Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  420 79934
Nope. Han sa at det skulle bli sendt i løpet av torsdag eller fredag, så vi får se i morgen.
Sitat av Oatre Vis innlegg
De kan tjene minimalt om de i det hele tatt tjener noe.
Tviler på at de ikke gjør dette for å tilfredsstille kunder og kun det. De tar seg ikke bryet med å mekke så mye varer og ikke tjene noe omtrent?
Vis hele sitatet...
Er nettsiden reell, så får de massiv reklame for seg selv på måten de gjør det nå. Sikkert liten fortjeneste på akkurat denne kampanjen, men ryktet de får nå mtp. hvor billig de selger mobiltelefoner er gull verdt mtp. tiltrekning av kunder.

Setter de opp prisen med 500,- etterhvert, så sier det seg selv at de kan tjene gode penger på dette etterhvert. Alle vil vel ha en mobiltelefon så billig som mulig? Samtidig som det ikke er noen binding opp mot en operatør.
Sist endret av stagg; 6. september 2012 kl. 21:25.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Skjønner ikke hvorfor alle reagerer på prisen, at nyetablerte setter prisen langt under konkurrenter er helt normalt, prisen kommer til å gå opp etterhvert, men om de ikke får oppmerksomhet rundt siden i starten, vil det bli vanskelig å drive butikk.

Som mange andre her skriver, så vent heller til telefonene uteblir, istedet for å anklage folk for svindel, det er faktisk fint lite folkeskikk i sånt..
Noen som har fått spøringsnummer?
Han sa han regnet med å få de idag, og at de ville bli sendt med ekspress levering på dør siden de ble forsinket
Sitat av packman Vis innlegg
Noen som har fått spøringsnummer?
Han sa han regnet med å få de idag, og at de ville bli sendt med ekspress levering på dør siden de ble forsinket
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt på noen uker.
Da vet jeg hvor jeg skal kjøpe iPhone 5 når den kommer ut Håper dere får varene deres!
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Dummeste jeg har hørt på noen uker.
Vis hele sitatet...
Mener du med det? At han ikke har fått inn varene enda?
Nope, ikke fått sporingsnummer. Har snakket med han tidligere, og da sa han at han skulle sende de i dag. Merker at jeg begynner å bli litt i tvil
Ja, hva er status på dere andre da?
Har heller ikke hørt noe fra Mr.Kristian. Begynner å bli litt lei nå med tanke på at det nermer seg en uke siden betillingen, haha. Men betalte med mastercard så det er vel ikke noe stress
Jaja, ting som er for godt til å være sant, er som regel det.
det ser veldig mørkt ut for de som bestilte... håper alle betalte med paypal så de kan trekke tilbake pengene...
Sitat av Wires Vis innlegg
det ser veldig mørkt ut for de som bestilte... håper alle betalte med paypal så de kan trekke tilbake pengene...
Vis hele sitatet...
Hvorfor ser det mørkt ut? Fordi fyren kun har 7 timer på seg til å sende ut sporingsnummer?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hvem går til politiet først?
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Hvem går til politiet først?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal noen til politiet?

folk her vet jo at vedkommende driver med dropshipping, noe som ofte kan ta lang tid.
Sist endret av Spelly; 7. september 2012 kl. 17:23.
Er vel ingen som har blitt svindlet enda...

Jeg er derimot spent på når (om) folk på varene sine.
Fyren virker som en utrolig hyggelig fyr.
Han sa han skulle si ifra når pakken er sendt og gi meg sporingnummer.
Jeg er 99% sikker på at dette er real deal og ikke noe humbug.
Om det skal vise seg å være humbug, er det bare å ta Chargeback med PayPal.

Forventer at pakken blir sendt i dag eller i morgen, ettersom den skal komme neste tirsdag.

Nå er det bare å vente og se!
Sitat av UnknownPwny Vis innlegg
Fyren virker som en utrolig hyggelig fyr.
Han sa han skulle si ifra når pakken er sendt og gi meg sporingnummer.
Jeg er 99% sikker på at dette er real deal og ikke noe humbug.
Om det skal vise seg å være humbug, er det bare å ta Chargeback med PayPal.

Forventer at pakken blir sendt i dag eller i morgen, ettersom den skal komme neste tirsdag.

Nå er det bare å vente og se!
Vis hele sitatet...
At en person er utrolig hyggelig er et trekk alle svindlere har til felles, selvom ikke alle hyggelige personer automatisk er svindlere.
Fremdeles ikke fått sporingsnummer.
Enig det at han virker som en hyggelig fyr, og får håpe han virkelig er det. Men jeg syns pakkene burde vært sendt nå! Siden han egentlig sa de ville komme til han på onsdag. Men jeg venter over helga værtfall, han får tirsdagen på seg før jeg gjør noe med det.
Ser ut som om han stakk av med penga mine, han har lagt ned siden!!!!! Det at siden er under vedlikehold er bare en unnskyldning!
Sist endret av Den modige; 7. september 2012 kl. 20:07.
vedlikehold på vår side fra fredag 07.09.12 kl 19:00 til lørdag 08.09.12 kl 09.00.
Får se om dem kommer opp igjen da.. haha..
Sitat av Den modige Vis innlegg
Ser ut som om han stakk av med penga mine, han har lagt ned siden!!!!!
Vis hele sitatet...
Nei.
Sitat av E-Store.no
Derfor vil det utføres vedlikehold på vår side fra fredag 07.09.12 kl 19:00 til lørdag 08.09.12 kl 09.00.

Vi ønsker alle velkommen tilbake til E-store.no lørdag.
Vis hele sitatet...
Dette betyr at siden vil komme tilbake lørdag. Lørdag er i morgen.
Ja jeg tror nok også at den kommer tilbake i morra, tror han hadde en vedlikehold på samme tidspunkt forrige uke.
Men han bør rette opp i skrivefeilene sine...
"I det siste har vi fått mange fine og gode tilbakemeldinger fra våre kunder og andre. Disse ønsker vi og implementere på vår side. Derfor vil det utføres vedlikehold på vår side fra fredag 07.09.12 kl 19:00 til lørdag 08.09.12 kl 07.00.
Vi ønsker alle velkommen tilbake til E-store.no lørdag.
Vi kommer til og lansere mange nyheter, og rett og slett en bedre opplevelse "

http://www.facebook.com/estore.no
Sitat av stagg Vis innlegg
"I det siste har vi fått mange fine og gode tilbakemeldinger fra våre kunder og andre. Disse ønsker vi og implementere på vår side. Derfor vil det utføres vedlikehold på vår side fra fredag 07.09.12 kl 19:00 til lørdag 08.09.12 kl 07.00.
Vi ønsker alle velkommen tilbake til E-store.no lørdag.
Vi kommer til og lansere mange nyheter, og rett og slett en bedre opplevelse "

http://www.facebook.com/estore.no
Vis hele sitatet...
"Hilsen Kristian _å_ E-Store"
Sitat av Tommsern92 Vis innlegg
Hold kjeften på deg Den modige, hvis du har lært å leste så er det vedlikehold på websiden bare!
Vis hele sitatet...
Mon tro om noen har stått opp med feil fot først i dag :/ ?

Frister med ny tlf til meg selv i bursdagsgave hvis denne siden er legit =>
Venter spent på svar om noen får produktene de har bestilt.
Sitat av stagg Vis innlegg
"I det siste har vi fått mange fine og gode tilbakemeldinger fra våre kunder og andre. Disse ønsker vi og implementere på vår side. Derfor vil det utføres vedlikehold på vår side fra fredag 07.09.12 kl 19:00 til lørdag 08.09.12 kl 07.00.
Vi ønsker alle velkommen tilbake til E-store.no lørdag.
Vi kommer til og lansere mange nyheter, og rett og slett en bedre opplevelse "

http://www.facebook.com/estore.no
Vis hele sitatet...
Synes det er litt morsomt at de skal legge inn gode tilbakemeldinger når jeg ikke har sett en eneste en som har mottatt varen sin enda. Verken her inne eller på gruppen sin facebookside.
Skrivefeil på forsiden nå.

E-store

Hei alle sammen.

I det siste har vi fått mange fine og gode tilbakemeldinger fra våre kunder og andre. Disse ønsker vi og [COLOR="Red"](skal være å her)[/COLOR] implementere på vår side. Derfor vil det utføres vedlikehold på vår side fra fredag 07.09.12 kl 19:00 til lørdag 08.09.12 kl 09.00.

Vi ønsker alle velkommen tilbake til E-store.no lørdag.

Vi kommer til og [COLOR="red"](skal være å her også)[/COLOR] lansere mange nyheter, og rett og slett en bedre opplevelse

Hilsen Kristian å [COLOR="red"](her skal det være og, ironisk nok)[/COLOR] E-Store
Vis hele sitatet...
Ja, det er små feil, men de får dette firmaet til å framstå som uprofesjonelt.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Synes det er litt morsomt at de skal legge inn gode tilbakemeldinger når jeg ikke har sett en eneste en som har mottatt varen sin enda. Verken her inne eller på gruppen sin facebookside.
Vis hele sitatet...
Ja, stusser mer og mer selv. Kjekt for meg at jeg ikke bestiller noe før fakta kommer på bordet her i tråden. Skulle siden være ok, så blir det en iPad på meg selv, og en Samsung på madammen.
Sitat av Tommsern92 Vis innlegg
Hold kjeften på deg Den modige, hvis du har lært å leste så er det vedlikehold på websiden bare!
Vis hele sitatet...
Hei! Når noe høres ut til å være for godt til å være sant, så er det nok ikke det. Så bare hold munn!
Ville da tro han hadde nok med å ordne opp i alle pakkene han må sende ut istede for og ''implementere'' skryt på siden sin?
Slutt å klag inntil det motsatte er bevist.. Har ennå ikke fått sett på nettsiden, så jeg gleder meg til å ta en titt i morgen. Håper gutta får varene sine til neste uke!
Dette tilbudet.. Som er for godt til å være sant.. Ble ikke det avsluttet 2. September?

Jo, i følge siden på facebook. Hvorfor skal "alle" bestille derfra om dette er legit? Sparer jo ikke akkurat så mye nå lengre.
Skal ike se bort i fra at dette rett og slett er en pappagutt som leker med pappas penger og har startet butikk uten
at han helt aner hva det faktisk innebærer...virker jo som han virkelig prøver å komme i gang med noe, uten at han helt har kapasiteten
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Mistenker at dere vil få en billig kina-kopi, er så glad for at jeg har impulsen i orden. Ta en titt på DealExtreme og andre kinesiske nettsider som spesialiserer seg på mobiltelefoner.

..det viser at denne mannen får en liten fortjeneste på det dere har kjøpt uansett.
Sist endret av Ru11er; 7. september 2012 kl. 23:27.
Hvis det er kina-kopi, så blir det vel bare cashback... Brenner jo bare han hvis han har planer om svindel, men vi får nå se.
Ser det er noen her som har kjøpt ting, har noen av dere fått de?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Ser det er noen her som har kjøpt ting, har noen av dere fått de?
Vis hele sitatet...
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Synes det er litt morsomt at de skal legge inn gode tilbakemeldinger når jeg ikke har sett en eneste en som har mottatt varen sin enda. Verken her inne eller på gruppen sin facebookside.
Vis hele sitatet...
Haug av folk her inne allerede som sitter venter på produktene de har bestilt, så vil tro i hvert fall noen av de oppdaterer tråden når/hvis de får tingene sine =)
Sist endret av Hightime; 8. september 2012 kl. 00:06.
Nå har de hvertfall utvidet vedlikedholdstiden.
Er det seriøst brukere her inne som har bestilt og betalt for varer på den siden?
Sitat av williams123 Vis innlegg
Er det seriøst brukere her inne som har bestilt og betalt for varer på den siden?
Vis hele sitatet...
Nope. De bare skriver det for å virke sjæmpe kul.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av white? Vis innlegg
vedlikehold på vår side fra fredag 07.09.12 kl 19:00 til lørdag 08.09.12 kl 09.00.
Får se om dem kommer opp igjen da.. haha..
Vis hele sitatet...
Nå har han forandret tiden til fredag 07.09.12 kl 19:00 til lørdag 08.09.12 kl 19.00.
Sist endret av Lima; 8. september 2012 kl. 10:21.
Tror nok det her blir en sviende lærepenge for de her inne som har bestilt; hvis noe virker å være for godt for å være sant, ER DET SOM REGEL DET!
Sitat av williams123 Vis innlegg
Tror nok det her blir en sviende lærepenge for de her inne som har bestilt; hvis noe virker å være for godt for å være sant, ER DET SOM REGEL DET!
Vis hele sitatet...
personlig synes jeg tilbudet kan virke troværdig i dette tilfelle. Lokketilbud er jo noe som er veldig vanlig, og matrkedsføring er dyrt. Så at enkelte selger "hote" produkter til under innkjøpspris som en form for markedsføring og skaffe seg en kundeportefølje er ikke å utelukke. Man må bare være forsiktig, da det er vanskelig å skille mellom det og svindel.
Ja, tiden vil vise. Men Fra klokken 07:00 til 09:00 og nå 19:00
Seems legit
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=998634644
Fortsatt enkeltmansforetak
Vel dette blir litt latterlig om det er svindel - for da kan man jo lett gå til sak og kreve pengene tilbake, samt at han kommer nok til å få en relativt sur straff for det. Med tanke på at dette er et enkeltmannsforetak er det ikke vanskelig å vite hvor man skal putte ansvaret.
Sist endret av etse; 8. september 2012 kl. 13:54.
Vent og se. Tviler på at en mann som er gift og har flere barn svindler folk på internett i fritiden hans, for å være ærlig.
Først sier han at han har ett lite lager i Norge, nå dropshipper han tydeligvis fra USA. Får å selge innkjøpte varer må man være registret i foretaksregisteret samt mva registeret noe han ikke er. I tillegg så må telefonene sendes frem og tilbake til USA hvis de må repareres.