Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  139 14795
Sitat av skukketrure Vis innlegg
hehe hadde det vært mange nok av sånne som deg i verden hadde vi ikke hatt krig , stå på
Vis hele sitatet...
Vi hadde jo faktisk det, verden hadde blitt delt inn i 3 stammer hvor Pepsi, Cola og Dr.P knivet om landreområder med kullsyrebomber og utdeling av gratis brus.


Over til topic:
Fantastisk initiativ, som fler allerede har påpekt i tråden ville dette gjort dagen min og jeg hadde fått en morsom historie å fortelle videre.

Dr. pepper er herlig!!! skulle ikke tatt turen innom oslo da :P
Sitat av Killuminati Vis innlegg
Høres ut som en bra plan! Med unntak av at brusen ikke faller i smak, for min del ...
Vis hele sitatet...

Noe du er langt ifra alene om, og nettopp derfor får du kun Dr Pepper til en blodpris i kiosker og spesialforretninger..

Personlig synes jeg Dr Pepper smaker godt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Hva skjedde med prosjektet egentlig ? ble det utført, og hvordan ble det tatt i mot ? tell us please
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av snowdog Vis innlegg
Hva skjedde med prosjektet egentlig ? ble det utført, og hvordan ble det tatt i mot ? tell us please
Vis hele sitatet...
Halla!
Jeg har delt ut og spandert nok DrPepper til et helt årsforbruk, så budskapet i seg selv ble ganske greit gjennomført men ikke helt etter "planen".
Men masse folk har fått øynene opp og tar seg nå en DrPepper i ny og ne fordi de faktisk er blitt klar over at den eksisterer samtidig som den er blitt lettere tilgjengelig for folk som bor utenfor storbyen. (Fikk pressa en kiosk til å ta inn brusen for å gi den en sjanse, ble suksess!)

Men alt ble litt hektisk mot sommeren og jeg flytta videre til Trondheim.
Der jobbet jeg kveldstid hele sommeren så hadde hverken tid eller penger til å faktisk drive prosjektet videre her oppe.. men!
Til våren & sommeren når folk trekker ut i parkene så er jeg der med kjølebaggen min klar for en ny runde med heftig brus drikking.

Kjekt at du spurte!


Skål!
DrPepper er konge, selges for rundt 20-22 flaska på Meny her

Kjempeflott tiltak du har gjort syntes nå jeg, tommelopp.
Ingen ting er så REAL som the REAL cocs cola... har smakt Dr.pepper, smaker som pepper uten biff. dvs veldig dårlig!! jeg skjønnr ikke hvorfor alle liker ALT Cola utenom Coca Cola, jeg er desverre inge hardcore brusdrikker, men vil kritisere for det... alt annet enn Coca cola er stress!! ja stress i som at smaksansene dine må gå løpisk for å NETTOPP smake det!!! ta heller en Coca Cola ELLER vann for å roe deg ner!!
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Uhhhhh, ok?
Vis hele sitatet...
Se på klokka Få skjønner hva de leser eller skriver
Sant, er tross alt natt til søndag
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Alt dette pratet om denne brusen overbeviste meg: i morgen kjøper jeg min første flaske!
Syntes det kan best beskrives som Lovehearts på flaske.
Må nesten skuffe dere å si at DrPepper ikke falt i smak hos meg, ble nesten lik kvalm når jeg tvang meg selv til å drikke hele. :l
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bunker Vis innlegg
Ingen ting er så REAL som the REAL cocs cola... har smakt Dr.pepper, smaker som pepper uten biff. dvs veldig dårlig!! jeg skjønnr ikke hvorfor alle liker ALT Cola utenom Coca Cola, jeg er desverre inge hardcore brusdrikker, men vil kritisere for det... alt annet enn Coca cola er stress!! ja stress i som at smaksansene dine må gå løpisk for å NETTOPP smake det!!! ta heller en Coca Cola ELLER vann for å roe deg ner!!
Vis hele sitatet...
Dude...

Kritikk er kjekt så lenge det gir mening, få deg litt søvn så kan vi heller slå av en diskusjon imårra.

Sitat av Settoz Vis innlegg
Må nesten skuffe dere å si at DrPepper ikke falt i smak hos meg, ble nesten lik kvalm når jeg tvang meg selv til å drikke hele. :l
Vis hele sitatet...
Ingen tvinger deg til å bli kvalm gutt!

Denne brusen blir ofte en typisk "love or hate" greie, enten så faller den veldig i smak eller så går flaska rett i søpla etterfulgt av en tyggis for å fjerne alle spor av smaken som henger igjen i kjeften.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Du leste rett! Har tenkt til å drive egen reklame for et produkt jeg elsker høyt!
Si din mening!
Vis hele sitatet...
Minner meg så om forrest gump når jeg hører det ordet

Iv must have drunk 15 dr.peppers!!!

http://www.youtube.com/watch?v=JSEdBNslGOk

Kommer aldri til å forbinde det med noe annet

Jeg husker jeg var urge freak når jeg var ung..
Sist endret av MerPenger; 13. november 2011 kl. 08:20.
Jeg kan ikke fordra den brusen. Men det er bare smak og behag. Jeg liker ideen din masse, og jeg skjønner ikke hvorfor du skal ha masse utlegg med det. Om du tar kontakt med importøren og sier hva du vil gjøre så kan jo de helt sikkert sende deg brus og reklameartikler så lenge du tar bilder og gjør det uten lønn.

Hadde jeg vært importøren hadde jeg hoppet rett på ideen. Håper det funker for deg da, etter som du åpenbart har et border-fetisjistisk forhold til denne doktorbrusen din
Sist endret av jalig; 13. november 2011 kl. 08:27. Grunn: Korrektur
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Syntes det kan best beskrives som Lovehearts på flaske.
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme jeg tenkte når jeg smakte min først flaske i høstferien!
Sitat av skukketrure Vis innlegg
hehe hadde det vært mange nok av sånne som deg i verden hadde vi ikke hatt krig , stå på
Vis hele sitatet...
Joda, da hadde vi hatt konflikter om hva slags brus vi skal ha isteden. Mennesker finner noe å krangle om uansett.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Joda, da hadde vi hatt konflikter om hva slags brus vi skal ha isteden. Mennesker finner noe å krangle om uansett.
Vis hele sitatet...
Det er ikke verdt å krangle over brus, en saklig diskusjon uten trangsynte fanboys derimot.
Jeg må virkelig innrømme at Dr. Pepper er en av de drikkene som virkelig ikke falt i smak hos meg.
Allikevel må jeg nesten bare gi kudos til trådstarter for et slikt initiativ, siden han rett og slett bare ønsker å opplyse folk om favorittdrikken sin, uten å i det hele tatt tenke på økonomisk gevinst eller noe igjen for strevet.

Det er nok sikkert mange frivillige organisasjoner som kunne hatt nytte av en som deg.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Hvis noen bare hadde fått tak i et brett med Pepsi Raw(du er savnet) igjen
Vis hele sitatet...
pepsi raw smakte muskatt og uring, herregud for noe skvip..

dr.pepper er kjempegodt om den er kald og man vil ha sukker men ellers smaker det urin det og ja og jeg tror at de 3 brettene kommer til å gå på ett øyeblikk for det er ikke få som sier ja til gratis brus i varmen

lykke til!
Kimbobo, kan ikke du gjøre dette med Vanilla Coke også!?
Dr.P smaker vondt :s
Har ikke smakt Dr. Pepper før. Dette kan ha med å gjøre at hver gang jeg er tørst og skal kjøpe meg noe å drikke så vil jeg jo ha noe som jeg vet er godt og som jeg liker. Da ender jeg ofte opp med en Cola Classic fordi jeg ikke vil kjøpe en uutforsket brustype som jeg kanskje ikke liker, og da vil jo det være money wasted og sånt liker vi vel ikke?
Sitat av drittsekken Vis innlegg
pepsi raw smakte muskatt og uring, herregud for noe skvip..

dr.pepper er kjempegodt om den er kald og man vil ha sukker men ellers smaker det urin det og ja og jeg tror at de 3 brettene kommer til å gå på ett øyeblikk for det er ikke få som sier ja til gratis brus i varmen

lykke til!
Vis hele sitatet...
Jeg likte Pepsi raw, helt til jeg fant ut at i større doser er det laktose fremkallende. Jeg fikk på den positive siden 24 Pepsi Raw av PepsiNorge når jeg sendte e-mail om at det ikke sto noe advarsel om at det var laktose fremkallende.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av ThwiX Vis innlegg
Har ikke smakt Dr. Pepper før. Dette kan ha med å gjøre at hver gang jeg er tørst og skal kjøpe meg noe å drikke så vil jeg jo ha noe som jeg vet er godt og som jeg liker. Da ender jeg ofte opp med en Cola Classic fordi jeg ikke vil kjøpe en uutforsket brustype som jeg kanskje ikke liker, og da vil jo det være money wasted og sånt liker vi vel ikke?
Vis hele sitatet...
Skrev en del om akkurat dette i førsteposten, er slike som deg jeg er litt ute etter.

Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Kimbobo, kan ikke du gjøre dette med Vanilla Coke også!?
Vis hele sitatet...
Når jeg prater med folk om brus er jeg alltid ute etter å høre hvilke sorter de drikker til vanlig, spør som regel alltid om de har smakt diverse typer bare for å høre hvilke reaksjoner jeg får.
Synes det er kjekt når jeg endelig treffer de folkene som ikke bare drikker pepsi max men faktisk har favoritter som er av de litt mer uvanlige typene, da er det lett å i gang en god samtale om passion for brus.

Gjennom slike samtaler minner jeg alltid folk på at om det er noe man vil ha i butikkhyllene skader de aldri å spørre, det verste som kan skje er at man får et nei.
Anbefaler deg til å finne en kiosk i nærheten å presse de litt til å ta inn Vanilla Coke, gi dem litt trygghet å si at du garanterer at de blir utsolgt viss ikke kjøper du alt dem har igjen.
Så ringer du rundt til alle kompisene dine som liker brusen og sier.. ITS ON!
Ordet sprer seg i nabolaget og vips(!) så har alle kjøpt seg en flaske og kiosken må bestille mer.


Sitat av jalig Vis innlegg
Jeg kan ikke fordra den brusen. Men det er bare smak og behag. Jeg liker ideen din masse, og jeg skjønner ikke hvorfor du skal ha masse utlegg med det. Om du tar kontakt med importøren og sier hva du vil gjøre så kan jo de helt sikkert sende deg brus og reklameartikler så lenge du tar bilder og gjør det uten lønn.

Hadde jeg vært importøren hadde jeg hoppet rett på ideen. Håper det funker for deg da, etter som du åpenbart har et border-fetisjistisk forhold til denne doktorbrusen din
Vis hele sitatet...
Tenkte først at jeg skulle gjøre det på egenhånd og sende inn bilder slik at de kansje ville sponse meg videre, da har dem liksom en garanti på at jeg faktisk er 4 real.
Har ingenting imot å legge ut av egen lomme, penger er for å brukes på gode ideer. Så lenge jeg har nok til mat på bordet og snus i leppa så er det bare velstand.
Men etter flere svar her inne som rådet meg sterkt til å ta kontakt med en gang gjorde jeg det bare for å liksom se hvordan det gikk, men fikk aldri svar.
Skal sende inn igjen ny mail før våren kommer samt prøve å ringe alle mulige nummer for å se om jeg kommer igjennom, det ordner seg nok!

Trondheim, be ready!
Sist endret av Kimbobo; 15. november 2011 kl. 04:19.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Kimbobo, kan ikke du gjøre dette med Vanilla Coke også!?
Vis hele sitatet...
Det selger de jo på alle Ica-butikkene, samt en rekke Bunnpris. 27-28 kroner per boks, men læll (som ikke er lov å si).

Hva med Fanta Shokata eller Aquarius?
Selger det på bunnpris der jeg bor, er ikke noen fan av dr. pepper tho. (de har solgt dr pepper på forskjellige dagligvare butikker irundt her så lenge jeg kan huske).

Vanilla coke er ganske digg, men vet det ikke er så sykt mange som er gla i den. Cherry coke er og ganske digg.
Sist endret av PoteterOgMolasse; 15. november 2011 kl. 05:49.
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Jeg likte Pepsi raw, helt til jeg fant ut at i større doser er det laktose fremkallende. Jeg fikk på den positive siden 24 Pepsi Raw av PepsiNorge når jeg sendte e-mail om at det ikke sto noe advarsel om at det var laktose fremkallende.
Vis hele sitatet...
Hahhahha det må være noe av det dummeste!
Finner ut at det er laktose fremkallende så får du 24 til..
hvordan smaker denne dr.pepper?som cola?P
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Hvis du leser tråden så ser du hva den smaker men ikke vet jeg
Sist endret av toffer125; 15. november 2011 kl. 07:55.
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Jeg likte Pepsi raw, helt til jeg fant ut at i større doser er det laktose fremkallende. Jeg fikk på den positive siden 24 Pepsi Raw av PepsiNorge når jeg sendte e-mail om at det ikke sto noe advarsel om at det var laktose fremkallende.
Vis hele sitatet...
Haha, det er det sykeste. Er produktet vårt skadelig, sier du? Hva om vi sender deg et helt brett?

Well trolled, PepsiNorge.
Vanilla Coke er helt fantastisk, beste brusen jeg noensinne har drukket.
Det selges på rema her til 22 kroner boksen..


Men er noen av de gamle brusene jeg kunne tenkt meg ja, Pepsi Twist for eksempel var jo dritgod (denne selges i utlandet i 1,5l flasker, nammy)
Hvordan går prosjektet?
På trondheimstreffet syntes jeg å huske noe snakk om en dr.pepper drakt?
Støtter Pepsi Twist.

Men dere som snakker om laktose fremkallende, hva i alle dager er dette?
Sikker på at dere ikke mener at det var lakserende i store mengder?
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hvordan går prosjektet?
På trondheimstreffet syntes jeg å huske noe snakk om en dr.pepper drakt?
Vis hele sitatet...
Gikk ikke helt etter planen da jeg flytta før klærne hadde kommet inn på lager der jeg skulle bestille.
Japan var det eneste landet som hadde lansert capsen tidlig i sommer, var ikke så mange plasser å velge mellom.
Fikk et par store utgifter når jeg flytta opp hit så tok meg ikke råd til å handle når det først var mulighet, litt med tanke på at jeg måtte vente til over vinteren før jeg faktisk fikk bruk for dem uansett.
Skal få orden på klærne til våren, da skal jeg ingen plass så har bedre tid til å gjennomføre prosjektet 110% skikkelig.

Kjekt at du spør!
Jeg kommer hvertfall å tar bilder og skriver en liten sak til lokalavisa når du får alt til å rulle som det skal.
Sitat av Zepur Vis innlegg
Det selger de jo på alle Ica-butikkene, samt en rekke Bunnpris. 27-28 kroner per boks, men læll (som ikke er lov å si).

Hva med Fanta Shokata eller Aquarius?
Vis hele sitatet...
Fanta shokata og aquarius var yndlingsbrusene mine :O Vet du om de er å få tak i enda?
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg kommer hvertfall å tar bilder og skriver en liten sak til lokalavisa når du får alt til å rulle som det skal.
Vis hele sitatet...
Hyggelig at du vil ta deg tid til dette, setter pris på slikt olaPola!
Sist endret av Kimbobo; 15. november 2011 kl. 14:37.
Sitat av Zepur Vis innlegg
Det selger de jo på alle Ica-butikkene, samt en rekke Bunnpris. 27-28 kroner per boks, men læll (som ikke er lov å si).
Vis hele sitatet...
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Vanilla Coke er helt fantastisk, beste brusen jeg noensinne har drukket.
Det selges på rema her til 22 kroner boksen..


Men er noen av de gamle brusene jeg kunne tenkt meg ja, Pepsi Twist for eksempel var jo dritgod (denne selges i utlandet i 1,5l flasker, nammy)
Vis hele sitatet...
Jammen det smaker bedre gratis!