ska ta next scan kommer det ikke opp noe :S

Nå ser jeg er ikke java/flash lol
Er ett php game
Hva heter spillet?
Om du bare vil endre kildekoden på en vanlig nettside fungerer utvidelsen firebug ganske bra.
Det vil vel ikke ha så stor betydning, da de fleste php spill er server basert og ikke client?
Vil du endre noe på serveren i et nettspill som ikke er laget av aper/microsoft: Gi opp!
Vil du imponere venner, bruk firebug!
Sitat av vaffelspiser Vis innlegg
Hva heter spillet?
Om du bare vil endre kildekoden på en vanlig nettside fungerer utvidelsen firebug ganske bra.
Vis hele sitatet...
Nordicmafia
Er noe jeg spilte før å skulle bare sjekke hvordan det var blitt å sjekke ut om jeg klarer å "lage" litt penger i og med jeg vet det er en bugg i spille så det går.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
NF lagrer det på server, så hjelper fint lite med cheatengine.

Du kan være heldig å få endret en verdi, i din browser vil den vise anderledes, men når du refresher/gjør en handling, så forsvinner verdien, og blir den opprinlige før du endret den, mao endrer du lokal verdi.
Hmm, da får jeg fortsett å fundere på hvordan folk utnytter bugs på servern :P
Firebug "TITEGN"