Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 996
Hva er dette?
jeg setter meg ned og skal se på the pretender, men isteden flyr supermann over skjermen min?
Hva er galt med tvnorge?

*sinna på*
Sorry kamerat, siste episde gikk for ei veke siden eller 2.



Er faktisk reprise fra i fjor, så vi får håpe de har kjøpt inn nye episoder.

Såg omtrent alle episodene i fjor

HÅPER FOR GUDS SKYLL DE HAR KJØPT INN

MEN VI FÅR KOSE OSS ME SUPERMANN DAH....NOOT
Fy steike!fikk nesten hjerte-innfark i dag...jeg setter meg i sofaen, slår på TvNorge...å hva er det jeg ser..?JO fatale, stygge, urgammle Supermann!Hva er d som skjer med verden da?!?
*Hater TvNorge*
pøh, gamle supermann eier..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
"Gamle" supre mann er jo iallefall bedre enn SmallVille
nFF Marshall
morten's Avatar
Ikke for å skuffe dere eller noe, men nå har TvNorge vist alle episodene av Pretender som er laget. Nå er det bare 2 Tv-filmer igjen: The Pretender 2001 og The Pretender - Island of the Haunted.

Jeg har sendt email til TvNorge om de kommer til å vise disse også på et tidspunkt (evt om man kunne få kjøpt dem noen plass), og her er svaret jeg fikk:

Problemet er at Fox har solgt en av de til Canal + og det vil ta såpass langt tid før rettighetene er frie igjen at filmen vil nok mest sannsynlig være for gammel dvs interessen lav - men jeg har sagt at vi er interessert i den andre Pretender filmen men de ( Fox) har problemer med noe detaljer og vil komme tilbake til meg når dette er avklart innen en uke eller to og utfra dette vil jeg vurdere om vi kjøper eller ikke.
Vis hele sitatet...
På eBay selges de av og til som VCD viser det seg, men prisene går så inne i helsike i været (Tror muligens dem setter opp prisen på det selv, da mange av budene kommer fra samme person), Så de eksisterer med andre ord iaf som vCD.

Det er vel ikke noen av dere som har muligheten til å få skaffet disse til en som ble litt for hektet på The Pretender? Det ville vært veldig hyggelig.