Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1517
Noen som har ice age i divx , vcd o.l.?? har bruk for denne.

Kan sikkert bytte / kjøpe den
Jeg har i DivX
Kunne du tenke deg å selge den for.........tja en 50 lapp
Uhm.. nei Den funker ikke Og det var vcd. *banne*
Jeg hadde ikke testa den før den posten.
Jeg godtar jo også vcd da, men hva mener du med 'virker ikke'?
Kjenner en som fikk tak i den gjennom IRC, gå inn på Efnet..kanal:#total-isovcd på efnet, i hoved vindue, skriv: yum gimme sum, så trykker du ok, så cd ICE.AGE.TS-NEWISO. Du bruke dir, cd.. og get.
Dir: for å se hva som e der*
Cd :for å gå inn i mappa*
OG Sefølgelig "get" får å få kisn til å send det til deg
Med å ikke virke mener jeg, den funker ikke PowerDVD viser bare et delvis grønt bilde med føkka lyd til. VCDGear klarer ikke konvertere den. VCDEasy kan ikke brenne den.
Opprinnelig postet av sir_anubis
Kjenner en som fikk tak i den gjennom IRC, gå inn på Efnet..kanal:#total-isovcd på efnet, i hoved vindue, skriv: yum gimme sum, så trykker du ok, så cd ICE.AGE.TS-NEWISO. Du bruke dir, cd.. og get.
Dir: for å se hva som e der*
Cd :for å gå inn i mappa*
OG Sefølgelig "get" får å få kisn til å send det til deg
Vis hele sitatet...
<Khat> yum gimme sum
--- #total-isovcd :Cannot send to channel#total-isovcd
da virker det vist ikke lenger da...beklager funka i går.
Better than thou.
Vi har blitt en kanal med /ctcp triggere. Så bare vent og se litt. Endel som server den mener jeg. Gadd ikke gjøre det selv da det var stinky oppløsning på den.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
NEWISO sin release er føkka 2k.. snakket med han ene i NEWISO og han sa de ikke hadde testa den eller noe som helst.. samt det ikke er en TS.. de trodde det var en TS men så viste det seg etter de hadde releasa den at det var en Cam
Driver og laster ned en fil som heter: (tmd)iceage.ts.(1of2) er dette grei kvalitet??
Better than thou.
Neppe. Dessuten er det sikkert bare halve filmen.
Det er en fil som heter 2of2 også, men jeg vet ikke om jeg gidder hvis kvaliteten er på bånn.
hvis du tar en kopi av den du holder på å laste ned, og åpner kopien i virtualdub, så kan du vel sjekke kvaliteten der...? tror jeg...

og filstørrelsen kan gjerne gi en pekepinn også...
Nå hr jeg lastet ned den første halvdelen, og kvaliteten var bedre enn jeg hadde trodd, med en størrelse på knapt 100mb var dette ganske imponerende.

Så nå er det den andre delen som må lastes ned
finnes det ingen version av denne filmen med GOD kvalitet? har bare sett dårlige screenere...
Jeg hadde den som TS, men sletta den pga dårlig kvalitet. Noen som har dvdrip eller dvd-screener av den? Må ha den, bare må ha den...
jeg leita som en gal etter den på tg med digg kvalitet, men fant ingen steder.
har hørt ting om at den ikke skal komme som dvd? noen som vet? da blir det jo ingen nammis dvdrip heller. bah.
Better than thou.
Selvsagt kommer den som DVD. Den er jo som den lommen som man drømmer om som aldri blir tom. Kan bare dra og dra penger ut hele tiden liksom..
Jeg har Ice.Age.TS-NEWiSO (VCD), men det er som nevnt tidligere Cam og ikke særlig diggbar kvalitet.
Opprinnelig postet av Carlo
Selvsagt kommer den som DVD. Den er jo som den lommen som man drømmer om som aldri blir tom. Kan bare dra og dra penger ut hele tiden liksom..
Vis hele sitatet...
da har jeg blitt feilinformert, heldigvis :> jeg vil haa deeen nååå ()/€("€