Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 348
Tenkte jeg skulle lage denne tråden da jeg vil ha en litt bedre tripp en sist tripp som jeg ikke vil fortelle om så dårlig den var(bad setting og tidspunkt...)

Skal heller ikke tygge de jævla frøene selv om jeg holt spyingen i sjakk i 3 timer men ja..

Kommer til å gjøre CWE(Cold water extraction) i et par timer før jeg inntar det psykadeliske vannet.

Men ha tenker dere blir et bra setting å gjøre om rommet,gangen og badet til for en mer spritituel opplevese.

Har nåkk med frø og de er ganske potente.
Dassen, rommet ditt å gangen er ikke det mest spirituelle spotten jeg har hørt om for å si det sånn, gå i skogen.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Å gå i skogen på LSA er vel nærmest umuligt....
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Crew
Sitat av Cloor Vis innlegg
Å gå i skogen på LSA er vel nærmest umuligt....
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ingen problemer med det. LSA er egentlig kanskje kjedelig og, som om en LSD tur som skal starte men aldri helt kommer seg i gang.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Kunne bevege meg som en mann på 80år og dårlige kne mens jeg var påvirket av LSA men satser på CWE løser det....