Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1226
Men Gameboy fremkaller sikkert kreft elns
akkurat som og bruke barbermaskin i dysjen
alt skal jo liksom være farlig dah... ditt og datt kan gi kreft og annet skit.
Det skal til og med være farlig å sitte for mye foran pc'en!
Jeg har iallefall lest at en kan få kreft av pcskjermen!

vi lever farlig dere!

kruger
Ok, la oss si at skjermen kan gi oss kreft. Hvor stor er sjangsen for det? Er det ikke bevist 100% sikkert enda, kan ikke sjangsen for det være spess stor heller? Er det tryggere å gå ute i byen, gå over veier, kjøre bil selv, løpe i lysløypa og risikere å møte bjørn? Tror faktisk ikke det er så farlig å sitte på pcen som disse "professorene" skal ha det til.

Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av serial_killah
akkurat som og bruke barbermaskin i dysjen
Vis hele sitatet...
Mannen i Philishave-reklamen dusjer mens han barberer seg. Nemlig.
dette var ps1/psx btw

men det er sikkert ikke mange som spiller psx på båten heller da
Opprinnelig postet av Ond^Sofa

Mannen i Philishave-reklamen dusjer mens han barberer seg. Nemlig.
Vis hele sitatet...
Det er en "liten" forskjell å barbere seg i dusjen med strøm fra et batteri, enn å barbere seg med strøm fra en 220/230 Volts stikkkontakt
Dessuten så er jo shaving maskina waterproof
kunne hendt med hvilket som helst elektrisk apparat...
veit, SKIKKELIG uflaks
Opprinnelig postet av Red Hat
kunne hendt med hvilket som helst elektrisk apparat...
Vis hele sitatet...
Men det hendte med en ps2. Beviser bare at de som kjøper en ps2 vil bli straffet for det
original reprint
xaff's Avatar
Man kan få bryster av å ta på compact discs....
Vet ikke om det stemmer, men jeg hørte at Sony måtte trekke tilbake en haug PSOne i Tyskland pga. at kablene som fulgte med visstnok inneholdt et giftig stoff som var skadelig for miljøet hvis de ble kastet i naturen. (?) Det er påfallende at alle typer consoller er livsfarlige!
Opprinnelig postet av TipeX


Men det hendte med en ps2. Beviser bare at de som kjøper en ps2 vil bli straffet for det
Vis hele sitatet...
Jeg hadde lett satt livet på spill for en ps2....det er verdt det......tror jeg...
Naturfag lærer`n min taut om det der med at det kommer mye ozongass ifra pc`er Hehe... Han sa at viss man satt mye med pc`n (evt. flere pc`er) så burde man bare huske å lufte skikkelig. Spesielt viss man sover i samme rommet..
Opprinnelig postet av Prazor
Naturfag lærer`n min taut om det der med at det kommer mye ozongass ifra pc`er Hehe... Han sa at viss man satt mye med pc`n (evt. flere pc`er) så burde man bare huske å lufte skikkelig. Spesielt viss man sover i samme rommet..
Vis hele sitatet...
Ojoj... jeg sover i samme rom som pcen. - Jeg tror jeg føler meg litt dårlig... bør nok gå til legen å få skjekka meg opp her. Dør jeg nå, vil jeg kanskje bli verdens første pcmartyr! øøøøø...... jeg må løpe.......... [phes.... "og lyden av død"].