Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 901
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En post om div cannabis strains / hasj typer.

Vennligst post bilde og navn om mulig.

Okkuper denne tråden med spørsmål om cannabis og hasjtyper, ikke andre tråder helst.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siste halve året har jeg kun had sorte typer som må ligg innpakka i bakepapir å må fryse det for å få det ut,det har jeg aldri had før i min 22år røyke karriere,det ser ut som olje men er ikke det,noen funker som faan mens syns det er noe muffens lr er det bare sånn for tiden,har plate med apple logon atm får ikke posta bilder
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den logon er i selve plata å ikke en lapp
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg synes det er sus når det skal være sånne logoer bitcoin, apple, gucci eller hva fæn det kalles, det har jo ingenting med hasj å gjøre. hva har skjedd med lemon haze? blueberry? Amnezia haze? strawberry kush? nå har jeg aldri smakt strawberry kush, men liker navnet skal visst være veldig god røyk også.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
white widow - black widow
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har ikke noe me hasj å gjøre men det er jævlig greit så du kjenner ijen navnet viss du skal handle mere å vet hva det ble kalt,det er tilgang på blueberry og super sour OG også så det finnes fortsatt
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ordentlig god hasj er dobbelt så dyr som standardkvaliteten som er ute å går. Mye bøff siden det er stort potensialle for profitt.

Som regel mørk og seig, og lys våt-sand-aktig som går rundt i storbyene for tiden.

Ellers er det et marked for kvalitetsvarer produsert innenfor norske landegrender som stadig vokser, og byr på mye spennende om man kjenner de riktige folkene.

Ola Nordmann røyker som regel masseprodusert haze-typ strains fra spania og albania, der kvaliteten er en eller annen plass mellom tvilsom, og så vidt røykbar (med andre ord, søppel for det meste).
morkakespisende
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg synes det er sus når det skal være sånne logoer bitcoin, apple, gucci eller hva fæn det kalles, det har jo ingenting med hasj å gjøre. hva har skjedd med lemon haze? blueberry? Amnezia haze? strawberry kush? nå har jeg aldri smakt strawberry kush, men liker navnet skal visst være veldig god røyk også.
Vis hele sitatet...
All kushen du nevnte er jo strains i grønning mens "merkene" på hasj er svartemarkedets forsøk på å kommersialisere et illegalt produkt. Du kan lage flere forskjellige typer hasj av bare én type blomst. Jeg vil jo derfor si det er hjelpsomt å ha et merke på hasj, så man kan skille mellom typer og til dels ha en idé om hva man får. Hva mener du er "sus," egentlig? Sånn, forbi å allerede handle på et illegalt marked?