Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 662
Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvem som sender meldinger til meg på finn.no. De bruker en ikke verifisert bruker, som de sannsynligvis sletter umiddelbart etter sending av melding. Finn vil ikke oppgi hvem som står bak, og politiet henlegger kun saken fremfor å hente ut informasjonen fra Finn. Noen som har noen ideer?
Sender de trusler eller lignende?
Det er trakassering men ikke alvorlig nok til at politiet gjør noe med det, så ønsker å finne ut noe mer selv.
I beste fall får du en e-postadresse som de kanskje registrerte gratis kun for å lage en finn-bruker? Hva er det du og optimismen din ønsker å oppnå realistisk sett her?
Hvis ikke Finn.no vil være behjelpelig tror jeg ikke det er mulig å finne ut av.

Har du noen fiender? Hva skriver de?

Må være noen med altfor mye fritid og unormalt mye nag. Opprette masse Finn-brukere for trakassering... Den var ny.. Hvis du ikke får samme trakasserende meldinger på andre kanaler kan det være noen på selve Finn du har opprørt?
er bare å blokkere sånne kjøtthuer :P husker når jeg solgte playstation 4 min.. kom så sykt mange retards i meldingene xD er bare å blokkere å ikke bry seg om