Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  206 20437
Der ser du, så fort man er litt kritisk til LGBT, eller jeg vet ikke hvor jeg skal addresere det
så får man ikke få lov til å ha sin upopluære mening i fred uten å bli hakket i hjel. Selv ikke på dette forum, eller denne tråden
Sist endret av Gloss; 6. juli 2023 kl. 21:39.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis person A under 18 år skal få lov til å bruke hormon X så bør vel person B også få lov til å bruke hormon X?

Altså. Vi bolere (som tar derivater av testosteron) blir sett på på lik linje med en heroinmisbruker av samfunnet. Staten driver også med propaganda hvor farlig dette testosteronet er. Gjerne da at man kan havne i en dyp depresjon, bli suicidal og få hjerteinnfark.

Det samme testosteronet skal da Frida på 15 starte med, etter hun har byttet navn til Frank. Er brått ikke testosteron så farlig da, bare fordi Frida byttet juridisk kjønn og dro til fastlegen sin for å hente sin månedtlig dose med testosteron.

Poenget med myndighetsalder er at de kan ikke stå til ansvar for egne handlinger fram til da. Da er det foreldrene som bestemmer.
Vis hele sitatet...
Synes det er fantastisk at du totalt ignorerer det vi for enkelheten skyld kaller "totalt testosteron nivå".

En jente som tar testosteron har jevnlige kontroller og korrigerer dosen ut i fra hva testene sier.
Bolere har allerede akseptable testosteron nivå, og tar enda mer, den akkumulerte effekten er helt annerledes enn det første eksempelet.

Men det skal jo vi se bort i fra for du er jo urettferdig behandlet.
Sitat av Gloss Vis innlegg
Der ser du, så fort man er litt kritisk til LGBT, eller jeg vet ikke hvor jeg skal addresere det
så får man ikke få lov til å ha sin upopluære mening i fred uten å bli hakket i hjel. Selv ikke på dette forum, eller denne tråden
Vis hele sitatet...
Det er vel en tråd for å lufte sine upopulære meninger,
Men det er ingen blankofullmakt til nødvendigvis slippe å få de kritisert..?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis person A under 18 år skal få lov til å bruke hormon X så bør vel person B også få lov til å bruke hormon X?

Altså. Vi bolere (som tar derivater av testosteron) blir sett på på lik linje med en heroinmisbruker av samfunnet. Staten driver også med propaganda hvor farlig dette testosteronet er. Gjerne da at man kan havne i en dyp depresjon, bli suicidal og få hjerteinnfark.

Det samme testosteronet skal da Frida på 15 starte med, etter hun har byttet navn til Frank. Er brått ikke testosteron så farlig da, bare fordi Frida byttet juridisk kjønn og dro til fastlegen sin for å hente sin månedtlig dose med testosteron.

Poenget med myndighetsalder er at de kan ikke stå til ansvar for egne handlinger fram til da. Da er det foreldrene som bestemmer.
Vis hele sitatet...
Dette argumentet kan vel brukes om alle medisiner? Folk med diabetes får insulin, men jeg får ikke insulin.
Medisiner bør deles ut i forbindelse med lege, og oppfølging av helsepersonell. Man kunne sikkert slått et slag for at folk som bruker div. Former for doping brude kunne få betale for en egen " dopinglege", så de kan overvåkes for evt. helseproblemer.
Nå vil jeg ikke ha på meg at jeg er kritisk til LGBT for det høres veldig vilt ut. Homofile, bifile og lesbiske? Gull. Trans? Gull. Det eneste jeg sier om trans er at jeg ikke vil ha medisinsk eller kirurgisk intervensjon før 18. Sykt hvis det skal være et radikalt ståsted. Upopulær mening er det tydeligvis.
Jeg aksepterer ikke feite mennesker som jobber som i rusbehandling.
Jeg ber alltid da om å få bytte behandler, og vedkommende har null troverdighet hos meg hvis hen skal lede gruppesamtaler, undervisning etc.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Synes det er fantastisk at du totalt ignorerer det vi for enkelheten skyld kaller "totalt testosteron nivå".

En jente som tar testosteron har jevnlige kontroller og korrigerer dosen ut i fra hva testene sier.
Bolere har allerede akseptable testosteron nivå, og tar enda mer, den akkumulerte effekten er helt annerledes enn det første eksempelet.

Men det skal jo vi se bort i fra for du er jo urettferdig behandlet.
Vis hele sitatet...
Fair. Men hvis jeg skal være veldig pirkete så vil det være fordel å være på TRT vs naturlig selvom dosene er like. Naturlig produserer man alt om morgenen, mens på TRT har du jevnt gjennom døgnet. Også vil helt sikkert en hel del menn over 40 muligens ha nytte av det, men det er en helt annen diskusjon så jeg legger ballen død her!

Sitat av folablakken Vis innlegg
Jeg aksepterer ikke feite mennesker som jobber som i rusbehandling.
Vis hele sitatet...
Du vekket nysjerrigheten min. Keen på å utdype eller vil du holde det privat?
Sist endret av Superspurv; 6. juli 2023 kl. 22:30.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Fair. Men hvis jeg skal være veldig pirkete så vil det være fordel å være på TRT vs naturlig selvom dosene er like. Naturlig produserer man alt om morgenen, mens på TRT har du jevnt gjennom døgnet. Også vil helt sikkert en hel del menn over 40 muligens ha nytte av det, men det er en helt annen diskusjon så jeg legger ballen død her!



Du vekket nysjerrigheten min. Keen på å utdype eller vil du holde det privat?
Vis hele sitatet...
Tror den diskusjonen over noen pils eller kaffe kunne vært fruktbart.
Får manne meg opp og organisere et treff en dag
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Fair. Men hvis jeg skal være veldig pirkete så vil det være fordel å være på TRT vs naturlig selvom dosene er like. Naturlig produserer man alt om morgenen, mens på TRT har du jevnt gjennom døgnet. Også vil helt sikkert en hel del menn over 40 muligens ha nytte av det, men det er en helt annen diskusjon så jeg legger ballen død her!




Du vekket nysjerrigheten min. Keen på å utdype eller vil du holde det privat?
Vis hele sitatet...


Underforstått: hvis du ikke klarer å unngå å være smellfeit, kan ikke du lære meg noe om å holde meg rusfri. Du, som veldig overvektig, har selv et avhengighetsproblem (som ikke nevnes) som i mine øyne er mye enklere å bli kvitt enn å ha et problem med rus. Eksempel fra en time med en dundre av en terapeut: "hvorfor tar du deg ikke bare en løpetur istedenfor når russuget er på det verste? Da kan du distrahere bort impulstanken om å ruse deg"

"Hvorfor tar ikke du deg bare en løpetur istedenfor å ringe Peppes samtidig som du tømmer ostepop-posen i rekordfart?" tenker jeg da...Det handler om livsstilsendring og jeg tror neppe du har lyst å veie 85 kg for mye

Sorry, jeg vet at det nødvendigvis ikke er logisk gyldig det jeg mener, men kan ikke noe for det.
Jeg respekterer Erna Solberg som statsminister (selv om jeg befinner lengre til venstre politisk) og selv om hun dessverre er farlig overvektig. Så det gjelder vel bare i rusbehandling og ting som går på livsstil og endring.

Capiche?
Sist endret av folablakken; 6. juli 2023 kl. 23:30.
Kriminelle innvandrere burde sendes ut av landet etter alvorlige lovbrudd.
Et barn er ikke i stand til å ta et så drastisk valg som å bytte kjønn.
Sitat av folablakken Vis innlegg
Underforstått: hvis du ikke klarer å unngå å være smellfeit, kan ikke du lære meg noe om å holde meg rusfri. Du, som veldig overvektig, har selv et avhengighetsproblem (som ikke nevnes) som i mine øyne er mye enklere å bli kvitt enn å ha et problem med rus. Eksempel fra en time med en dundre av en terapeut: "hvorfor tar du deg ikke bare en løpetur istedenfor når russuget er på det verste? Da kan du distrahere bort impulstanken om å ruse deg"

"Hvorfor tar ikke du deg bare en løpetur istedenfor å ringe Peppes samtidig som du tømmer ostepop-posen i rekordfart?" tenker jeg da...Det handler om livsstilsendring og jeg tror neppe du har lyst å veie 85 kg for mye

Sorry, jeg vet at det nødvendigvis ikke er logisk gyldig det jeg mener, men kan ikke noe for det.
Jeg respekterer Erna Solberg som statsminister (selv om jeg befinner lengre til venstre politisk) og selv om hun dessverre er farlig overvektig. Så det gjelder vel bare i rusbehandling og ting som går på livsstil og endring.

Capiche?
Vis hele sitatet...
Nei, Erna er ekkel, uavhengig av psykisk eller fysisk tilstand.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Nei, Erna er ekkel, uavhengig av psykisk eller fysisk tilstand.
Vis hele sitatet...
Det som er appellen med høyre er effektiviteten og samholdet. Det skinner over ideologi.
Den våte drømmen er om venstresiden hadde klart å organisere seg på samme vis
Det er klimavennlig og helt ok å ta selvmord. Ditt valg.

Tipper: 50-80% av personer psykiske diagnoser har snakket seg til dem.
Jeg har hatt 6 ulike diagnoser men viste seg bare at jeg hadde et ensomt liv og ble feilmedisinert. Er i en gråsone for ADHD, men kan starte på medisiner om jeg gidder å pisse. Tviler på at jeg har adhd, veldig lite symptomer som stemmer.
50%-80% høres riktig ut. Er vel en blanding at de snakker de til seg og dårlige behandlere. Har møtt ganske mange ungdommer som prøver å få en schizofrenidiagnose av alle ting. Så er spørsmålet om de er psykisk syk selv om de ikke har schizofreni. Er jo ikke akkurat friskt å prøve å få en kronisk diagnose. Gøy tema
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Malaguena1 Vis innlegg
Kriminelle innvandrere burde sendes ut av landet etter alvorlige lovbrudd.
Vis hele sitatet...
For å være den fyren da: hva er en innvandrer?
Noen fra Somalia eller Iran som kom til Norge som barn? Levd hele livet i kvasi-Norge og ikke har peiling på hvordan man lever i landet de sendes "tilbake" til? Familien stakk også ofte derfra med god grunn.

Gi de et par sjanger iaf, avhengig av alvorligheten kanskje. Blei ikke så lett å svare på som jeg trodde med disse alvorlige lovbruddene å tenke på. Er det drap eller slåssing liks.
Du skal få ha din mening, var ikke ment som et angrep, mer et ønske om nyansering. Dette er jo ikke egentlig en debatt tråd, som jeg poengterte sjæl tidligere
hykler? neida, joda
Sist endret av Bothrops; 7. juli 2023 kl. 12:57.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Har møtt ganske mange ungdommer som prøver å få en schizofrenidiagnose av alle ting. Så er spørsmålet om de er psykisk syk selv om de ikke har schizofreni. Er jo ikke akkurat friskt å prøve å få en kronisk diagnose. Gøy tema
Vis hele sitatet...
jobber ikke du med utredning og sånt?
seriøst? stemmer det du sier?
schizofrenidiagnose? det er jo helt villt, jeg vill vite hvorfor!
Om hva stemmer? At folk prøver å få en diagnose de ikke har? Svaret på det er ja.

Hvorfor? Det kan være en slags måte å gjøre at de føler seg spesiell, at de får omsorg og oppmerksomhet, at de blir spennende etc. Er jo veldig mange grunner til det. Men rundt halvparten av psykosene jeg utredet viste seg å være såkalt malingering.

En del av de hadde personlighetspoblematikk i form av forskjellige personlighetsforstyrrelser. Stammer ofte fra omsorgssvikt.
Sist endret av Astro Man; 7. juli 2023 kl. 14:32.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Om hva stemmer? At folk prøver å få en diagnose de ikke har? Svaret på det er ja.

Hvorfor? Det kan være en slags måte å gjøre at de føler seg spesiell, at de får omsorg og oppmerksomhet, at de blir spennende etc. Er jo veldig mange grunner til det. Men rundt halvparten av psykosene jeg utredet viste seg å være såkalt malingering.

En del av de hadde personlighetspoblematikk i form av forskjellige personlighetsforstyrrelser. Stammer ofte fra omsorgssvikt.
Vis hele sitatet...
Føler at dette sklir litt ut iforhold til hva TS spurte om.


Min mest upopulære mening er:

Jeg skulle ønske at den norrøne troen hadde blitt bevart i Skandinavia. Det kom mye godt med kristendommen men hva hadde Skandinavia vært hvis vi hadde dyrket det norrøne og levd i våre skikker?
Folie à deux
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ansikt over pupper og rompe. Hjelper ikke med fin kropp hvis trynet ikke henger med.
Vis hele sitatet...
Har du ikke hørt om det gamle papirpose-trikset?
Cannabis er et ekstremt kjedelig rusmiddel
Min nest mest upopulære mening er at jeg liker at poster sklir ut og begynner å handle om andre ting enn det OP spurte om lol
Jeg skulle ønske at den norrøne troen hadde blitt bevart i Skandinavia. Det kom mye godt med kristendommen men hva hadde Skandinavia vært hvis vi hadde dyrket det norrøne og levd i våre skikker?
Vis hele sitatet...
Kult. Etter det jeg har lært så er jo norrøn tro helt vidt forskjellig fra kristendommen. Norrøn tro har flere forskjellige guder istedet for én, og en veldig fantasifull oppfatning om hvordan verden ble til og hvordan den ender (Ragnarok).

Litt for primitivt til at et slikt trossamfunn kunne fungert i et moderne samfunn, men en artig tanke og min absolutte favoritt del av skandinavisk religion og litteraturhistorie.
Sist endret av etos02; 8. juli 2023 kl. 15:28.
Sannsynligvis er det stor genetisk variasjon i hvilken disposisjon for intelligens man har, noe som også påvirker hvor suksessfulle enkelte grupper i samfunnet er.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av folablakken Vis innlegg
Underforstått: hvis du ikke klarer å unngå å være smellfeit, kan ikke du lære meg noe om å holde meg rusfri. Du, som veldig overvektig, har selv et avhengighetsproblem (som ikke nevnes) som i mine øyne er mye enklere å bli kvitt enn å ha et problem med rus. Eksempel fra en time med en dundre av en terapeut: "hvorfor tar du deg ikke bare en løpetur istedenfor når russuget er på det verste? Da kan du distrahere bort impulstanken om å ruse deg"

"Hvorfor tar ikke du deg bare en løpetur istedenfor å ringe Peppes samtidig som du tømmer ostepop-posen i rekordfart?" tenker jeg da...Det handler om livsstilsendring og jeg tror neppe du har lyst å veie 85 kg for mye

Sorry, jeg vet at det nødvendigvis ikke er logisk gyldig det jeg mener, men kan ikke noe for det.
Jeg respekterer Erna Solberg som statsminister (selv om jeg befinner lengre til venstre politisk) og selv om hun dessverre er farlig overvektig. Så det gjelder vel bare i rusbehandling og ting som går på livsstil og endring.

Capiche?
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg, folk uten selvkontroll har ingenting å gjøre i et yrke hvor jobben din er å hjelpe folk få bedre selvkontroll.
Trådstarter
Sitat av folablakken Vis innlegg
Underforstått: hvis du ikke klarer å unngå å være smellfeit, kan ikke du lære meg noe om å holde meg rusfri. Du, som veldig overvektig, har selv et avhengighetsproblem (som ikke nevnes) som i mine øyne er mye enklere å bli kvitt enn å ha et problem med rus. Eksempel fra en time med en dundre av en terapeut: "hvorfor tar du deg ikke bare en løpetur istedenfor når russuget er på det verste? Da kan du distrahere bort impulstanken om å ruse deg"

"Hvorfor tar ikke du deg bare en løpetur istedenfor å ringe Peppes samtidig som du tømmer ostepop-posen i rekordfart?" tenker jeg da...Det handler om livsstilsendring og jeg tror neppe du har lyst å veie 85 kg for mye

Sorry, jeg vet at det nødvendigvis ikke er logisk gyldig det jeg mener, men kan ikke noe for det.
Jeg respekterer Erna Solberg som statsminister (selv om jeg befinner lengre til venstre politisk) og selv om hun dessverre er farlig overvektig. Så det gjelder vel bare i rusbehandling og ting som går på livsstil og endring.

Capiche?
Vis hele sitatet...
Jeg er både tidligere overvektig (130kg på det værste) og rusavhengig. Jeg skjønner godt hva du mener men for min del sleit jeg faktisk mer med å være i kaloriunderskudd. Jeg brukte rusen og mat til å cope med følelsene og problemene mine, og når jeg bestemte meg for å slutte å ruse meg dag inn og dag ut så kompenserte jeg med overspising og jeg brukte noen år på å mestre det å kjenne på sult uten å spise, lære meg å skille mellom når jeg er "mett" og ikke bare har lyst på mer mat, motstå fristelser osv. Det er liksom så ekstremt lett å bare spise den potetgullpåsan eller den sjokoladeplata og tenke "tja, jeg bare fortsetter å telle kalorier i morgen, én dag gjør da ingenting" også er du inni i den onde sirkelen

Nå ble det en liten avsporing i min egen tråd her men whatever. Absolutt ikke noen walk in the park for alle å gå ned i vekt. Men forstår at du tenker sånn! Hadde sikkert gjort det samme.
At jorden er flat
Att det finnes kun 2 kjønn, og att det bør innføres sanksjoner mot israel.
Vørterøl er noe av det beste som finnes
▼ ... noen måneder senere ... ▼
At LGBT ikke finnes, eller at korrupsjon så og si ikke finnes i Norge - av at vi ikke har en sterk korrpusjonsfaktor innenfor det media prøver å fremstiller det som det vi faktisk har, kontra sannheten som er lik null
Innføring av dødsstraff.

Ikke oppe for diskusjon. Bare en upopulær mening jeg har.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Innføring av dødsstraff.

Ikke oppe for diskusjon. Bare en upopulær mening jeg har.
Vis hele sitatet...
Kommer kanskje litt an på det gjør det ikke? Hvilket land du tilhør/teadisjon er har alt å si på dette. Er det bare i Norge du tenker eller mer internasjonalt? Jeg kan støtte lethal straff for de som har gjort noe faktisk galt, men å avlive noen som har tatt en linje MDMA eller weed burde ikke straffe not dødsstraff eller resten av livet bli fengslet
Noens følelser tok overhånd her ja.
Man burde åpne opp for assistert selvmord.

En alternativ løsning på eldrebølgen.
Tror ikke det er en veldig upopulær mening. De fleste pårørende jeg har snakket med, er enige om det.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Kommer kanskje litt an på det gjør det ikke? Hvilket land du tilhør/teadisjon er har alt å si på dette. Er det bare i Norge du tenker eller mer internasjonalt? Jeg kan støtte lethal straff for de som har gjort noe faktisk galt, men å avlive noen som har tatt en linje MDMA eller weed burde ikke straffe not dødsstraff eller resten av livet bli fengslet
Vis hele sitatet...
Jo så absolutt. Det ville selvsagt vært endel forutsetninger.

Tenkte bare i Norge. Hvordan de praktiserer straff i Peru bryr meg svært lite.

Vi snakker potensielt om pedofile som gjentar handlinger etter straffen og drapsmenn.
Aktiv dødshjelp, det burde såklart ta en stund før det blir innvilget, så familie og venner kan komme med innspill.
Og det burde ikke være noe kun terminale syke som kan søke.
Mening #2 at fentanyl/carfentanil ikke er farlig hvis du vet hvordan du doserer?
Sitat av noguhso Vis innlegg
Mening #2 at fentanyl/carfentanil ikke er farlig hvis du vet hvordan du doserer?
Vis hele sitatet...
Det gjelder jo såsi alt da?
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Det gjelder jo såsi alt da?
Vis hele sitatet...
Haha ja det gjør det, jeg setter det på spissen men det er fortsatt riktig. Hvis du tenker at: denne literen med vodka kommer jeg til å bli dritings av, så gjelder ikke det samme hvis du blander ut en halvliter med vodka med si 10 liter vann? Samme gjelder car og fent. Det virker som et faktum ikke folk forstår. Konsentrasjon mot mengde er det største faktum hvorfor noe blir så skummelt som nevnte. Alle de ultrapotente opioider som er der ute, så blir jeg nesten i godt humør av å høre om dødsfall, da får vi renset bort dumskapen litt etter litt
Sitat av noguhso Vis innlegg
Mening #2 at fentanyl/carfentanil ikke er farlig hvis du vet hvordan du doserer?
Vis hele sitatet...
Hvordan hadde du dosert carfentanil? Bare nysgjerrig for uten proft utstyr så er det etter hva jeg kan se for meg helt umulig
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hvordan hadde du dosert carfentanil? Bare nysgjerrig for uten proft utstyr så er det etter hva jeg kan se for meg helt umulig
Vis hele sitatet...
Hysj nå, la han prøve...
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hvordan hadde du dosert carfentanil? Bare nysgjerrig for uten proft utstyr så er det etter hva jeg kan se for meg helt umulig
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke spesielt vanskelig, du trenger 4 ting og det er stoffet selv i sin rene form, en bøtte av størrelse avhengig av hvor mye carfentanil du måtte besitte, en vekt som måler milligram for milligram(0.000) og et stoff som er ufarlig i større mengder, si alt fra kreatin til melis.

Mål mengde med gitt virkestoff og bland det så ut i en tilsvarende mengde så du vet hvor mange mikrogram du har per gram med løsningen du har brukt. Dette er ikke rakettforskning på noen måte og jeg ville stolt på meg selv som 11-åring for p utføre denne prosessen ifølge mål.

En annen metode jeg kunne brukt som kan skje er mer nøyaktig blir mikrogram vs milliliter, noe som innen medisin er det vanligste, og da spesielt ved infusjon og injeksjon.

Nøyaktig hvilket mål jeg hadde brukt i denne prosessen hadde kommet helt an på dosen jeg hadde hatt med carfentanil. Det er viktig å huske at mikrogram måles i 0.0000 og ikke 0.000 fordi da er jeg enig at det kan gå ganske galt.

Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Hysj nå, la han prøve...
Vis hele sitatet...
Haha, send meg en liten batch så skal du nok se at jeg faktisk prøver
Sist endret av noguhso; 19. september 2023 kl. 16:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Men hva med din egen toleranse, og hvordan konverterer du slik at du vet hvor mye x mikrogram cf er i feks morfin?

Jeg tror du bagtelliserer det en del. For det første, en så sensitiv og presis vekt må jo koste skjorta. Du kanke stole på Ali express da
Sitat av noguhso Vis innlegg
Nei det er ikke spesielt vanskelig, du trenger 4 ting og det er stoffet selv i sin rene form, en bøtte av størrelse avhengig av hvor mye carfentanil du måtte besitte, en vekt som måler milligram for milligram(0.000) og et stoff som er ufarlig i større mengder, si alt fra kreatin til melis.

Mål mengde med gitt virkestoff og bland det så ut i en tilsvarende mengde så du vet hvor mange mikrogram du har per gram med løsningen du har brukt. Dette er ikke rakettforskning på noen måte og jeg ville stolt på meg selv som 11-åring for p utføre denne prosessen ifølge mål.

En annen metode jeg kunne brukt som kan skje er mer nøyaktig blir mikrogram vs milliliter, noe som innen medisin er det vanligste, og da spesielt ved infusjon og injeksjon.

Nøyaktig hvilket mål jeg hadde brukt i denne prosessen hadde kommet helt an på dosen jeg hadde hatt med carfentanil. Det er viktig å huske at mikrogram måles i 0.0000 og ikke 0.000 fordi da er jeg enig at det kan gå ganske galt.



Haha, send meg en liten batch så skal du nok se at jeg faktisk prøver
Vis hele sitatet...
Hvis dette ikke gir mening eller er for vanskelig så har jeg et tips: dra til din nærmeste Rema1000, kjøp en flaske med husholdningsaft. På baksiden av saftflasken så står det et blandeforhold, 1dl per 10dl vann. Dette er en fin måte å starte på om det skal være trøblete. Klarer du blande saften, så klarer du å blande ut alt.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Men hva med din egen toleranse, og hvordan konverterer du slik at du vet hvor mye x mikrogram cf er i feks morfin?

Jeg tror du bagtelliserer det en del. For det første, en så sensitiv og presis vekt må jo koste skjorta. Du kanke stole på Ali express da
Vis hele sitatet...
Riktig, jeg tar utgangspunkt i letal median(LD50) og regner ikke med toleranse og setter den på 0. Hvis du bruker opioid og skal regne med din egen toleranse så kan det meg bekjent ikke måles, da er det en drøss med faktorer som må med, og enda flere prøver som jeg ikke aner hvordan fungerer/klassifiseres eller regnes ut. Det er vanligvis ingen tar til rette, og det starter alltid på null.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Men hva med din egen toleranse, og hvordan konverterer du slik at du vet hvor mye x mikrogram cf er i feks morfin?

Jeg tror du bagtelliserer det en del. For det første, en så sensitiv og presis vekt må jo koste skjorta. Du kanke stole på Ali express da
Vis hele sitatet...
Nei en slik vekt koster ikke mye, skal du være på sikkerhetens side så får du noe som fungerer for dette formålet til 3-5000. Men - skal du være på den særdeles nøyaktige siden så går en til innkjøp av nanogram(10^9 gram, sub-mikrogram) og da kan du regne med at det blir riktig. Skal du gå videre i vekt så vil det regnet som partikkel og atomvekt, noe som ikke er nødvendig for denne prosessen
Sist endret av noguhso; 19. september 2023 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det viktigste for meg er at en statsminister viser gode lederegenskaper og tar avgjørelser som er det beste for folket og går foran som et godt eksempel. For feit er for feit, syntes jeg personen ser overvektig og usunn ut, så er det nok.
Vis hele sitatet...


Did not age well
Sitat av noguhso Vis innlegg
Nei det er ikke spesielt vanskelig, du trenger 4 ting og det er stoffet selv i sin rene form, en bøtte av størrelse avhengig av hvor mye carfentanil du måtte besitte, en vekt som måler milligram for milligram(0.000) og et stoff som er ufarlig i større mengder, si alt fra kreatin til melis.

Mål mengde med gitt virkestoff og bland det så ut i en tilsvarende mengde så du vet hvor mange mikrogram du har per gram med løsningen du har brukt. Dette er ikke rakettforskning på noen måte og jeg ville stolt på meg selv som 11-åring for p utføre denne prosessen ifølge mål.

En annen metode jeg kunne brukt som kan skje er mer nøyaktig blir mikrogram vs milliliter, noe som innen medisin er det vanligste, og da spesielt ved infusjon og injeksjon.

Nøyaktig hvilket mål jeg hadde brukt i denne prosessen hadde kommet helt an på dosen jeg hadde hatt med carfentanil. Det er viktig å huske at mikrogram måles i 0.0000 og ikke 0.000 fordi da er jeg enig at det kan gå ganske galt.



Haha, send meg en liten batch så skal du nok se at jeg faktisk prøver
Vis hele sitatet...
Du antar at du får en homogen blanding med disse metodene dine, det gjør du ikke. I laboratoriesammenheng finnes det en hel industri som livnærer seg på å lage produkter som garanterer homogene blandinger av stoffer.

Jeg føler for å dra opp noe fra arkivet: 18 åring døde av å skyte bromo-dragonfly, denne personen trodde også at han kunne blande ut ting som doseres i mikrogram, med på et eller annet vis så ble det ikke en homogen blanding og personen som døde fikk i seg en konsentrert mengde stoff i den ellers utblandede løsningen.

For å presisere: Karfentanil er ganske mye mer potent, bromo-dragonfly doser sies å være rundt 700μg, karfentanil er i 1-10μg området.

Det var ment som en litt mørk spøk, vær så snill å ikke ha i deg cartfentanil
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Du antar at du får en homogen blanding med disse metodene dine, det gjør du ikke. I laboratoriesammenheng finnes det en hel industri som livnærer seg på å lage produkter som garanterer homogene blandinger av stoffer.

Jeg føler for å dra opp noe fra arkivet: 18 åring døde av å skyte bromo-dragonfly, denne personen trodde også at han kunne blande ut ting som doseres i mikrogram, med på et eller annet vis så ble det ikke en homogen blanding og personen som døde fikk i seg en konsentrert mengde stoff i den ellers utblandede løsningen.

For å presisere: Karfentanil er ganske mye mer potent, bromo-dragonfly doser sies å være rundt 700μg, karfentanil er i 1-10μg området.

Det var ment som en litt mørk spøk, vær så snill å ikke ha i deg cartfentanil
Vis hele sitatet...
Neida jeg er med på laget i det du sier. Carfent er uhyre potent som du sier og det er klart at du skal være forsiktig, metodene jeg nevner er sikre og du vil få et nøyaktig forhold om gjort riktig noe jeg også nevner. Det er så veldig viktig at du har en simpel måte å regne dette utifra direkte mål. Et eksempel jeg kommer på var en historie fra en av vennene mine som er lege under farmasi prøve, at vedkommende klarte å gå i surr mikrogram vs milligram som her kan være fatalt med det meste. Spøken var forsåvidt godt mottatt!
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Det er klimavennlig og helt ok å ta selvmord. Ditt valg.

Tipper: 50-80% av personer psykiske diagnoser har snakket seg til dem.
Jeg har hatt 6 ulike diagnoser men viste seg bare at jeg hadde et ensomt liv og ble feilmedisinert. Er i en gråsone for ADHD, men kan starte på medisiner om jeg gidder å pisse. Tviler på at jeg har adhd, veldig lite symptomer som stemmer.
Vis hele sitatet...
Jepp ditt valg, ingen som stopper deg, v'rt en del selvmord her i det siste, føles ikke fælt egang lenger, men heller en som faktisk tok ansvar istedenfor å være en feiging.