Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1836
Hei freaks. Nå har det seg sånn at politiet skal etterforske tlf min pga truing jeg ikke har gjort. Får de seg inn på my eyes only på snapchat?
Vel har du ikke kode på den og vis du har da så bere si art du ikke husker den
Trådstarter
36 3
Sitat av pyromedfingrer Vis innlegg
Vel har du ikke kode på den og vis du har da så bere si art du ikke husker den
Vis hele sitatet...
Ja, men vet at politiet har en avtale med snapchat. Er det mulig de kan få seg inn uten at jeg vet det?
Hmmm har de sett på tlf din vis ikke bere vær rask å slett eller send d til en gammel tlf som er din så sletter du bare sende loggen
Trådstarter
36 3
Sitat av pyromedfingrer Vis innlegg
Hmmm har de sett på tlf din vis ikke bere vær rask å slett eller send d til en gammel tlf som er din så sletter du bare sende loggen
Vis hele sitatet...
Har mulighet til det og er altfor mye til og sendes og for mange goder minner til og slettes
Men er det noe du kan straffes for i lang tid?
Trådstarter
36 3
Sitat av pyromedfingrer Vis innlegg
Men er det noe du kan straffes for i lang tid?
Vis hele sitatet...
ja, det er mye greier osv inne på der jeg ikke vil de skal se

vet noen?
Sist endret av kolaro; 10. januar 2024 kl. 17:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei de gjør ikke det
Sitat av kolaro Vis innlegg
Ja, men vet at politiet har en avtale med snapchat. Er det mulig de kan få seg inn uten at jeg vet det?
Vis hele sitatet...
Politiet har en "avtale" med nesten alle kjente platformer. De har en egen "tilgang" der de kan etterspørre informasjon, og basert på hastegraden kan de få informasjonen så raskt som i løpet av få minutter. Dette er hvordan politiet kan redde liv i alvorlige tilfeller.

Snapchat lagrer alt på serverne, inkludert "my eyes only" og memories. Det vil si at politiet kan få utlevert informasjonen uten å ha tilgang til mobilen din. De trenger kun å vite e-post/mobilnummeret du har brukt på Snapchat. Men Snapchat selv hevder at så fort du sletter innhold, sletter de også det fra serverne så fort det lar seg gjøre, ifølge nettstedet deres.

Men vil politiet hente det ut i ditt tilfelle? Jeg tviler sterkt, med mindre det er snakk om at du mistenkes for alvorlig kriminalitet eller salg av narkotika i store kvanta.
Sist endret av WierdoZ; 10. januar 2024 kl. 18:58.
de kommer aldri til å gjøre det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvordan går det med politiet?

ble du tadt for noe?

eller skjekket de ikke