Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1066
Gjorde jeg det rett ved og bruke 2ml springvann i en skjei og knuste 1mg xanor og hadde oppi med lighterr under til det bobla så lot jeg det kjøle ned litt og trakk opp en ganske klar væske med litt blåskjær men ble bare litt over 1ml. Følte meg straks litt mer chill. Hadde drukket noen øl også. Men siden d var første gang så tok jeg bare 1.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Benzo er ikke noe særlig vannløselig, om du absolutt skal være idiot og skyte piller, løs det opp i litt sprit eller steril propylenklykol. Skal ikke gi noe moralpreken, men bruk filter når du trekker opp for å få mindre dritt i årene.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De funker veldig fint oralt også.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bortkastet å skyte piller aleine, skal du kun ta dette så ta det oralt
Sitat av kdirt Vis innlegg
Gjorde jeg det rett ved og bruke 2ml springvann i en skjei og knuste 1mg xanor og hadde oppi med lighterr under til det bobla så lot jeg det kjøle ned litt og trakk opp en ganske klar væske med litt blåskjær men ble bare litt over 1ml. Følte meg straks litt mer chill. Hadde drukket noen øl også. Men siden d var første gang så tok jeg bare 1.
Vis hele sitatet...
IKKE springvann, vet du hvor mye bakterier du da skyter rett i blodet? Hvis du begynner å skjelve med høy feber, dra rett på sykehus.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Amøbe66 Vis innlegg
IKKE springvann, vet du hvor mye bakterier du da skyter rett i blodet? Hvis du begynner å skjelve med høy feber, dra rett på sykehus.
Vis hele sitatet...
Bare å ikke tappe vann fra en kran som ikke har vært vasket etter byttet slange på på 30 år, så går det nok greit.

Skal absolutt ikke anbefale noen springvann, men jeg har aldri brukt noe annet. Ikke har jeg hatt frossan eller andre plager heller.
Trådstarter
96 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De funker veldig fint oralt også.
Vis hele sitatet...
Det var ikke bortkastet nei , jeg fikk full effekt medengang jeg hadde trykket stempelet inn

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bortkastet å skyte piller aleine, skal du kun ta dette så ta det oralt
Vis hele sitatet...

Det var ikke bortkastet nei , jeg fikk full effekt medengang jeg hadde trykket stempelet inn

Sitat av Amøbe66 Vis innlegg
IKKE springvann, vet du hvor mye bakterier du da skyter rett i blodet? Hvis du begynner å skjelve med høy feber, dra rett på sykehus.
Vis hele sitatet...
Når man koker opp vannet forsvinner vel bakteriene ? Det gikk bra. Glemte og si at jeg brukte også q tips filter
Sist endret av kdirt; 12. juli 2023 kl. 18:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kdirt Vis innlegg
Det var ikke bortkastet nei , jeg fikk full effekt medengang jeg hadde trykket stempelet inn




Det var ikke bortkastet nei , jeg fikk full effekt medengang jeg hadde trykket stempelet inn



Når man koker opp vannet forsvinner vel bakteriene ? Det gikk bra. Glemte og si at jeg brukte også q tips filter
Vis hele sitatet...

Så hvorfor kommer du her å spør om du gjorde det riktig viss du ikke tar imot noen av tips og tilbakemeldinger, men bare avfeier de og mener at alt gikk etter planen?

Sannheten er ar du IKKE får full uttelling av virkestoffet i pillen for mye av det vil ikke løse seg opp og ligge igjen i filteret.

Så jo, deg er bortkastet i den forstand at du ville fått i deg mer virkestoff om du tok den oralt
Trådstarter
96 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så hvorfor kommer du her å spør om du gjorde det riktig viss du ikke tar imot noen av tips og tilbakemeldinger, men bare avfeier de og mener at alt gikk etter planen?

For og høre om noen med ERFARINGER har noe og tilføye...

Sannheten er ar du IKKE får full uttelling av virkestoffet i pillen for mye av det vil ikke løse seg opp og ligge igjen i filteret.

Så jo, deg er bortkastet i den forstand at du ville fått i deg mer virkestoff om du tok den oralt
Vis hele sitatet...
Den væsken jeg fikk ved og koke det var helt klar så det så ikke ut som det lå noe igjen i filteret. Å jeg fikk godfølelsen medengang jeg trykte stempelet i bånn så da er det vellykket. Ordet bortkastet betyr at man ikke får noe ut av det og det gjorde jeg jo. Tok også og spiste filteret etterpå så da kan jeg ikke ha gått glipp av mye 😅😅😅
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kdirt Vis innlegg
Den væsken jeg fikk ved og koke det var helt klar så det så ikke ut som det lå noe igjen i filteret. Å jeg fikk godfølelsen medengang jeg trykte stempelet i bånn så da er det vellykket. Ordet bortkastet betyr at man ikke får noe ut av det og det gjorde jeg jo. Tok også og spiste filteret etterpå så da kan jeg ikke ha gått glipp av mye 😅😅😅
Vis hele sitatet...
Så hva vil du med spørsmålet ditt egentlig?
Vel, noen klarer å mette litt av suget etter ett skudd bare ved å skyte vann, så det er ikke rart om hodet ditt klarte å lure deg til å føle «godfølelsen».

Selv om Alprazolam ikke er særlig vannløselig så vil man kunne få med seg små partikler som kan gi litt effekt, så det er fult mulig at dette virket. Jeg vil dog allikevel si at dette faller inn under kategorien bortkastet, hovedsakelig på grunn av at det er helt idiotisk å sette ett skudd for å innta en Ksalol.

Gjør det skikkelig hvis du først skal gjøre det. Propylenglykol, sprøytefilter(mikronfilter), minimale mengder med alkohol er valgfritt.
Kok pillene i glykolen, la alt synke til bunns så trekker du av væsken og kjører gjennom ett mikronfilter. Tynn ut med vann før injisering.
Folie à deux
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Vel, noen klarer å mette litt av suget etter ett skudd bare ved å skyte vann, så det er ikke rart om hodet ditt klarte å lure deg til å føle «godfølelsen».

Selv om Alprazolam ikke er særlig vannløselig så vil man kunne få med seg små partikler som kan gi litt effekt, så det er fult mulig at dette virket. Jeg vil dog allikevel si at dette faller inn under kategorien bortkastet, hovedsakelig på grunn av at det er helt idiotisk å sette ett skudd for å innta en Ksalol.

Gjør det skikkelig hvis du først skal gjøre det. Propylenglykol, sprøytefilter(mikronfilter), minimale mengder med alkohol er valgfritt.
Kok pillene i glykolen, la alt synke til bunns så trekker du av væsken og kjører gjennom ett mikronfilter. Tynn ut med vann før injisering.
Vis hele sitatet...
Du kommer med gode tips men jeg tror det heller det er avhengigheten av å å injisere som er problemet her. Jeg har samme problem at jeg snorter alt mulig selvom den mest effektive ROA er oralt. Jeg synes dette fungerer best selvom dette er feil. En av menneskers avhengigheter er selve prosessen når det kommer til narko
Trådstarter
96 4
Jeg har injisert vann også og det kan jeg love deg at det er ikke nært det samme som og injisere xanor ������
Folie à deux
Sitat av kdirt Vis innlegg
Jeg har injisert vann også og det kan jeg love deg at det er ikke nært det samme som og injisere xanor ������
Vis hele sitatet...
Kan du utdype? Hva er din erfaring?
Trådstarter
96 4
Sitat av noguhso Vis innlegg
Kan du utdype? Hva er din erfaring?
Vis hele sitatet...
Er ikke så mye og utdype. Er bare tull det der at man får noe utav og injisere vann. Har til og med injisert flytende effedrin og det var skuffende. Stilnoct var skummelt. Lagde meg ett til skudd i mørket og før jeg kom halveis inn med stempelet sovna jeg med sprøyta i blodåra....
Folie à deux
Det er ikke det å injisere vann, sånn sett er vi helt enige.men alprazolam er ikke vannløselig. Bland det ut med Nicotinamide mononucleotide, eller bare naci
Nogusho, er du helt syk i hodet? Eller bare stokk dum??? Det er ett spørsmål?
Du er full av piss og feilopplysninger, noe som gjør meg rasende.

Begynte med knark på grunnskolen, å var hekta på nåla frem til 40 års alderen.
Det vil si at jeg har litt erfaring. Har alltid jobbet, å skjult misbruket mitt. Inntil jeg for fjerde gang ble uføretrygdet.
Tok jeg imot tilbudet.Noe jeg har sagt fra meg 3 ganger tidligere.

Men særlig bra for hodet, nei.

De påstandene om at du er full av alt, men kommer deg unna. Kan skrive ut hva du vil etc.
Er så villedende at det gjør vont.
Virker som du bare ønsker faenskap, eller opplysninger om det du ikke skjønner, som tydeligvis er mere enn de fleste her.

Opplever vi ikke nok negativitet?
Sist endret av slitenRealist; 13. juli 2023 kl. 07:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folie à deux
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Nogusho, er du helt syk i hodet? Eller bare stokk dum??? Det er ett spørsmål?
Du er full av piss og feilopplysninger, noe som gjør meg rasende.

Begynte med knark på grunnskolen, å var hekta på nåla frem til 40 års alderen.
Det vil si at jeg har litt erfaring. Har alltid jobbet, å skjult misbruket mitt. Inntil jeg for fjerde gang ble uføretrygdet.
Tok jeg imot tilbudet.Noe jeg har sagt fra meg 3 ganger tidligere.

Men særlig bra for hodet, nei.

De påstandene om at du er full av alt, men kommer deg unna. Kan skrive ut hva du vil etc.
Er så villedende at det gjør vont.
Virker som du bare ønsker faenskap, eller opplysninger om det du ikke skjønner, som tydeligvis er mere enn de fleste her.

Opplever vi ikke nok negativitet?
Vis hele sitatet...
Kanskje begge deler? Er det du eller jeg som hele tiden glir utenfor tema i hver eneste tråd? Jeg benekter ikke det første men det er likevel jeg som unektelig har kommet lengst av oss er du ikke enig? Så få kontroll på raseriet ditt før du kommenterer noe mer. Så da tenker jeg vi kan diskutere som voksne individer, er du ikke enig? Det er mitt ønske til deg. Du er 40, men oppfører deg som du skulle vært 17. Og jeg er idioten her? Hvem er det som spyr ut med dritt som dust, klovn eller hva det skulle være?

Du er sikkert en hyggelig type, empatisk og du tenker helt riktig i så mange sammenhenger. Men la det ga hvertfall 10 sekunder før du skriver

Vi har noe til felles da jeg også startet når jeg var 12 eller 13. Siter meg for hva piss du mener jeg har kommet med, er jeg enig så kan jeg gå mer i dybden så en som du kanskje skjønner hva jeg skriver. Litt fordi resten av forumet virker å forstå
Sist endret av noguhso; 13. juli 2023 kl. 07:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
96 4
Sitat av noguhso Vis innlegg
Det er ikke det å injisere vann, sånn sett er vi helt enige.men alprazolam er ikke vannløselig. Bland det ut med Nicotinamide mononucleotide, eller bare naci
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke de tingene du nevner, har du gjort det selv ? Jeg tviler. Og er derfor man koker xanor i vann så løser det seg opp

Her er bilde av løsningen

https://imma.gr/121096xbcc59
Sist endret av kdirt; 13. juli 2023 kl. 08:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folie à deux
Sitat av kdirt Vis innlegg
Jeg har ikke de tingene du nevner, har du gjort det selv ? Jeg tviler. Og er derfor man koker xanor i vann så løser det seg opp

Her er bilde av løsningen

https://imma.gr/121096xbcc59
Vis hele sitatet...
Det er få ting som ikke løser seg i vann, men alprazolam(Xanor) er likevel ikke vannløselig. Tenker du å IV dette så få bort så mye av bindestoffene du kan. Spesielt natriumbenzoat. Jeg vet ikke om aceton er veien her å velge men dette bør du i høyeste grad bli kvitt
Trådstarter
96 4
Sitat av noguhso Vis innlegg
Det er få ting som ikke løser seg i vann, men alprazolam(Xanor) er likevel ikke vannløselig. Tenker du å IV dette så få bort så mye av bindestoffene du kan. Spesielt natriumbenzoat. Jeg vet ikke om aceton er veien her å velge men dette bør du i høyeste grad bli kvitt
Vis hele sitatet...
Aldri hørt noen som bruker aceton i xanoren. Men for og rense skitten speed ja. Har srlv vært med på det. Gul speed ble hvit og den ble mye mer behagelig og bruke men vekta gikk vel ned med nesten 40 %

Sitat av noguhso Vis innlegg
Det er få ting som ikke løser seg i vann, men alprazolam(Xanor) er likevel ikke vannløselig. Tenker du å IV dette så få bort så mye av bindestoffene du kan. Spesielt natriumbenzoat. Jeg vet ikke om aceton er veien her å velge men dette bør du i høyeste grad bli kvitt
Vis hele sitatet...
Men skjønner du hba jeg mener med at jeg hadde xanoren i en skje med 2ml vann og varmet med lighter under så det kokte og ble flytende innhold ? Så la jeg qtips bomullsdott som filter oppi det igjen etter ca 5 min (?) Det jeg trakk oppi sprøyta var da en oppløst fin væske som du ser av bildet. Og jeg fikk en fin avslappende rus medengamg jeg injiserte det som man får ca 1 time etter og ha tatt tabletten oralt.

Men ja jeg er enig i at man ikke bør skyte benzo , men jeg hadde vel ett sug etter og injisere etter og ha vært en god stund av makka...
Sist endret av kdirt; 13. juli 2023 kl. 08:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folie à deux
Sitat av kdirt Vis innlegg
Aldri hørt noen som bruker aceton i xanoren. Men for og rense skitten speed ja. Har srlv vært med på det. Gul speed ble hvit og den ble mye mer behagelig og bruke men vekta gikk vel ned med nesten 40 %



Men skjønner du hba jeg mener med at jeg hadde xanoren i en skje med 2ml vann og varmet med lighter under så det kokte og ble flytende innhold ? Så la jeg qtips bomullsdott som filter oppi det igjen etter ca 5 min (?) Det jeg trakk oppi sprøyta var da en oppløst fin væske som du ser av bildet. Og jeg fikk en fin avslappende rus medengamg jeg injiserte det som man får ca 1 time etter og ha tatt tabletten oralt.

Men ja jeg er enig i at man ikke bør skyte benzo , men jeg hadde vel ett sug etter og injisere etter og ha vært en god stund av makka...
Vis hele sitatet...
Ja jeg har forstått det. Hadde du hatt alprazolam i sin rene form så ville det vært uproblematisk. Menn bindestoffene i pillene er verre. Noe som utgjør en 99. Noe i prosent av hele pillen. Har du sett hva som skjer når du blander vann med mel? Det klumper seg og det samme skjer i blodet ditt
Trådstarter
96 4
Hmm , men jeg føler meg helt fin så jeg regner med det gikk bra da men skal ikke gjøre dette til noe vane ��