Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1761
Hei!

Jeg har tidligere hatt suksess ved å kjøpe treningsorienterte research chems / legemidler igjennom russland.
Av en eller annen grunn sendte selgerne det fra USA denne gangen.
Denne ligger nå til klarering i tollen.

Hva kan jeg forvente i forhold til oppfølging? Eller er det sånn de bare destruerer? Fra det jeg har forstått så er det hardere på narkotika enn legemidler. I tillegg så er det i små mengder.
Det er 2 typer SARMs, Clen + Nolva.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Med reseptpliktige legemidler har de tidlige vært ganske greie, informert om lovverk og destruert, men det her er jo anabole steroider som jeg har inntrykk av at de slår hardere ned på: Det har en egen paragraf som er omtrent lik narkotikaforskriften:

§ 234. Dopingovertredelse
Med bot eller fengsel inntil 2 år straffes den som ulovlig tilvirker, innfører, utfører, oppbevarer, sender eller overdrar stoff som etter regler fastsatt av Kongen er å anse som dopingmiddel.

Medvirkning til bruk av dopingmiddel som nevnt i første ledd, straffes tilsvarende.

Uaktsom dopingovertredelse straffes med bot eller fengsel inntil 1 år.
Vis hele sitatet...
Kilde:Lovdata.no
Trådstarter
35 6
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Med reseptpliktige legemidler har de tidlige vært ganske greie, informert om lovverk og destruert, men det her er jo anabole steroider som jeg har inntrykk av at de slår hardere ned på: Det har en egen paragraf som er omtrent lik narkotikaforskriften:



Kilde:Lovdata.no
Vis hele sitatet...
Håper de ikke er like strenge på SARMs som på steroider.
Forsåvidt er så er jeg litt nysgjerrig på hvordan de finner ut hva det er, siden det ikke er markert eller noe
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av jake007 Vis innlegg
Håper de ikke er like strenge på SARMs som på steroider.
Forsåvidt er så er jeg litt nysgjerrig på hvordan de finner ut hva det er, siden det ikke er markert eller noe
Vis hele sitatet...
Hvordan? Det er et helt fag som heter kjemi.
og det utføres ofte av disse folkene.
Trådstarter
35 6
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hvordan? Det er et helt fag som heter kjemi.
og det utføres ofte av disse folkene.
Vis hele sitatet...
Hahah, riktig. Yikkes. Vel, jeg forbreder meg på avhør og går inn i denial mode