Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1167
Hei, lurer på om noen kunne laget en slik bot som dette :

Kode

http://www.banan2.net/secretshit.html
til

Kode

 www.snadder.com
..

burde vel ikke være så veldig vanskelig?

Takk for alle svar,
Du må nok forklare litt bedre hva du mener før noen kan hjelpe deg
Trådstarter
47 2
viss du ser på den første linken forstår du jo hva jeg mener med en gang,

en bot som besøker random profiler. med delay, gutter\jenter.. osv.. Gjerne med en "online only" funksjon og..
Hehe.. Takk for tipset, Snadder.com.

Vi i Biip.no måtte jo smile litt, når vi først så dere raste oppover på Sol.no/Ratings-lista - og så forsvant rett ut av listen dagen etterpå. Erfaringsmessig lønner det seg ikke å jukse med sidevisningene - da bare lurer dere annonsørene deres, og dere vil aldri bli oppfattet som en seriøs nettside.

Dessuten: Det er Unike Besøkende annonsørene ser etter; sidevisninger er helt uinteressant. Med web2.0-tech som Ajax er jo heller målet å få NED antall sidevisninger; slik at hver annonsevisning får større verdi (/eksponeringstid) Men jeg forstår at dette, og andre ærlige prinsipper, ligger litt utenfor deres interesseområde :-)
Trådstarter
47 2
Sitat av Stormen
Hehe.. Takk for tipset, Snadder.com.

Vi i Biip.no måtte jo smile litt, når vi først så dere raste oppover på Sol.no/Ratings-lista - og så forsvant rett ut av listen dagen etterpå. Erfaringsmessig lønner det seg ikke å jukse med sidevisningene - da bare lurer dere annonsørene deres, og dere vil aldri bli oppfattet som en seriøs nettside.

Dessuten: Det er Unike Besøkende annonsørene ser etter; sidevisninger er helt uinteressant. Med web2.0-tech som Ajax er jo heller målet å få NED antall sidevisninger; slik at hver annonsevisning får større verdi (/eksponeringstid) Men jeg forstår at dette, og andre ærlige prinsipper, ligger litt utenfor deres interesseområde :-)
Vis hele sitatet...


hæ?:P snakker om?
Trådstarter
47 2
ingen som klarer lage noe?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Joda. Skulle tatt meg 5 minutter. Men gidder ikkje.... Og det er det ingen andre som gjer når du ser såpass dårlig til å forklare deg.
Trådstarter
47 2
dårlig til å forklara? hva som er vanskelig å forstå?.. ser ikke noe problemer i det hele tatt med det jeg har skreve?..

altså "Noen som kan lage en bot, slik som på denne linken : http://www.banan2.net/secretshit.html"

(En bot som besøker random profiler, på et nettsted)

Til denne siden her : www.snadder.com
Det er jo bare å se på javascriptet som er brukt på banan2.net siden og gjøre mer eller mindre det samme mot snadder.com. Dette burde du selv klare å lage, bruk litt tid på å lære noe.
Trådstarter
47 2
hm, jeg kan ikke noe om programmering, jeg kan bare data-gennerelt.. men lite om scripting\programmering. har tenkt å starte med noe programmering snart, men vet ikke enda hvilket språk.. php\curl\javascript vertfall..

Men kan ikke noen hjelpe meg med å lage dette?.. tror ikke det skulle være noe vanskelig men ja..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Høyreklikk på den siden (http://www.banan2.net/secretshit.html),
klikk 'View source' og tadaa, så har du hele koden, og bare bytt ut 'blink.com' med snadder.com

Da har du et utgangspunkt angående kode, så kan du lære noe i samme slengen.
Sist endret av Dodecha; 6. februar 2007 kl. 11:25.
Trådstarter
47 2
hmm, skal ta å prøve.. men tviler på jeg kommer til å få det til, fordi samme kode funker ikke på snadder.com, den har et helt annet oppsett, der du må gå gjennom flere sider, for å finne profiler..viss du tar en titt på snadder.com..å trykker på der det står "1002pålogget" f.eks.. så får du opp en skjerm. så velger du enten gutt eller jenter.. så ser du hva jeg mener som er stress med det
Trådstarter
47 2
får det enda ikke til :S avansert shit dette her.. hehe