Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1142
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Husker at det gikk noen program om hacking, tg og sikkert mere data relatert stoff på NRK engang i fjor. Noen som husker dette? Vet hva programmet het? Skulle likt å sett disse programmene så hvis noen har et opptak eller noe...
Fikk kun sett cirka 5. min. av det begge gangene jeg så på det.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
husker ikke helt hva det het, men det var et program med en dude som kaller seg for dr. copy og medlem av nbh. hehe kan huske tilbake i 97 - 98 når nbh var nyoppstartet og jeg pleide å henge med dem på irc. uansett, det handlet om at dr. copy kunne programmere og fikk jobb som itkonsulent allerede som 16åring, og så reiste han til tg for å sitte med nbhcrewet.

men programmet handlet ikke bare om det, det var også script kiddies som hadde blitt tatt av politiet, og de i programmet skulle få dem til å virke skikkelig talentfulle, men det eneste de hadde gjort var å lure seg inn på noen shell osv
Sist endret av Gusto; 19. mars 2002 kl. 07:50.
det het generasjon 2000 eller noe sånt om jeg ikke husker feil.
Husker jeg så en sånn hacker-dokumentar på NRK 2 for en stund siden,husker detsverre ikke hva den het. Dokumentaren dreide seg om diverse "Stor" hackere,FBI,o.s.v...
Sist endret av sir_anubis; 19. mars 2002 kl. 08:40.
heter "generasjon.no", hadde den på crappy divx (10 fps, usync'a lyd). men nå er den long gone.
lurer på om det er det samme som jeg så en gang...

jeg fant det hvert fall på The Gathering sin ftp...

--> ftp://ftp.gathering.org
Gikk en dokumentar om hacking på Metropol for en stund siden også... Tror den het Internettagentene eller noe sånnt. Noen som har den?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Trådstarter
Jeg så på gathering ftp'en, men fant ikke den NRK tingen der. Men fant noe stasj fra metropol...
▼ ... noen uker senere ... ▼
er ikke den metropolsaken RIMELIG fake? hvis det er den der de snakker om arter og "wow, a female!!1 we found a female, very shy one!!!!2"
Hva skal dere med gamle dokumentarer?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Trådstarter
De dokumentarene jeg så noe av på NRK virket så... hmm, ja... snodige? at jeg må bare se de.
"discovery"-dokumentaren som er laga av noen gutter til en wildcompo på tg eier jo alt annet.

"yes, indeed. the process of perpetuation has already begun"
"there's a large egg over here"
"cocoon, frank."

"hello little computer nerd. wie gehts?"

dealen er liksom at den som er best i quake blir populær blant damene. det er iallfall poenget til richard w. portland i filmen.

jeg fikk denne for ett og et halvt år siden og ler fortsatt av den.


tg00_videofx_14_wildlife_yodel.mpg heter denne. var det den du mente mia?