Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1163
Heisann og hoppsann og falleralela!

Var på photosession med ei lokal punk/rock gruppe som kaller seg KillRedGold. Tok en haug av bilder, det er flere en dette jeg viser dere nå.

Promoteringsbilde av Kill Red Gold

Bildet ble tatt i Horten, skateparken. Vi fant ut at den blå fargen som smelte sammen med en hvit farge ble kult. Jeg sto ovenfra de, oppå kanten til minirampen.

Nikon D70s, 18-70mm
ISO320, Digitalt
Blender f/16
Lukker 1/50s
Brennvidde 18mm

Hva synes dere?

Flere bilder kan sees her.
Sist endret av Lundern; 29. august 2006 kl. 02:51.
Passer vel ikke helt inn at han ene har kaizers-skjorte på seg ô_o
*redigere bort kaizers logoen* ^_^

Oo post 800 :O
Veldig bra. Jeg synes faktisk toeren var best, og med litt beskjæring og mer kontrast på himmelen blir det veldig bra. Du kan også med fordel retusjere bort skilta på bygningen i bakgrunnen, og flekkene på trappa. Det er litt rotete slik det er. Og så kan du fjerne navnet ditt fra bildene. Det får da være måte på sjøldigging Seriøst : Det er bandet, og ikke du, som er fokus her.
Enig med DonTomaso her! Bilde nr to var helt klart best!

Og klarer du gjøre som DonTomaso sier slik at det blir færre forstyrrende elementer i bildet så blir det veldig bra!
Jeg liker også nummer to best. Det eneste jeg har å klage på er ikke bildet, men motivene. Av og til ser det mer ut som de kjeder livet av seg enn at de er "tøffe", hvis du skjønner hva jeg mener. Dette har jo ikke noe med deg å gjøre, vil jeg tro, men bare et tips til dem neste gang.

Synes du har fått noen gode bilder her, men som sagt over her kan skyene med fordel gjøres noe med.
En ting jeg syns ødela veldig, på alle sammen, er at gutta ikke ser ut som de er helt med... de ser litt daffe ut hvis du skjønner?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Synes du burde ha droppet de uskarpe seksjonene på bildet. Det tjener du ingenting på her. Videre bør du aaaaaaabsolutt droppe ditt eget navn ved bandnavnet. Det der slipper du aldri unna med. Vanligvis, hvis fotograf/grafiker skal bli kreditert på bildet, står dette i en helt vanlig mikroskopisk font vertikalt oppe i venstre hjørne. Men som oftest har man en tekst ved siden av bildet som sier "FOTO: Lundern"
Takk for all tilbakemeldinger ^_^

Jeg har ikke gitt bort bildene fysisk ennå, så har fortsatt masse jobb å gjøre!
Jauda, fine bilder. Eneste problemet er at du hadde fått mer liv ut av fire dukker...
http://foto.lundern.net/killallred/jensi_small.jpg
Han fyren har stjælt skoene mine! ^^
Neida, men jeg har ihvertfall samme sko som han da..

Men backtotopic:
Jeg liker bildene dine veldig godt, og de passer greit nok til den musikksjangeren bandet spiller.
Har egentlig ingen andre ting å si, som ikke allerede har blitt sagt, men stå på
/killredgold_2_small_jpg.jpg synes jeg så best ut, de andre prøver de å se så tøffe ut at det ser bare ut som de har skikkelig grisenoia ;p

just an photographers opinion...


fint jobba fotomessig da!
Bildet du linker til er det noe galt med, føler jeg. Det siste i bildet jeg fokuserer på er personene på bildet. Blikket mitt blir øyeblikkelig dratt opp til venstre i bildet, der hvor ting fader. Synest ikke bildet derfor er godt egnet.

personlig synest jeg killallred_1 var best. Men som noen nevnte, du kunne tegnet fjes på fire gråsteiner med samme resultat. De er jo totalt livløse.
Legges disse opp igjen? Kunne tenkt meg å sett konsertbilder, om de er det - ofte hard work.