Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1515
Hei!

Jeg tok en pisseprøve i forbindelse med fotlenke, denne i viste små spor av THC. Denne ser lik ut som en graviditets test, to streker er negativ, en strek er positiv.. Den nederste streken som skulle dukke opp var sterk og solid i fargen på alle andre rusmidler, men på thc var den akkurat synlig.
Det ble godtatt som rent, men blir jo nyskjerrig.
Kan dette være feil på prøve?

For ca en mnd siden har jeg vært i samme rom hvor en gikk på rundgang, samt i satt ved samme bord der en ble røykt opp utendørs.
Er det dette som har gitt utslag?

Mvh
Sist endret av TheEngineer; 25. september 2015 kl. 04:13.
Nei, det har ikke gitt utslag.

Har ikke kjennskap til prøven du beskriver, men det er vel en hurtigprøve med litt redusert nøyaktighet? Synes det høres veldig rart ut om den skal bli vilkårlig "litt positiv"..

Mulig de skulle se an din reaksjon, hvor gammel er du?
Sist endret av Tøffetom; 25. september 2015 kl. 05:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så lenge det er antydning til to streker samme hvor sterke dem er så er det negativt. hvis det er helt tydelig bare en strek, negativ. Hender dem prøver seg på og si "litt positiv" osv men det heter seg at den minste lille antydning til to streker = negativ.
Er 24år.

Det er en slik hurtig test ja. Resultat på minuttet omtrent.
http://alwaystestclean.com/wp-content/uploads/instant-clean-11.jpg
Disse hurtigtestene er bare noe forbanna mannsjit. Jeg testet en gang positivt på amfetamin og meth, uten å tatt noe lignende på nesten 2 måneder før testen. En annen gang, så testet jeg negativt på alt (bortsett fra litt THC) litt under 2 dager etter jeg hadde tatt kokain, amfetamin og rivotril.