Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1277
Røyker hasj daglig ~1g

Spiste 1.2g tørket flein for 1 time siden, har kommet effekt, som er veldig interessant og morsom. Første gangen jeg tar flein, og gjør det alene.

1.2 var alt av flein det var, så det er nå tomt. Hvis jeg røyker hasj, blir effekten av fleinen sterkere da? Jeg hadde røyket før jeg spiste flein, men ikke etter. Føler meg spesielt beruset av fleinen når jeg fokuserer på ting, men ellers føler jeg at jeg kanskje skulle hatt mer flein, men er tom.

Så spørsmålet er, røyk hasj for å få bedre funk? Eller fortsett å vent?

Ca. 1 time siden jeg tok (litt lengre, 1.5 kanskje)
Har alltid røyka på nedturen, 4-5 timer etter inntak av soppen. Kan vel begynne varsomt med 1-2 puffs av en j for å se an på formen?
Noen liker kombo! Siden du er så vant til canna, vil du nok bare få goodvibes .. Du behøver jo ikke ta så mye. God tur. Spis sukker når du er klar for å lande
Trådstarter
4 9
Okei. Føler det hitter ganske hardt når jeg ser på PC skjermen, og leser hva dere skriver. Haha, kul drug. Hvorfor spis sukker når jeg er klar for å lande? Jeg har jo kjøpt inn masse søtt munch for bruningen?

Er det ikke bra å spise søtt og trippe samtidig?
Logg av, sett på noe digg musikk og legg deg på sofaen. Det går nok fint å blande med noen trekk siden du er erfaren på røyken, men personlig liker jeg å vente noen timer etter peak.
Trådstarter
4 9
Soppen funka jævli bra, venter litt med Jen

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul drug

føler jeg har mista sensen for tid, men føler meg veldig bra. Tror jeg skal ta en J
Sist endret av ukjentgud; 31. mars 2021 kl. 22:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sukker hjelper deg litt med å lande! Gjelder vel forøvrig på canna også
Hvis du er kjempe innrøyka og helst på den klumpen du har går det fint å røyke på sopp, men ja! Den forsterker soppen.