Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1315
I det siste har mange av IP resolverne for skype jeg bruker til vanlig sluttet å fungere. Grunnene er ukjente for meg. Noen sender ut random IP'er og noen finnes ikke lenger. Anyways, har noen av dere kjennskap til en som faktisk fungerer? Søker på google og youtube, men kommer bare opp mett av piss og scams og fuglarne vet. Håper på svar.
Jeg har min egen - ResolveMySkype.com
Den gir error noen ganger den ikke skal gjøre det.
Anbefaler også Skypegrab.info
Trådstarter
10 0
Fanken så pussig... Helt inntil 2 minutter siden når jeg pressa linken din har skypegrab.info sendt meg til en helt annen nettside. I alle dager... Litt småbugga er den fortsatt, finner veldig få av IP'ene jeg prøver å resolve. Men det går seg nok til etter hvert.

ResolveMySkype har jeg også prøvd, dessverre ikke fått noe annet enn error enda. Takk for svar!
Sist endret av Gooby; 5. juni 2013 kl. 00:15.
Lær hvordan verden fungerer og gjør ting sjøl uten å være avhengig av tredjeparts tjenester? http://heeward.com/2013/04/22/skype-security-flaws/
Du kan bruke "Resource Monitor" i Task manager og deretter gå på network, huk av for skype, send melding til vedkommende, og vips!
Trådstarter
10 0
Sitat av Hvalross Vis innlegg
Du kan bruke "Resource Monitor" i Task manager og deretter gå på network, huk av for skype, send melding til vedkommende, og vips!
Vis hele sitatet...
Takk så mye, trur det faktisk er IP'en til de jeg snakker med som står i boksen. Men hvis jeg snakker med flere om gangen, vet du om noen måte jeg kan finne ut hvem IP som er hvem sin?
La meg nå bare spørre...
HVA skal dere med IP-adressen?? Den kan ikke brukes til noe...
Sitat av Legevakten Vis innlegg
La meg nå bare spørre...
HVA skal dere med IP-adressen?? Den kan ikke brukes til noe...
Vis hele sitatet...
Sikker på det da????

Dette er vel et tilfelle av " I DDOS UU "
Trådstarter
10 0
Hva jeg skal bruke det til? DDoS er et bruksområde, men for mange er selve trusselen om DDoS verre enn selve handlingen, siden alt det gjør er å shutte ned nettet i alt mellom 5 minutter til flere timer avhengig av måte og data sendt. Jeg sier ikke at det er det jeg bruker den til, IP'er kan brukes til å tracke folk, blokke de ut fra et nettverk (gjelder kanskje spesielt ipv4) og litt sånn. Men såklart, faenskap er et stort bruksområde for det.
Sitat av rolls Vis innlegg
Sikker på det da????

Dette er vel et tilfelle av " I DDOS UU "
Vis hele sitatet...
Sitat av Gooby Vis innlegg
Hva jeg skal bruke det til? DDoS er et bruksområde, men for mange er selve trusselen om DDoS verre enn selve handlingen, siden alt det gjør er å shutte ned nettet i alt mellom 5 minutter til flere timer avhengig av måte og data sendt. Jeg sier ikke at det er det jeg bruker den til, IP'er kan brukes til å tracke folk, blokke de ut fra et nettverk (gjelder kanskje spesielt ipv4) og litt sånn. Men såklart, faenskap er et stort bruksområde for det.
Vis hele sitatet...
Man kan kanskje DDoSe en IP-adresse, men er det noen vits i det? Hva oppnår man med å DDoS-e en privatperson?
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Man kan kanskje DDoSe en IP-adresse, men er det noen vits i det? Hva oppnår man med å DDoS-e en privatperson?
Vis hele sitatet...
Er visst blitt et stort problem i online gaming faktisk.
Trådstarter
10 0
Sitat av rolls Vis innlegg
Er visst blitt et stort problem i online gaming faktisk.
Vis hele sitatet...
Veldig sant. Jeg spiller en del Minecraft, og blir selv DDoSet regelmessiv. Det finnes IP-resolvere for både data, PS og XBox, så ingen bør føle seg sikre. Det finnes såklart måter både å beskytte nettet sitt og skjule IP'en sin på.

Hvorfor folk DDoSer, veit jeg egentlig ikke. Noen gjør det for moroskyld, noen bootere (noe som brukes for å DDoSe) kan faktisk ødelegge routeren din, noen gjør det fordi de er pissed pågrunn av diverse ting osv. Et populært bruksområde på Minecraft er å crashe nettet til folk en PvP'er mot. En god og effektiv måte på å unngå å bli drept.
Sitat av Gooby Vis innlegg
Fanken så pussig... Helt inntil 2 minutter siden når jeg pressa linken din har skypegrab.info sendt meg til en helt annen nettside. I alle dager... Litt småbugga er den fortsatt, finner veldig få av IP'ene jeg prøver å resolve. Men det går seg nok til etter hvert.

ResolveMySkype har jeg også prøvd, dessverre ikke fått noe annet enn error enda. Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Skal fikse den til helgen.