Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1401
Sliter litt med å få åpnet en ppt fil i Office 2010. Filen er laget på en skole Pc med Office 2007.
Noen som kan klare å ordne så jeg kan åpne den? Det viktigste er å kunne se innholdet.

Filen
Funker ikke, får fremdeles errors.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Den filen der er korrupt, eller så er det ikke en ppt fil engang, bare endret filtype, kan sjekke filtype-header om du vil.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Den filen der er korrupt, eller så er det ikke en ppt fil engang, bare endret filtype, kan sjekke filtype-header om du vil.
Vis hele sitatet...
Var det ikke slik man lurte til seg et par ekstra dager på innleveringen ved å kødde til fil-header så lærer måtte spør om en ny kopi av filen
Fikk også korrupt fil. Har prøvd å hjelpe deg med opptil flere pcer!
Gjort det før
Men må ta det muntlig om jeg ikke får vist filen. Den funket også tidligere i dag...
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Får heller ikke recoveret den herfra, muligens du kan derfra, eller via skolepc'n om du har kildefilene.
Får heller ikkje åpna fila. Har prøvd OpenOffice og Google Docs.
"incorrect file version" er feilmeldinga eg får på OpenOffice.
Gir opp, får vel bruke en gammel versjon til å pugge med.
Har mine tvil om det funker, men hvor fikk du den fra? Det er jo tydelig at noen må jo ha skrevet den. Prøv å få skaffe deg den på nytt og da gjerne i .zip.
Skrev den selv på skolen, lastet opp på Itslearning og lastet ned på Pc'n her og en annen siden det ikke funket.
Prøvde å laste ned på nytt med samme resultat og med forskjellige Office versjoner har jeg prøvd nå.