Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 776
Var usikker på hvor jeg skulle ligge denne tråden, men den omhandler kjøp av maskinvare.

Jeg lurer på hvordan det er med slik 100% fornøydhetsgaranti.

I mitt tilfelle har jeg da fått en ny vare da den andre var defekt innenfor garanti tiden, jeg fikk da en annen "tilsvarende" vare de ikke hadde denne varen lengre i butikken.
Men så har det seg slik at jeg ikke er fornøyd med den "tilsvarende" varen, og mener også da at den ikke tilsvarende min gamle vare slik den burde.

Butikken denne er kjøp i har 14 dagers 100" fornøydhets garanti og den sier at hvis man ikke er fornøyd innen 14 dager kan man komme inn igjen og bytte varen (de vil hjelpe deg og finne ett produkt som passer bedre)

Har jeg denne retten selv om jeg har fått ny vare i en garanti sak?
Tipper de ikke gidder slå seg vrange på det.
Det enkleste er at du spør butikken om dette. Det er tydeligvis en egen garanti som en ikke navngitt kjede tilbyr. Vi kan ikke svare på betingelsene for at denne garantien skal kunne oppfylles.
Alexulv's Avatar
Trådstarter
Jeg lurte egentlig bare sånn generelt hvordan dette pleier å fungere og da om jeg ville kunne benytte meg av denne 100% fornøydhetsgarantien selv om jeg da har eg produkt jeg har fått på "vanlig" garanti.

Generelt sett har de veldig god service i denne butikken så jeg satser på at det går, da jeg uansett har fått ett produkt som ikke kan sammenlignes på noen som helst nivå med det jeg returnerte (utennom utseende)