Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2077
hva er de beste norske cigarillos til å rulle feks. bellman osv.
har bare prøvd bellman og d var bare papp
Hva mener du med rulle?
Ta ut tobakken for å blande inn hasj?

I såfall Hvorfor cigar/cigarillo?

Vil jo være smakssak..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Yohoja Vis innlegg
Hva mener du med rulle?
Ta ut tobakken for å blande inn hasj?

I såfall Hvorfor cigar/cigarillo?

Vil jo være smakssak..
Vis hele sitatet...
ja brat
Kan være jeg tenker feil, men skal du rulle ut cigaren for så og rulle inn feks hasj? Isåfall kan du kjøpe Backwoods her: https://www.msorensen.no/sigarer/mas...99-p0000013756

De har jeg brukt for å rulle, litt uvant til og starte med men funker bra når det er rulla.

eneste nedsiden med å kjøpe på nett er at de kan være litt tørre, da må du fukte de så dem ikke detter fra værandre, mange videoer om det på nett.
Sist endret av TAketbrett; 26. juli 2021 kl. 11:08.
Cigarillos smaker papp som oftest, det blir lagret for dårlig. Kjøp backwoods eller en annen billig sigar ifra en nettbutikk eller tobakksbutikk. Rull deg noen feite blunts.
Jeg har bare brukt backwoods og swishers til å røyke med. Har inntrykk av at de fleste merkene med billigsigar du får i Norge ikke er spesielt egnet til å lage blunts. Tror woods har vært tilgjengelig i Danmark de siste årene. Har kommet over det i taxfreen på noen flyplasser i europa.

Det som er nice med blunt er at den brenner sakte og jevnt, men hvis du ikke propper den med minst et gram godweed så smaker det jo veldig av tobakksbladet.
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Bernt_ektenavn Vis innlegg
hva er de beste norske cigarillos til å rulle feks. bellman osv.
har bare prøvd bellman og d var bare papp
Vis hele sitatet...
Jeg hadde Zigzag blue en gang på en fest og det smakte som bra krydret kylling. https://www.google.com/url?sa=i&url=...AAAAAdAAAAABAD her er et bilde, vet ikke hvis de er tilgjengelig der i Norge men de er helt nydelig
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Cigarillos smaker papp som oftest, det blir lagret for dårlig. Kjøp backwoods eller en annen billig sigar ifra en nettbutikk eller tobakksbutikk. Rull deg noen feite blunts.
Vis hele sitatet...
har prøvd bellman gold og d var ikke engang tobakk blad
Du må ha cigar og ytterbladet,blir dyrt når cigaren koster mer en bønna