Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201803
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
du trenger vel ikke guest pass for de første 10 lvls bare log inn og last ner
Vis hele sitatet...
Man trenger quest pass...
Sitat av wintip Vis innlegg
Noen som vet hvordan pvp vil bli, Arena/world pvp ect ? Håper pvp blir såppas bra at det ikke er gameover i lvl 100 =)
Vis hele sitatet...
World pvp ? det eneste spillet igennom tidene som har hatt det er etter min mening Dark Age of Cameloth, virker som mange tror Diablo 3 er det nye wow, det er det slettes ikke...det er gode gamle diablo i remake her og ikke noe stor verden og utforske i det uendelige med hyppige patcher for og holde deg betalende i spillet.
Greia her er enkelt forklart og samle best gear på høyest vankeligst grad, så ikke noe nye bosser,huler osv som i ett mmorpg.
Men de har lovet oss arena da så blir spennede og se hvordan det blir =)
Gleder meg til og se lvl 60 hardcore arena matches på yourube
faen altså, jeg trenger sårt noen saklige items på min lvl38 barbarian. AAAAAALT for lite helse/regen.
Sitat av suptispe Vis innlegg
faen altså, jeg trenger sårt noen saklige items på min lvl38 barbarian. AAAAAALT for lite helse/regen.
Vis hele sitatet...
Er bare å stikke en tur på auction house. Pleier alltid være noe der til en akseptabel pris
Sitat av Lizz Vis innlegg
World pvp ? det eneste spillet igennom tidene som har hatt det er etter min mening Dark Age of Cameloth...
Vis hele sitatet...
Hva med WoW Classic & TBC? Kanskje øverst oppe på lista over spill hvor world pvp var ekstremt artig.

Noen som vet nårtid PvP skal lanseres?
Der var jeg ferdig med Normal, da blir det nightmare i morgen
Ser nå at det blir server shutdown. Noen som vet hvor lenge?
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
1time står det
Shutdown nå mens jeg holder på med diablo på hell difficulety

Samiboy#2953 om noen joiner inferno etterhvert
Sitat av Fluttershy Vis innlegg
1time står det
Vis hele sitatet...
Så jævli typisk når man sto opp for 1 time sia..
Hei, jeg laster ned fra battle.net og åpner fila. Den spør om hvor jeg vil lagre det, og jeg lagrer på skrivebordet. Så begynner det å innstalere og tar flere timer. Når det er ferdig får jeg bare en elendig mappe med:


Diablo 3 III Setup.app (Mappe)
Diablo-III-8370-enGB-Installer (Mappe)
Diablo III Setup (Program)
part files

Jeg kjører setupen og jeg får denne erroren: BLZPT00008
Googla den, og sto at jeg skulle reinnstalere. Jeg gjorde det nå, men jeg har fortsatt bare de samme filene.
Er bare litt frustrert, er så gira på å spille. :/

Takk.
Sitat av SileX Vis innlegg
Hei, jeg laster ned fra battle.net og åpner fila. Den spør om hvor jeg vil lagre det, og jeg lagrer på skrivebordet. Så begynner det å innstalere og tar flere timer. Når det er ferdig får jeg bare en elendig mappe med:


Diablo 3 III Setup.app (Mappe)
Diablo-III-8370-enGB-Installer (Mappe)
Diablo III Setup (Program)
part files

Jeg kjører setupen og jeg får denne erroren: BLZPT00008
Googla den, og sto at jeg skulle reinnstalere. Jeg gjorde det nå, men jeg har fortsatt bare de samme filene.
Er bare litt frustrert, er så gira på å spille. :/

Takk.
Vis hele sitatet...

Hadde en lignende feil når jeg skulle installere spillet på laptopen min.(var ingen feil når jeg installerte på min stasjonære-pc vel og merke..)
Det som løste problemet for min del var å kopiere "8370-installer" mappa til en annen lokasjon en skrivebordet. I mitt tilfelle en annen partisjon.

Håper dette var til hjelp!
Sitat av bragilicious Vis innlegg
Hadde en lignende feil når jeg skulle installere spillet på laptopen min.(var ingen feil når jeg installerte på min stasjonære-pc vel og merke..)
Det som løste problemet for min del var å kopiere "8370-installer" mappa til en annen lokasjon en skrivebordet. I mitt tilfelle en annen partisjon.

Håper dette var til hjelp!
Vis hele sitatet...
Partisjon Prøvde og flytte den til en mappe, men får fortsatt erroren. Skulle jeg innstalere på nytt igjen også?

Takk dude!
Longboarder
zitare's Avatar
Bare et raskt tips til de som ikke vet det enda..

Option -> Gameplay -> Electiv mode Så kan du ordne spellsa dine akkurat som du vil
Ferdig med hell, spiller i en gruppe med 3 andre. Er forøvrig level 58, kan ikke prøve inferno før 60.
Noen som vet om man kan låse hotkeybaren? Har en tendens til å dra spells av actionbaren midt i kampens hete.

Vi er forresten 3 stykker som henger mye på mumble når vi spiller. Hyggelig om flere kommer innom.
Sist endret av etse; 19. mai 2012 kl. 14:03.
Antar at du har sjekket options, så selv nå, fant nada.

Men kan du ikke bare bruke 1,2,3,4?
Sitat av Legynd Vis innlegg
Antar at du har sjekket options, så selv nå, fant nada.

Men kan du ikke bare bruke 1,2,3,4?
Vis hele sitatet...
I do. Men er når jeg skal bevege og styre karakteren så kommer jeg tilfeldigvis nær knappene og drar de av.
Sitat av etse Vis innlegg
I do. Men er når jeg skal bevege og styre karakteren så kommer jeg tilfeldigvis nær knappene og drar de av.
Vis hele sitatet...
Beveger du karakteren med WASD? Trodde ikke det var mulig, jeg.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Beveger du karakteren med WASD? Trodde ikke det var mulig, jeg.
Vis hele sitatet...
nei, tror dere missforstår.

Når man skal bevege/styre karakteren. Så bruker man musa og klikker rundt der man vil gå. Noen ganger er situasjonen litt stressende og man blir å løpe mye rundt i ulike retninger mens man bruker "primary spell" som en museklikk.

Dette betyr at om f.eks. jeg har bossen under meg (altså nedover på skjermen), og jeg prøver å kite han dulter jeg av og til borti en hotkey når jeg egentlig bare skulle bruke primary spellen mot bossen. Og da ender jeg opp med å dra den av hotkey-baren. - Skulle gjerne gjort slik at jeg ikke kunne dra spellsene av.
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Beveger du karakteren med WASD? Trodde ikke det var mulig, jeg.
Vis hele sitatet...
HÆ? Han sa jo at det skjedde når han styrte karakteren rundt så dro han de av altså med musa? Eller er jeg på feil jorde? :S

Ninjad by someone :P
Sitat av etse Vis innlegg
nei, tror dere missforstår.

Når man skal bevege/styre karakteren. Så bruker man musa og klikker rundt der man vil gå. Noen ganger er situasjonen litt stressende og man blir å løpe mye rundt i ulike retninger mens man bruker "primary spell" som en museklikk.

Dette betyr at om f.eks. jeg har bossen under meg (altså nedover på skjermen), og jeg prøver å kite han dulter jeg av og til borti en hotkey når jeg egentlig bare skulle bruke primary spellen mot bossen. Og da ender jeg opp med å dra den av hotkey-baren. - Skulle gjerne gjort slik at jeg ikke kunne dra spellsene av.
Vis hele sitatet...
Okey, forstår nå. Men bruker du ikke hotkeysene "med vilje" noen gang heller? Er du alltid nede med musa? Som monk er det ihvertfall ganske upraktisk.

Edit (14:51) Nå forstår jeg. Trodde du mente at du kom borti på tastaturet.
Hvis noen har et guest pass til over hadde jeg satt stor pris på å få prøvd spillet!

Tilbrakte endeløse timer med Diablo II i sin tid men er usikker på om jeg skal falle uti igjen og gå til innkjøp av Diablo III..
Hvor finner man guest pass når man har kjøpt spillet elektronisk? Den som hjelper meg å finne dette får passet
Sitat av murloc Vis innlegg
Hvor finner man guest pass når man har kjøpt spillet elektronisk? Den som hjelper meg å finne dette får passet
Vis hele sitatet...
Man får ikke pass hvis man kjøper elektronisk.
kan man kjøpe diablo 3 fra usa via battlenet? 60 USD er litt forskjellig fra 60 EUR.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Har spilt gjennom Guest Pass med Demon Hunter, og har elsket hvert sekund av det! Rett og slett en fantastisk artig klasse for meg som liker ranged combat!

Jeg skulle kjøpe Diablo 3 idag, men den ene butikken som fører spill var utsolgt, så jeg gikk i over 20min i steikende sol i skinnjakke, og fant deretter ut at hos Elkjøp også var det utsolgt. Sur dag, og jeg må vente til mandag på Diablo 3 i butikk igjen.
Sitat av Heggen Vis innlegg
kan man kjøpe diablo 3 fra usa via battlenet? 60 USD er litt forskjellig fra 60 EUR.
Vis hele sitatet...
Man kan selv velge fritt om man vil spille på amerikanske, europeiske eller asiatiske servere, så tror det skal fungere fint.
Kjøpte meg Diablo 3 og fikk innstalert det, men det lagger endel. Kjører alt på low.
Dette er pcn: http://www.sony.no/product/vn-e-series/vpcee3e1e-wi
Har jeg for dårlig pc?
Hvilken oppløsning kjører du? Hadde selv trøbbel med lag, men hjalp seg veldig godt når jeg skrudde ned oppløsningen på spillet
Sitat av korgh Vis innlegg
Kjøpte meg Diablo 3 og fikk innstalert det, men det lagger endel. Kjører alt på low.
Dette er pcn: http://www.sony.no/product/vn-e-series/vpcee3e1e-wi
Har jeg for dårlig pc?
Vis hele sitatet...
det er anbefalt 0.1 ghz mer på prosessoren, så det burde jo egentlig gå greit på low? Har du mange bakgrunnsprosesser eller noe?
Du kan slå av all driten ved å bruke game booster (om du ikke er sikker på hvilke prosesser du kan fjerne i taskmanager)
Alle dere som ønsker å prøve Starter Edition. Hvis dere ikke får gratis kan dere kjøpe for ca. 30 kr her. Da får dere ihvertfall testet litt.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Alle dere som ønsker å prøve Starter Edition. Hvis dere ikke får gratis kan dere kjøpe for ca. 30 kr her. Da får dere ihvertfall testet litt.
Vis hele sitatet...
Men der står det jo at de ikke har flere på lager da.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Men der står det jo at de ikke har flere på lager da.
Vis hele sitatet...
Heh, det så jeg ikke, men de pleier å være ganske raske på å fylle opp. Evt. kan man ta direkte kontakt med dem på FB eller lignende. Både jeg og Turbolego har gjort dette tidligere og begge fått det vi ville, da vi ville det.
hvordan funker egentlig co-op mode? kan de andre egentlig kjøre gjennom hele questen uten deg, og du bare gå bak å plukke opp loot (leve i din egen verden)?
Sitat av Heggen Vis innlegg
hvordan funker egentlig co-op mode? kan de andre egentlig kjøre gjennom hele questen uten deg, og du bare gå bak å plukke opp loot (leve i din egen verden)?
Vis hele sitatet...
Ja, pretty much. Du kan få en høy lvl til å booste deg gjennom contentet hvis jeg husker rett. Alle får hver sin loot også, så dere slipper å krangle om den. Jo flere i groupen jo sterkere er mobsene.
Hei, sliter noen jævlig i nightmare er i lv 34 og klarer ikke questene for å komme vidre. Viss noen har lyst til å hjelpe evt sammarbeide med å komme vidre er det bare å sende en pm med character code osv
Sitat av tung i ramen Vis innlegg
Hei, sliter noen jævlig i nightmare er i lv 34 og klarer ikke questene for å komme vidre. Viss noen har lyst til å hjelpe evt sammarbeide med å komme vidre er det bare å sende en pm med character code osv
Vis hele sitatet...
skaff deg nytt gear. Ikke glem å sats litt på Vitality. Om du ikke finner selv vil d lett kunne kjøpe masse oppgraderinger for en billig penge på AH.
Sitat av Jennymas Vis innlegg
Ja, pretty much. Du kan få en høy lvl til å booste deg gjennom contentet hvis jeg husker rett. Alle får hver sin loot også, så dere slipper å krangle om den. Jo flere i groupen jo sterkere er mobsene.
Vis hele sitatet...
så når det er 1000 forskjellige sidedører og alle går hver til sitt plukker man jo opp kanskje 1/10 av looten, og én løper foran og rusher hele oppdraget. må si endel av spillopplevelsen ødelegges da, men man får jo en bedre "følelse" av å spille sammen
Sist endret av Heggen; 19. mai 2012 kl. 23:18.
Sitat av Heggen Vis innlegg
så når det er 1000 forskjellige sidedører og alle går hver til sitt plukker man jo opp kanskje 1/10 av looten, og én løper foran og rusher hele oppdraget. må si endel av spillopplevelsen ødelegges da, men man får jo en bedre "følelse" av å spille sammen
Vis hele sitatet...
Når man er komt på hell mode og det er 3'e gangen på kort tid man gjør akuratt samme greiene så gjør ikke det meg så mye isåfall
Spiller forresten wizard med buildsen jeg bruker ser slik ut https://us.battle.net/d3/en/calculat...lOm!bYa!bZZaaa
Skal knækkes
Golder's Avatar
Ganske nettopp runna normal. Knallgøy! Gleder meg til å gyve skikkelig fatt på nightmare

Her er wizard-builden jeg bruker akuratt nå. Satser på AoE. Fungerer godt.
https://us.battle.net/d3/en/calculat...XdTm!bYX!abbba
Sitat av Heggen Vis innlegg
så når det er 1000 forskjellige sidedører og alle går hver til sitt plukker man jo opp kanskje 1/10 av looten, og én løper foran og rusher hele oppdraget. må si endel av spillopplevelsen ødelegges da, men man får jo en bedre "følelse" av å spille sammen
Vis hele sitatet...
Tja, hvis man spiller public blir det kanskje sånn, men hvis man spiller med en vennegjeng med voicechat er det noe helt annet. Da kan man faktisk være ganske taktiske også.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hvilken oppløsning kjører du? Hadde selv trøbbel med lag, men hjalp seg veldig godt når jeg skrudde ned oppløsningen på spillet
Vis hele sitatet...
Kjører på 1280x720, så det burde egentlig være lagge fritt da. Prøvde nå på 800x600, men sliter forsatt med litt lagg. Burde jeg kanskje formatere ?!
Sitat av korgh Vis innlegg
Kjører på 1280x720, så det burde egentlig være lagge fritt da. Prøvde nå på 800x600, men sliter forsatt med litt lagg. Burde jeg kanskje formatere ?!
Vis hele sitatet...
det hadde jeg gjort. Legg alt som er deg kjær på en eksterndisk, brenn win7 på en dvd og kjør igang.
Servere nede og jeg har ikke kommet inn idag, noen som har klart det?
Sitat av ErnieBall Vis innlegg
Servere nede og jeg har ikke kommet inn idag, noen som har klart det?
Vis hele sitatet...
Har du error 3006? I såfall må du nok vente en stund
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Har du error 3006? I såfall må du nok vente en stund
Vis hele sitatet...
Både error 37 og nå 33...annoying at Blizzard ikke har lært...!
Skal være ok nå. Skulle være maintenance til klokken 3 norsk tid hvis jeg ikke har regnet helt feil. Så får vi se om de klarer å få opp serveren når de skal.

Fortsatt lite action. Noen andre som kommer inn?
Sist endret av murloc; 20. mai 2012 kl. 15:02.
Har kommet inn i hele dag, men nå ble jeg logget ut. Det skulle være en System Update nå.