Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2892
Step 1: Last ned spotify fra IOS store.
Step 2: log inn med facebooken din (Eller hvis du allerede har brukt trial som du får med en facebook bruker, lager du en dummy account på FB og bruker denne).
Step 3: La trial være og nyt musikken i 2 dager.
Step 4: Hvis du allerede har brukt dine 2 accounts, slett spotify og re-innstaler for step 5 - om ikke log ut, og log inn med den andre accounten og bruk trial på denne igjen.
Step 5: Når du har brukt opp dine 2 accounter, må du slette spotify, re-installer det, log inn med en av dine dummy accounts for å restarte de 2 trials.
Done.

Funker mest sannsynlig også på Android, men har ikke testet.

Protip: Er å lagre sangene offline, da kan du ha de der i 30 dager før du må gå online igjen. (Marr).
Sist endret av Kannibalensmakt; 14. mai 2013 kl. 01:43.
Dette har jeg visst om en stund, fungerer på android også. Rimelig tungvindt å gjøre dette annenhver dag. Kan likesågodt betale for musikken jeg hører på.

Protip er å lagre sangene offline, da kan du ha de der i 30 dager før du må gå online igjen
Nyttig! personlig syns jeg det blir for tungvindt. verdt å betale 99,- pr mnd for tilgang til all musikk 24/7
Sitat av Freak Vis innlegg
Nyttig! personlig syns jeg det blir for tungvindt. verdt å betale 99,- pr mnd for tilgang til all musikk 24/7
Vis hele sitatet...
All musikk var å ta i litt. Om du kun hører på mainstream musikk så har du kanskje 80% rett.
Er ellers enig at produktet er såpassa bra at 99 kr/mnd. er greit for Spotify
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vurder å bruke spotydl å laste ned/recorde musikken? Vet ikke om dette er det du er ute etter, med det er veldig nyttig. Det fine når man recorder er at det bli bra lydkvalitet
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Obster Vis innlegg
All musikk var å ta i litt. Om du kun hører på mainstream musikk så har du kanskje 80% rett.
Er ellers enig at produktet er såpassa bra at 99 kr/mnd. er greit for Spotify
Vis hele sitatet...
Da har ikke du fulgt ordentlig med...
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Sitat av nissefreak Vis innlegg
Vurder å bruke spotydl å laste ned/recorde musikken? Vet ikke om dette er det du er ute etter, med det er veldig nyttig. Det fine når man recorder er at det bli bra lydkvalitet
Vis hele sitatet...
Spotydl laster ned fra en tredjeparts side. Den failer helt usannsynelig mye.. Jeg har nå flere hundre sanger som er feil. Noen er av samme artist, men feil sang, noen er både feil artist og generelt helt feil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Spotydl laster ned fra en tredjeparts side. Den failer helt usannsynelig mye.. Jeg har nå flere hundre sanger som er feil. Noen er av samme artist, men feil sang, noen er både feil artist og generelt helt feil.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at den laster ned fra searchfreemp3, men den recorder jo direkte fra spotify!
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Da har ikke du fulgt ordentlig med...
Vis hele sitatet...
Det er jo tonnevis av artister som ikke er å finne på spotify
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Det er jo tonnevis av artister som ikke er å finne på spotify
Vis hele sitatet...
Spotify er jo laget for de som liker musikk av kjente artister, hvis du vil finne mindre kjente artister må du vel lete på YouTube
Sitat av nissefreak Vis innlegg
Spotify er jo laget for de som liker musikk av kjente artister, hvis du vil finne mindre kjente artister må du vel lete på YouTube
Vis hele sitatet...
Nå er det lenge siden jeg har prøvd spotify men vil ikke kalle Bob Dylan, The Beatles, Led Zeppelin, Rammstein osv for mindre kjente artister/band.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Nå er det lenge siden jeg har prøvd spotify men vil ikke kalle Bob Dylan, The Beatles, Led Zeppelin, Rammstein osv for mindre kjente artister/band.
Vis hele sitatet...
Det er ikke Spotify sin feil at visse artister mangler på spotify, det er pengegriske rettighetsinnehavere sin feil.
Betaler gjerne for noe jeg liker så godt