Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 5791
Folie à deux
Det må være noen av dere der ute. Kjenner dere til dette som som tittel tilsvarer? Jeg studerer psykologi og har blitt diagnostisert med gitt PF(personlighetsforstyrrelse(061) og av dramariserende karakter)

Jeg er ikke enig, jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det, men jeg skal ta stilling til at 2 psykiatere og 1 psykolog mener jeg har dette... Jeg er i gen dårlig person mer er notorisk for å manipulere uten at jeg er klar over det.

Jeg er forstått med dette, men sliter med å godta diagnose. Hvordan motvirker jeg eventuelle nagativer ved denne diagnosen?
Å praktisere impulskontroll er en fin start. Tankesett har mye å si og du burde være litt obs på negative tanker og hat. Å være litt mindful over dine valg og åssen du er med andre er også nyttig. Ta godt vare på deg selv og andre, selv om det kanskje ikke kommer naturlig. Da er du på god vei.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Det må være noen av dere der ute. Kjenner dere til dette som som tittel tilsvarer? Jeg studerer psykologi og har blitt diagnostisert med gitt PF(personlighetsforstyrrelse(061) og av dramariserende karakter)

Jeg er ikke enig, jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det, men jeg skal ta stilling til at 2 psykiatere og 1 psykolog mener jeg har dette... Jeg er i gen dårlig person mer er notorisk for å manipulere uten at jeg er klar over det.

Jeg er forstått med dette, men sliter med å godta diagnose. Hvordan motvirker jeg eventuelle nagativer ved denne diagnosen?
Vis hele sitatet...