Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1654
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei er i en veldig vanskelig situasjon, prøver å få orden på livet. Bestevennen min skøyt
Seg altså selvmord .tatt for mye benzo i etterkant russiske versjon livredd for abstinensene. Men første jeg gjorde var å gå til legen å få ssri. Nå vil jeg bruke oxy av alle ting, for å avenne meg vet d høres helt sykt ut. Men hadde en 80mg en god stund for en stund tilbake og fikk ikke cravings. Så jeg prøver en litt psyko teori. Men tror d kan funke, har maskert bestevennen min sin død helt til nå.

Men så leste jeg om fare for serotonin syndrom ved ssri og oxy, hvor stor er kjangsen viss jeg tar kun et lite bet av tabletten når jeg trenger det. Har ikke toleranse så trenger ikke mye for å bli beroliget.

Vil liksom ikke ødelegge opplegget med ssrien og fått psykolog også. Dette var som sakt min beste venn ingen forvarsel rett gjennom hodet slutten av 20 årå. Jeg klarer seriøst ikke noen stygge tilbakemeldinger nå aent enn fakta. Fyf så forferdelig livet kan være.

Lurer da altså på om planen min kan gå, lest At det er veldig få som får serotonin syndrom.
Har slitt veldig med angst og faenskap før hendelsen også, men nå har d faen meg toppa seg
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Type phenazepam til info, veldig lite engelsk/ norsk å lese om. Men det du får lest konstaterer en jævlig halveringstid og masse syke hendelser
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Også heldigvis fått sobril av legen som også vil hjelpe i forhold til det hestedopet der
Ikke sovet på lenge, pga av savnet og angst og depresjon. Så kan nok være rotete
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det du spør om her? Om du får serotonergt syndrom av SSRI og Oxy? Hvilket SSRI handler det om, og hvor store doser samt inntaksmåte?

I felleskatalogen står det om Oxynorm, interaksjoner:
"Samtidig bruk av serotonerge legemidler (f.eks. SSRI/SNRI) må brukes med forsiktighet pga. kombinasjonen kan gi serotonintoksisitet, og dosereduksjon kan være nødvendig."
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så dette kommer an på hvor mye, og hvordan du får i deg denne oxyen.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er benzoabstinent, så må du trappe ned eller legge deg inn. Ikke begynne å ta oxy for benzoabstinenser? Det gir ikke mening for meg ihvertfall.

Kom deg til legen, forklar situasjonen så lager dere opplegg for nedtrapping dersom det er dette du sliter med.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fenazepam er den verste benzoen du kan få i deg ass. Zombiedop #1
Hva med å la være å maskere bestekompisen sin død?

Prøv å holde deg så edru du kan uten å bli abstinent og kjenn på følelsene evolusjonen har brukt flere år på å utstyre oss mennesker med.
Snakk gjerne med noen nær deg om det.

Ikke rus det bort, det kommer til å bli forjævlig å komme seg av alle disse forskjellige pillene du vil knaske hvis du går for det.
Sluttet med benzo og alt, kun ssri nå. Fenazepam til skrekk og advarsel.