Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 686
Jeg har lyst til å lage flere instagram kontoer med navn jeg tenker russegrupper kunne tenkt seg å bruke etter at jeg så en bli solgt for 10k.

Hvordan gjør jeg dette fortere?
Temp emails funker ikke og det er ikke mulig å manuelt lage flere kontoer på gmail eller proton for da blir man bare flagget som robot og det tar altfor lang tid.

Ikke lyst å bruke penger på dette.

Finnes det en måte å lage kontoer fort? Der man kan velge navn selv? en og en liksom.

Evt. en måte å bare copyrighte det på uten å lage konto.
Sist endret av sjokotroll; 26. januar 2024 kl. 13:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette er misbruk av tjenesten og noe de aktivt jobber i mot. Du vil mest sannsynlig bli utestengt fra Instagram.

Hele forretningsideen er pil råtten og jeg tviler på at russegrupper er så desperate at de orker å bruke tusenvis av kroner på Instagram konto når de har mange andre ting å bruke pengene sine på.

Dette er mest sannsynlig synlig noe du må bruke penger på og da ferdigløsninger er noe Instagram aktivt vil jobbe i mot, og du må ha noen med kompetanse til å lage en skreddersydd løsning
Ikke for å høres ut som faren din men hva med å skaffe seg en jobb? Du virker desperat etter penger, det finnes jobber som ikke krever så mye innsats, i motsetning til brukte snus og insta-navn til russ
Checkmate
sjokotroll's Avatar
Trådstarter
Du høres ut som faren min.

Og jeg har faktisk tilbud om å jobbe i butikk, men det er ikke aktuelt. Er noe med å hustle. Jeg har allerede tjent mer på små hustles her og der en jeg noen gang vil tjene på kiwi. I tillegg har jeg et ønske om at pengene går under radaren sånn at jeg også kan bruke dem på det jeg vil. Nevn 3 jobber som krever mindre innsats en å registrere instagram kontoer som hvem som helst 15 åring kan gjøre? Tenkte meg det.

Men det er ikke helt blåst å skaffe seg jobb heller og jeg leter faktisk etter en jobb, men jeg vil ikke ha en jobb som jeg har gjort før da jeg liker å prøve ut forskjellige ting nå som jeg er ung.
Sist endret av sjokotroll; 26. januar 2024 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Du høres ut som faren min.

Og jeg har faktisk tilbud om å jobbe i butikk, men det er ikke aktuelt. Er noe med å hustle. Jeg har allerede tjent mer på små hustles her og der en jeg noen gang vil tjene på kiwi. I tillegg har jeg et ønske om at pengene går under radaren sånn at jeg også kan bruke dem på det jeg vil. Nevn 3 jobber som krever mindre innsats en å registrere instagram kontoer som hvem som helst 15 åring kan gjøre? Tenkte meg det.

Men det er ikke helt blåst å skaffe seg jobb heller og jeg leter faktisk etter en jobb, men jeg vil ikke ha en jobb som jeg har gjort før da jeg liker å prøve ut forskjellige ting nå som jeg er ung.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke bruke penger under radaren på hva du vil sålenge du ikke hvitevasker de. At du har tjent mer på små hustles enn du noen gang vil kjøre på kiwi tror jeg ingenting på. Pirker litt men men.
Checkmate
sjokotroll's Avatar
Trådstarter
Det stemmer, men jeg kan kjøpe ting med cash/på darkweb.


Timelønnen min på kiwi var 120kr og jeg fikk ikke betalt lunsj, om du ikke tror en 14 åring kan tjene mer via nettet per time tar du feil. kunne selge mer en 1. par med airpods i timen men om vi sier at det kun er 1. par og profitt marginen kun er på 1000 kroner ser du allerede at jeg tjener mye mer på den ene hustlen. Og jeg hadde fler.
Sist endret av sjokotroll; 26. januar 2024 kl. 15:10.
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Det stemmer, men jeg kan kjøpe ting med cash/på darkweb.


Timelønnen min på kiwi var 120kr og jeg fikk ikke betalt lunsj, om du ikke tror en 14 åring kan tjene mer via nettet per time tar du feil. kunne selge mer en 1. par med airpods i timen men om vi sier at det kun er 1. par og profitt marginen kun er på 1000 kroner ser du allerede at jeg tjener mye mer på den ene hustlen. Og jeg hadde fler.
Vis hele sitatet...
Joda men jeg tok deg på ordet når du sa "Jeg har allerede tjent mer på små hustles her og der en jeg noen gang vil tjene på kiwi." I lengden gitt at du har jobba på kiwi et helt arbeidsliv tjener du nok mere på det. Det er også begrensa hva du kan kjøpe på det svarte markedet uten å tiltrekke deg oppmerksomhet fra f. eks skatteetaten. Alt er relativt såkart.
Å få betalt lunsj er ikke vanlig i de yrkene jeg har jobba.
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Det stemmer, men jeg kan kjøpe ting med cash/på darkweb.

.
Vis hele sitatet...
Åssen funker dette i praksis? Sender du pengene i konvolutt til vedkommende pr post eller møter du personlig og gir kontantene i hånda?
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Åssen funker dette i praksis? Sender du pengene i konvolutt til vedkommende pr post eller møter du personlig og gir kontantene i hånda?
Vis hele sitatet...
Begge deler går vell an men på DW vil de vell være anonym. Jeg har sendt cash i posten før med sporing til mottaker.
Checkmate
sjokotroll's Avatar
Trådstarter
Ja men aller mest vanlig er vel monero