Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2456
Hvordan er det egentlig å se på Film og TV når man er på weed og hvordan er selveste opplevelsen? Positiv? Negativ?
Positiv. Du taper ingenting på å prøve. Som med mye annet etter en jonas, så blir det morsommere og mer interessant. Det eneste negative er at underholsningsprogram, dårlige komiserier og reality-tv er uutholdelig. Jeg klarer kun å fokusere på det falske i dem.
Spørs hva man ser på. Stonervennlig humor som workaholics og naturprogrammer er diggbart! Nyheter og masete serier som two and a half men er dritt.
Actionfilmer kan bli slitsomt og kjedelig syns jeg mens sci-fi blir filosofisk og fett, nesten litt mindfuck noen ganger fordi man tenker seg at det kan være ekte heheh

Du får føle deg frem med viben etter hva du syns fanger interessen din fjern.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Defending Vis innlegg
Hvordan er det egentlig å se på Film og TV når man er på weed og hvordan er selveste opplevelsen? Positiv? Negativ?
Vis hele sitatet...
Det er gøy/spennende, du blir levd inn i filmen.
Foretrekker nesten alltid komedie siden det er extra gøy når du er fjern.
som han ene sa så er workaholics gøy, rick and morty, family guy, simons osv osv
Sitat av Defending Vis innlegg
Hvordan er det egentlig å se på Film og TV når man er på weed og hvordan er selveste opplevelsen? Positiv? Negativ?
Vis hele sitatet...
Om man er vandt med rusen er det maks chill, bonus, 3 dager seinere kan du se filmen om igjen for du har glemt 86% av hva du så
Jeg gidder ikke tenke, bare føler meg avslappet og vil ha noe å hvile øynene på som gjør at hodet spinner av seg selv. Kanskje halvsove litt og så åpne og følge med videre uten å være spesielt bevisst på at du ikke skjønner bære av storylinen. Og gå å hente seg mat innimellom. Jeg blir et dovendyr som bare lever i nuet.
Er ingenting som å røyke en joint og se en god film på kino. Som nevnt er det også bonus at filmen er så og si like underholdende neste gang i og med at du gjerne glemmer en god del etter noen uker
Jeg elsker å se filmer jeg så på som liten når jeg har røyket. Får en ekstra sterk nostalgisk følelse av det.
Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Jeg elsker å se filmer jeg så på som liten når jeg har røyket. Får en ekstra sterk nostalgisk følelse av det.
Vis hele sitatet...
Det hørtes super chill ut
Jeg lever meg vanvittig mye mere inn i det jeg ser på når jeg røyker.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Det eneste negative er at underholsningsprogram, dårlige komiserier og reality-tv er uutholdelig. Jeg klarer kun å fokusere på det falske i dem.
Vis hele sitatet...
Første gang jeg ble dunderfjern på grønt var det noen som skrudde på Friends. Det var så jævlig falskt at det gjorde fysisk vondt å se på. Alle smilene var revet ut fra ukeblader og limt over munnen til skuespillerne. Ingen brydde seg om min anmeldelse så jeg måtte rømme til et annet rom. Opplevde min første body-orgasm på cannabis og sovnet som en stein. Good times!
Mann, her har du oppskriften på en superdigg dag.

Dagen før:
Vær sikker på at yr og storm sier at dagen etter skal bli fin med sol og hele pakka.

Lag edibles som er dosert lavt per edible. Muffins, kakao, brownies, hva som helst av bakst eller søtsaker.
Starter du lavt (0,10-0,15 f.eks) kan du innta mer, starter du med et smell er hele dagen plutselig ødelagt.

Rull deg 2-3 jointer

Kjøp inn masse forskjellige typer frukt og god drikke.

Gjør klar kosekroken med puter, dyner tepper og digg tøy. Eller bare kos deg i boxeren som jeg pleier

Lag en liste med serier du kan tenke deg å se.
Personlig anbefaler jeg alt det nyere med David Attenborough. Morsomme tegneserier som South Park, Futurama, Rick & Morty eller ekte komedier (ekte folk).
Det har kommet en ny dritkul serie på Netflix som heter "Alien Worlds" som er en fire-episoders miniserie som viser hvordan liv på andre planeter kan se ut. Fantastisk CGI til å være en miniserie.

Dagen har kommet
Start dagen med en sunn liten frokost og en mornings.
Så får du startet highen.
I løpet av kort tid kan du innta edibles, så mye du vil, men jeg anbefaler å starte lavt, vente halvannen time og se an.
Desto tommere magen din er desto enklere er det å vurdere funken på spisehasjen. Derfor liten frokost.

Å gå tur i solskinnsvær er helt fantastisk når man er fjern, spesielt om man er fjern på 11-hydroxy-THC.
Ikke kast bort HELE dagen inne

Sørg for å ha alt du trenger og at ingen maser på deg. Om du har dame som også er glad i Cannabis er det ingenting hyggeligere enn å være fjern med dama, diskutere fjerne ting og se på interessante ting på TV.

Jointene kan du/dere fordele utover dagen, men det er ikke noe must. Det er bare jeg som foretrekker effekten jeg får av å røyke oppå det spiselige.

Jeg personlig anbefaler å ha noe beroligende (Valium eller Sobril f.eks) I TILFELLE noen får major noia.
Fordi angst og noia suger hardt.

Oppsummering

Forberedelser ifht. å finne alt du vil underholdes av.
Forbered Cannabisen, enten det er spisbart, røykbart eller skytbart (kødder, kødder).
Forbered mat og drikke og ikke minst kosekroken.

Ikke glem å nyte et par turer i løpet av dagen, kle deg godt i disse kalde dager.

Enjoy!!

Edit: Satt på banen og skrev dette innlegget som ble waaay lenger enn jeg hadde tenkt, haha! Ser ut som stuk, men tro meg, det ville blitt en bra dag
Sist endret av krystallkongen; 4. desember 2020 kl. 18:34.
Naturprogrammer er heftige
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
BBC South Pacific - Om sydhavsøyer og dyrelivet der

BBC Blue Planet - om hav og dyrelivet i havet.

Cosmos - serie om universet, laget av Family guy skaperen Seth mcFarlane og ledes an Neil degrasse tyson

Og selvfølgelig BBC Life - Velkjent naturprogram
Sitat av Dodecha Vis innlegg
BBC South Pacific - Om sydhavsøyer og dyrelivet der

BBC Blue Planet - om hav og dyrelivet i havet.

Cosmos - serie om universet, laget av Family guy skaperen Seth mcFarlane og ledes an Neil degrasse tyson

Og selvfølgelig BBC Life - Velkjent naturprogram
Vis hele sitatet...
"A life on our planet" av David Attenborough er en 10er! Hvis noen interesserer seg for natur og kjenner igjen Attenborough sin kvalitet, så virker dette som en Dokumentarfilm som er hans siste og viktigste verk og delvis en selvbiografi der han forteller om forskjellen på verden da han var en ung oppdager i en enorm verden som var urørt, og i dag, hvor du finner menneskelig innflytelse (ofte i form av søppel) nesten over hele kloden.

Planeten sine skoger holder på å ødelegges, på ekte folkens. As we speak. Og arter dør.
Vi mennesker er bokstavelig talt midt oppi, og sannsynligvis ansvarlig for jordens sjette masseutryddelse som foregår nøyaktig nå, i vår livstid. Pga oss.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Holocene_extinction

"The Holocene extinction, otherwise referred to as the sixth mass extinction or Anthropocene extinction, is an ongoing extinction event of species during the present Holocene epoch (with the more recent time sometimes called Anthropocene) as a result of human activity.[3][4][5] The included extinctions span numerous families of plants[6] and animals, including mammals, birds, reptiles, amphibians, fishes and invertebrates. With widespread degradation of highly biodiverse habitats such as coral reefs and rainforests, as well as other areas, the vast majority of these extinctions are thought to be undocumented, as the species are undiscovered at the time of their extinction, or no one has yet discovered their extinction. The current rate of extinction of species is estimated at 100 to 1,000 times higher than natural background extinction rates.[4][7][8][9][10][11]"

Taigaen, skogen som dekker Nord-Norge(?) Og Sibir er den eneste ordentlig enorme skogen som ikke blir hogget ned på massiv skala, lurer jeg på.
Sist endret av krystallkongen; 4. desember 2020 kl. 20:36.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Om man er vandt med rusen er det maks chill, bonus, 3 dager seinere kan du se filmen om igjen for du har glemt 86% av hva du så
Vis hele sitatet...
Glemmer du 86% av det du ser av fjernsyn, mens du er påvirket av marihuana? Skulle gjerne sett kilder på dette...




neida.
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Glemmer du 86% av det du ser av fjernsyn, mens du er påvirket av marihuana? Skulle gjerne sett kilder på dette...




neida.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår skepsisen din, og når sant skal sies, vil nok % variere veldig mye pga flere faktorer.

Blandt annet hvor lenge det er siden jeg har røkt, hvilken kvalitet røyken har og ikke minst hvor tidlig i filmen jeg stumper av og våkner til rulleteksten
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Mann, her har du oppskriften på en superdigg dag.

Dagen før:
Vær sikker på at yr og storm sier at dagen etter skal bli fin med sol og hele pakka.

Lag edibles som er dosert lavt per edible. Muffins, kakao, brownies, hva som helst av bakst eller søtsaker.
Starter du lavt (0,10-0,15 f.eks) kan du innta mer, starter du med et smell er hele dagen plutselig ødelagt.

Rull deg 2-3 jointer

Kjøp inn masse forskjellige typer frukt og god drikke.

Gjør klar kosekroken med puter, dyner tepper og digg tøy. Eller bare kos deg i boxeren som jeg pleier

Lag en liste med serier du kan tenke deg å se.
Personlig anbefaler jeg alt det nyere med David Attenborough. Morsomme tegneserier som South Park, Futurama, Rick & Morty eller ekte komedier (ekte folk).
Det har kommet en ny dritkul serie på Netflix som heter "Alien Worlds" som er en fire-episoders miniserie som viser hvordan liv på andre planeter kan se ut. Fantastisk CGI til å være en miniserie.

Dagen har kommet
Start dagen med en sunn liten frokost og en mornings.
Så får du startet highen.
I løpet av kort tid kan du innta edibles, så mye du vil, men jeg anbefaler å starte lavt, vente halvannen time og se an.
Desto tommere magen din er desto enklere er det å vurdere funken på spisehasjen. Derfor liten frokost.

Å gå tur i solskinnsvær er helt fantastisk når man er fjern, spesielt om man er fjern på 11-hydroxy-THC.
Ikke kast bort HELE dagen inne

Sørg for å ha alt du trenger og at ingen maser på deg. Om du har dame som også er glad i Cannabis er det ingenting hyggeligere enn å være fjern med dama, diskutere fjerne ting og se på interessante ting på TV.

Jointene kan du/dere fordele utover dagen, men det er ikke noe must. Det er bare jeg som foretrekker effekten jeg får av å røyke oppå det spiselige.

Jeg personlig anbefaler å ha noe beroligende (Valium eller Sobril f.eks) I TILFELLE noen får major noia.
Fordi angst og noia suger hardt.

Oppsummering

Forberedelser ifht. å finne alt du vil underholdes av.
Forbered Cannabisen, enten det er spisbart, røykbart eller skytbart (kødder, kødder).
Forbered mat og drikke og ikke minst kosekroken.

Ikke glem å nyte et par turer i løpet av dagen, kle deg godt i disse kalde dager.

Enjoy!!

Edit: Satt på banen og skrev dette innlegget som ble waaay lenger enn jeg hadde tenkt, haha! Ser ut som stuk, men tro meg, det ville blitt en bra dag
Vis hele sitatet...
hørtes ut som en perfekt dag, håper jeg får hatt et par sånne dager i vår/sommer 2021