Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 919
Hva med at vi setter oss sammen, og finner en dato og et tidspunkt som passer for flest mulig til å logge på nFF, så vi alle kan slå den nåværende Brukere Pålogget rekorden?
For guds skyld, slett emnet om dette er noe admins ser på som utelukket!

Dagens rekord:
Flest brukere online noensinne var 683, 3. February 2005 klokka 22:07.
Vis hele sitatet...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hva er poenget med å manipulere statistikk?
ser ikke helt vittsen. er det noe som plager deg at det står at rekorden er det?
for meg er det ett fett om det står 683 eller 2453
BTW er det noen som vet hvor mange medlemmer det er registrert her? uten de som er banna.
de som er banna, står de på listen over registrerte brukere?
Medlemslista er gjort utilgjengelig. Før var det jo også mulighet til å se post statetstikk også!

Syns det virker som en dårlig idé, skal du finne over 600 medlemer som kan logge på samtidig må du plannlegge godt. Dessuten er det ikke verdt det.
jeg synes det hadde vært fett! Så ved en senere anledning kunne vi slått den igjen.
Jamen hvorfor? Har jo circa null å si i alle tilfeller. Eneste gode som kan dras ut av det må være at selvfølelsen til den som arrangerte det stiger litt.
Blir vel litt fritids og prøve og sette rekord i noe slikt...?
kan jo prøve på TG, da
Begynner vel å nærme seg ny rekord for ubrukelige tråder snart også..
Hvorfor vil folk slå rekorder i ting som ikke har noe å si uansett? Jeg vet ikke, men det er noe folk alltid har gjort og kommer til å fortsette å gjøre veldig lenge. Og etter å ha lest litt i diverse rekordbøker kan jeg si at dette er langt fra den dummeste rekorden det har blitt gjort forsøk på å slå!

Manipulere statestikk, tja, det er jo en annen måte å se det på.
Sitat av Tr1pp3r
Hva med at vi setter oss sammen, og finner en dato og et tidspunkt som passer for flest mulig til å logge på nFF, så vi alle kan slå den nåværende Brukere Pålogget rekorden?
For guds skyld, slett emnet om dette er noe admins ser på som utelukket!

Dagens rekord:
Vis hele sitatet...
Dårlig forslag. Men det hadde vert litt kult
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av TheInternet
Hvorfor vil folk slå rekorder i ting som ikke har noe å si uansett? Jeg vet ikke, men det er noe folk alltid har gjort og kommer til å fortsette å gjøre veldig lenge. Og etter å ha lest litt i diverse rekordbøker kan jeg si at dette er langt fra den dummeste rekorden det har blitt gjort forsøk på å slå!

Manipulere statestikk, tja, det er jo en annen måte å se det på.
Vis hele sitatet...
Om man fremprovoserer en ny rekord vil jo ikke dette tallet følge den naturlige veksten av forumet, og tallet vil da etter min mening ikke være reelt.
Err... la oss ikke prøve å konkurrere med bots fra søkemotorer nå folkens.