Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5434
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er i Vietnam og kjøpt Coke noen ganger. Effekten er lik og varer i 30 min, men det er ikke antydning til noe bedøvelse effekt i nesa eller tenner. Kan dette være cola eller noe annet?
Kaaaaaaan ha vært noe RC dritt, men tviler. Hva med lukt? Luktet det bensin/aceton? Smakte det sånn lokalbedøvelse som man får hos tannlegen? Disse cluene er med Ingen måte en sikkerhet. Men er større sjanse dersom noe av dette stemmer overens med det du fikk.
Dersom det ikke er antydning til lokalbedøvelse i neseveggene er det ikke kokain. Kokain, i likhet med lidokain, som er hva du vil få hos tannlegen, er lokalbedøvende i seg selv. En test for å påvise lokalbedøvelse er å slikke seg på fingeren, dyppe fingeren i pulveret slik at du får et fint belegg over hele fingeren, deretter tørke av pulveret på innsiden av underleppen din. Du bør føle innen få sekunder at du blir bedøvet. Dersom det ikke er noen bedøvelse er det ikke kokain, og du bør la vær å ta det fordi det kan være såkalte recearch chemicals som kan være livsfarlige eller helseskadelige.
Kokain får suffixen "-caine", som andre lokalbedøvende substanser.
Ingen lokalbedøvelse, ingen kokain
Klar over alt det dere skriver og er erfaren bruker og merker ikke forskjell så hadde vært kjekt å vite.
En kompis av meg som er kjemiker sa det kunne være syntetisk. Dealeren sa bare doctor cocaine
Forskjellen har du jo allerede merket, siden du ble usikker nok til å spørre?
Ingen lokalbedøvelse, no coke.
Ja men den eneste forskjellen er at det mangler den bedøvende effekten. Ellers er det likt på dosering, varighet og alt annet med unntak av at av dette mysteriumet av et stoff ikke gir meg hjertebank eller angst i større doser, ei heller ingen comedown.
Min favoritt innen stims så langt....

Det må jo være et legemiddel eller et rc, men alle rc varer lenger og har somregel fæl comedown
Sist endret av Siberia; 1. april 2017 kl. 02:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Siberia Vis innlegg
Det må jo være et legemiddel eller et rc, men alle rc varer lenger og har somregel fæl comedown
Vis hele sitatet...
Ok? Det kommer jo helt ann på stoffet da.
RC er ikke en spesiell type stoff, det er bare ett "nytt" fremstillt stoff som man ikke vet så mye om (research chemicals) ofte nye analoger av stoff vi kjenner til fra før av

Alle stoffer har vært ett rc en gang (f.eks: MDMA, LSD osv osv..) helt til man har forsket en del på det.
Varighet, comedown og effekt har ikke noe med om ett stoff blir kaldt rc eller ikke.
Sist endret av Alge; 1. april 2017 kl. 02:47.
Ja klar over dette, men har enda ikke lest om et rc som varer i 30-40 min, med identisk effekt av cola.
De aller fleste andre varer mye lengre og er mere 'edgy'

Jeg er biokjemiker så kan alt om dette, men er uten arbeid nå så får ikke testa det på noe lab :-(
Sist endret av Siberia; 1. april 2017 kl. 02:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis det mangler bedøvelse, så er det ikke coke!
Det kan ligne alt mulig rart,men hvis du ikke blir lokalbedøvd ikjeften eller nesa, å svelg, så er det ikke kokain.
Så da får det vel være enten ett legemiddel, eller (høyst sannsynelig) et RC!
Du spurte "er dette cola, eller noe annet?".
The mass has spoken.
Det blir ikke mere kokain av det, om du skal sitte å prøve å overbevise gud å værmannsen, og deg selv om at den eneste forskjellen, er at det mangler den bedøvende effekten.
Du har jo allerede besvart ditt eget spørsmål:

" Det må jo være et legemiddel eller et rc, men alle rc varer lenger og har somregel fæl comedown "
Ja jeg har svart på mitt eget spørsmål hehe, men skulle bare ønske noen hadde testa noe lignende, eller hadde hatt et konkret svar på hvilket stoff det kan være.