Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1010
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Ok, i helga kklarte jeg å få tak i "the legend of drunken master."
en jackie chan film, men så mener jeg at det skal finnes enda en film med jackie chan der han driver med drunken boxing, var nemmelig en kammerat som hadde sett den (og nevnt litt av handligna) og det stemte ikke for fem flate øre.
Så er det noen som kan bekrefte eller avkrefte tvilen min ?
Foresten jævli sjæf film "the legend of drunken master," er jackie lite kjapp kanskje ??
Sett accidental spy av Jackie? Går for øyeblikket på kino i usa tror jeg. En av de bedre filmene hans jeg har sett hittil.
Du finner alle filmene han har vært med i ved å søke på navnet hans på www.imdb.com (internet movie database) og så kan du lese handling til alle filmene osv.
Om jeg ikke husker helt feil (vertfall 5 år siden jeg (tror) jeg så den), så begynner filmen med at han er oppe og klatrer i noen stolper og greier.. Så litt senere banker han noen folk med drunken boxing oppå en bil ellerno...

uhmm.. Damnit.. hehe.. Husker ikkeno serli.. er ikke 100% sikker på at det er den filmen jeg tenker på heller...

Scha