Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2795
Sitter på no lysebrun/grønn veldig tørr men ekstremt sticky. Er dette bra saker eller
Du får prøve da vel. Men min erfaring er at det som regel er bra shit
ikke godt å si, lukter det som bønne? evt sleng opp noen bilder, hvordan er konsistensen?
Isvarmt's Avatar
Trådstarter


Får ikke til det bildegreiene. Fy flate denne var kanonbra!

Sist endret av Isvarmt; 22. april 2021 kl. 18:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser ut som en veldig fin bønne! Kos deg, champ!
R.i.p 23.04.2021
Åssen skal vi vite om den er bra med mindre vi har kjøpt eksakt samme hasj fra samme kar du kjøpte ifra?
Er umulig for noen her på forumet å svare på der, du må nesten bare fyre opp å se
Virker som den funket, så kos deg Som sagt er det vanskelig å se ut fra bilder. Har hatt tre lignende typer i det siste. Det har variert fra null funk til kjempebra. Hvis den er sticky pleier å være et bra tegn, men ikke alltid (det vil si den kan være god selv om den ikke er klissete).
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sett lignende i Oslo siste uke, knallgod
Anonym bruker
"Høflig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser veldig ut som det jeg røyker på nå her i Vest-Agder!
Utifra hva jeg har smakt og vært borte i tidligere ville jeg sagt..,, røyk deg ballefjern
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Var stein til langt ut på ettermiddagen i dag fra røykinga i går. Heilt sykt bra bønne
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen andre som bare får super porøs lys pollen for tiden? Siste halve året har alt jeg kan finne vært denne typen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen andre som bare får super porøs lys pollen for tiden? Siste halve året har alt jeg kan finne vært denne typen.
Vis hele sitatet...
har sett veldig mye pollen i det siste, dog det jeg har funnet har vært ganske god, men ikke så særlig porøs, men sett det å. dog ikke hatt så alt for stort problem med å finne mørke og "saftige" typer, kommer vel ann på hva slags kontakter du har, dette i oslo omegn,

samme i københavn, vært mye pollen å oppdrive men lite mørke typer
Rinkebysvorska‘n
Relativt mye lysere typer her i Nederland og. Stort sett det jeg foretrekker men kommer jo an på akkurat hva slags type det er.

"lys pollen hasj" kan være jævla bra men det er ikke noe fasitsvar.

Mørk, klissete, sort hasj får jeg ikke tak i her i Utrecht, var et par steder i Amsterdam dem hadde.

Er noen som mener at det ikke er "ekte" maroc å få tak i det hele tatt, bare det nye greiene som er laga med Europeiske strains. Om dette er helt sant tviler jeg på, men har definitivt skjedd noe de siste åra
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hm interessant, men porøs blir forresten feil, den er mer smuldrete og litt sticky/fuktig. Ikke dårlig røyk men veldig sativa lignende effekt (har aldri røyket noe jeg har fått bekreftet var en spesifikk strain så vet ikke helt hvordan det skal funke), digg men savner den tunge couchlocken :P
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Hvor lenge holder hasj seg? Denne var så bra at jeg vurdere å spare den til sommeren

Tenker sativa her ja
Sist endret av Isvarmt; 24. april 2021 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Spesielt%)ibyen jeg bor er det så å si KUN mørke indica typer,nesten aldri noe lyst ihvertfall ikke noe som er sativa
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Hvor lenge holder hasj seg? Denne var så bra at jeg vurdere å spare den til sommeren

Tenker sativa her ja
Vis hele sitatet...
Er den veldig fersk, så vil den cure og bli bedre både på smak og funk i flere mnd. Holder fint til sommeren.

Jeg pleier alltid å kjøpe julehasjen mange mnd i forkant for å sikre meg skikkelig god bønne.
Sitat av tipot Vis innlegg
Er den veldig fersk, så vil den cure og bli bedre både på smak og funk i flere mnd. Holder fint til sommeren.

Jeg pleier alltid å kjøpe julehasjen mange mnd i forkant for å sikre meg skikkelig god bønne.
Vis hele sitatet...
Totalt feil.
Hasj er ferskvare, blir bare tørrere jo lengre den ligger lagret. Er en grunn til at alle vil ha så fersk hasj som mulig.
Med pot blir saken en helt annen, der blir den mer potent og bedre på smak jo lengre den ligger å «kurer» etter høsting.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Totalt feil.
Hasj er ferskvare, blir bare tørrere jo lengre den ligger lagret. Er en grunn til at alle vil ha så fersk hasj som mulig.
Med pot blir saken en helt annen, der blir den mer potent og bedre på smak jo lengre den ligger å «kurer» etter høsting.
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra at den blir mer potent?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvor har du det fra at den blir mer potent?
Vis hele sitatet...
De fleste som røyker og er interessert i prosessen vet det fra før, men siden du spør på en slik måte at det virker som du vil ha bevis: ” A good cannabis cure will not only improve the flavor and smoothness of a smoke sesh, it will also improve product potency, too! “

Kilde: potguide.com
[quote=jaffarbigbag;3689055]Totalt feil.
Hasj er ferskvare, blir bare tørrere jo lengre den ligger lagret.

null problem så lenge den blir lagret riktig, ie enten vakumpakket evt lagt i norgesglass og pakket inn med plastfolie, evt bare pakk inn biten og legg den i fryseren, dog liten vits å spare på den biten til TS sånn sett, men beste shot der er fryseren,
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
De fleste som røyker og er interessert i prosessen vet det fra før, men siden du spør på en slik måte at det virker som du vil ha bevis: ” A good cannabis cure will not only improve the flavor and smoothness of a smoke sesh, it will also improve product potency, too! “

Kilde: potguide.com
Vis hele sitatet...
Jeg dyrker selv men aldri hørt om det.

Spurte litt da jeg hadde 1 av 3-4 glass som ikke ble kjempeknall på en av de siste dyrkerundene, men merka ikke noe merkbart på potens, mere smak og lukt som var helt jævlig xD
Sist endret av NokErNok; 25. april 2021 kl. 02:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Totalt feil.
Hasj er ferskvare, blir bare tørrere jo lengre den ligger lagret. Er en grunn til at alle vil ha så fersk hasj som mulig.
Med pot blir saken en helt annen, der blir den mer potent og bedre på smak jo lengre den ligger å «kurer» etter høsting.
Vis hele sitatet...
Jeg har laget en god del hasj selv, så jo det stemmer... Det handler om riktig lagring. Pakk det godt inn i plast og legg det på et kaldt ish sted.

Hvis du er interessert i temaet kan du jo sjekke ut Frenchy Cannoli på youtube.

"there is plenty first- hand reports about quality Hashish as old as 12 years, 3 to 5 years being common"
Sist endret av tipot; 25. april 2021 kl. 10:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.