Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 739
Har sett på div steder at det finnes noe som heter Beldia hasj og dette er er ofte i samme pris klasse som dry sift og static sift.

Personlig har jeg aldri prøvd denne og lurer da på om noen her inne kan med sin personlig mening bekrefte eller avbekrefte om denne typen er like bra som sitt rykte?
Belida hasj er vel hasj produsert i Belida i marokko afaik. Ser for meg en lysbrun "pollen" type med hybrid til oppløftende effekt. Litt varrierende da det er vanskelig å kontrollere det genetiske mangfoldet på en åker i Marokko.
Sitat av Bønnemann1 Vis innlegg
Belida hasj er vel hasj produsert i Belida i marokko afaik. Ser for meg en lysbrun "pollen" type med hybrid til oppløftende effekt. Litt varrierende da det er vanskelig å kontrollere det genetiske mangfoldet på en åker i Marokko.
Vis hele sitatet...
Takk for svar
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Var ikke akkurat misfornøyd med den selv, prisen er helt grei. Ting har blitt dyrere ganske så nylig.