Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1101
Som du ser i tittelen so treng eg ein keylogger so sende loggen til email. Har søkt rundt og prøvd mei fram men finner ikkje noko so fungerer. Og om mogleg, er det nokon keyloggera ei kan sende til andre der dei ikkje ser at den blir installert?
Hei du, din lille hacker! (Eller en sjalu kjæreste? )
Nesten alle keyloggere jeg vet om har mulighet for å sende logg til e-post.
En keylogger du kan sende til noen uten at de vet det, er derimot vanskeligere å få tak i. Det beste alternativet du har, er å få tak i PC-en fysisk og installere den der, for så å innstille keyloggeren til å være gjemt. Et eksempel er KGB Keylogger. Den gjør alt du ber om, og litt til.

For å få fullversjonen, tar du båten og reiser til bukta.
Takk for svaret! Er ikke noe hacker eller sjalu kjæreste. Har bare en tendens til å kødde med venner. Har gjort litt av kvart ifrå brute force av pcen til phising. Liker å skripte onde filer, men er ikke så god
husk at du fort kan finne ut ting om kompisene dine som du kanskje helst ikke ville vist om når du driver på slik
Sitat av skepsis Vis innlegg
husk at du fort kan finne ut ting om kompisene dine som du kanskje helst ikke ville vist om når du driver på slik
Vis hele sitatet...
Det har eg våre bort i før
Jeg liker RATw bedre... med darkcomet så kan du bla, se webcam, skrive kommandoer i cmd, lase ned og opp filer og selfølgelig keylogge...