Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1280
har endelig fått nok av win xp og vil installere 2000 prof. på nytt..men jeg klarer faen ikke å avinstalere sin xp...noen tips??
Formatere is not an option?
Lagret du systemfilene når du installere WinXp? Da kan du gå tilbake til det gamle operativsystemet, tror jeg
Ellers, kan du jo bare gå ut i DOS, og slette WinXP mappa, og installere Windows 2000 professional?!?
Men det som er best, er å formatere hele disken, men du har sikkert like mye du har bruk for, som jeg har når jeg har slike problemer!!
Lykke Til!
Better than thou.
Win98 bootdisk og format c:?

[Edit]
Wow, ingen av de andre postene var der når jeg begynte på min =]
[/Edit]
Sist endret av Carlo; 10. desember 2001 kl. 12:50.
Opprinnelig postet av rl1
Formatere is not an option?
Vis hele sitatet...
vil helst slippe det ja
Det må da være første gang du ikke er først ute Carlo
Opprinnelig postet av Qee
ta m harddisken ut i garasjen og knus den. bestill en ny HD fra komplett.no og bruk så internett som er på skolen imens
Vis hele sitatet...
Slike dumme argumenter vil vi helst ikke høre. Spar deg for den!
Better than thou.
Opprinnelig postet av Zar0niX
Det må da være første gang du ikke er først ute Carlo
Vis hele sitatet...
Naah.. Ikke første gang.. Mer som andre eller no
Opprinnelig postet av Qee
ta m harddisken ut i garasjen og knus den. bestill en ny HD fra komplett.no og bruk så internett som er på skolen imens
Vis hele sitatet...
syns du det er en smart løsning?
Opprinnelig postet av Qee
ta m harddisken ut i garasjen og knus den. bestill en ny HD fra komplett.no og bruk så internett som er på skolen imens
Vis hele sitatet...
Seriøst?
bruk samme måte som når du skal fra ME til '98

slett program files og windowskatalogen + alle filer på root som har med systemet å gjøre. reinstall ønsket os.
end of problem.

qee? forstår følelsen, det er jævla deilig den følelsen du får når du smadrer harddisken/anne plagsom del (anbefaler alle som er skikkelig lei av data/elektro å smadre noe elektronisk.. hjelper på livet å gjør det)
men ikke alle har penger til ny harddisk/vil gjerne ha innholdet/vil gjerne ha den disken.

mm
Jeg jobber faktisk med PC'er etter mottoet:

"If it isn't working, it's not afraid of you"

Det er digg, og det funker