Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2373
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, et par minutter etter et bongtrekk rapte jeg og det kom ganske mye røyk.

Vil det si at jeg har hatt røyk i magen? Kommer det isåfall av for store trekk?

Takk for innspill.
Jeg har opplevd det noen ganger når jeg tar store trekk, det ser ihvertfall ut som røyk og smaker noen ganger sånn også. Tenker det blir litt som å sette vann i vranga, men omvendt kanskje. Ihvertfall no worries!
Har opplevd dette mange ganger før, dog kun av bøtte- og bong-røyking. Husker vi brukte å rape og se røyken komme i timene på skolen, mens vi satt og fniste for oss selv, hver på sin side av klasserommet. Tror det kommer fra å trekke for hardt, at noe røyk lurer seg ned i magesekken rett og slett. Enten det kommer en liten hikk man ikke merker, eller en mini-rap som gjør at du trekker ned noe luft. Det er iallfall ufarlig såvidt jeg vet.
Å rape røyk er ikkje noe nytt her i gården ihvertfall, skjer titt og ofte. Har tilogmed opplevd å sette kapsler fast i halsen som har løst seg opp og deretter har jeg rapa ut en sky av pulver FY faen d var creepy det.
Haha! Ja det er vanelig, gjort det flere ganger etter store bongtrekk. Tror bare du har svelga litt av røyken. Holdte på å bli busta engang når jeg skulle sette meg inn i bilen til min mor, rett før jeg satt meg inn slapp jeg en super rap og det kom drit mye røyk som lukta grønt, haha så ut som jeg akurat hadde tatt meg ett trekk, hadde den kommet i bilen så hadde mor begynt å lure ihvertfall haha
HAHA. Ja, har gjort det selv etter svære bøttetrekk, men også bongtrekk. Vet ikkke helt hva som skjer, men tydligvis noe røyk som finner veien ned i magen eller noe?

Husker en gang det gikk flere minutter fra jeg hadde trekt til røykrapen kom. Da ble det fliring rundt hele bordet!
Skulle svelge en depot tablett engang og den satt seg i halsen. Kjente den var på vei sakte ned, men så rapte jeg etter 10-15 minutter så kom det den hvite skyen av pulver, haha... Røykerap har jeg ikke vært borti før=p
Ja, dette skjer om du svelger røyk. Det har hendt meg før i tiden om jeg klarte å svelge røyk. Jeg har også sett det skje med venner, noen blir også svært dårlige om de svelger mye røyk.

Jeg kom faktisk på en av de første gangene jeg røykte bong nå. Jeg og en kamerat klarte å svelge masse røyk, og vi hadde brukt te istedenfor tobakk. Mener vi var i 14 årsalderen og hadde ikke mye erfaring med å svelge røyk før. Uansett, etter vi trakk ble begge veldig dårlige og vi løp og satt oss over doen for å spy. Begge av oss spøy, men ingen av oss spøy ut spy, det var faktisk bare røyk som kom ut av begge haha.
Jeg husker at en i klassen på videregående ble dårlig etter å ha røykt hasj i friminuttet. 10 min etter timen hadde begynt igjen så rapa han ut en liten sky med røyk
▼ ... noen uker senere ... ▼
Satt rundt julemiddagsbordet som 17-åring etter å ha tatt et solid bøttetrekk. Etter 10-15 minutter kom det en schvær spontanrap og hele middagsbordet var tåkelagt. Kunne ikke se kalkunen i et par sekunder. Ingen sa noe, men så på fattern at han ikke var helt fornøyd.