Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 801
I går kveld rundt tre tida så fikk jeg plutselig lyst til å se FF8 introfilmen. Så derfor tok jeg frem FF8 CD1 og satt den inn i cd-rom'en. Dette hadde jeg gjort før og jeg visste hva jeg var ute etter.
Derfor søkte jeg på google etter denne sida.
Lasta ned nødvendig software, og leste gjennom saken. Men jeg trengte fortsatt en fungerende STR-player, så derfor lette jeg på gamefreax etter spillern og fant PSmplay som viste seg å være den beste med tanke på at den ikke har en haug med japanske/koreanske tegn i menyen og greier. Det som var litt irritabelt var at dl-linken ikke funka og da måtte jeg lete et annet sted. vuut, megagames tenkte jeg.. og da fant jeg noe annet som het PSX Movie Player. *lastened*.

hmm, dette var no funky shiznit, en STR movieplayer-interface til psx'en. men hvor bra blir det a?
36:54 på en disc faktisk. Kvalitet? 320x240 med 15 fps og 16bit stereo lyd. kan virke ræva, men det er faktisk like bra som FF8 FMV'ene.

Selvfølgelig er det slit å konvertere en film og klippe og greier. men det kan jo være nyttig

PSX Movie player finner du her.

*begynne å konvertere yatta*
Sist endret av Phun Q; 7. april 2002 kl. 14:33.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Du kan også fint se/høre s/vcd/mp3 på ps2
trykk
original reprint
xaff's Avatar
Husker jeg også tullet med en masse FF9 FMV'er for en stund siden.

zyrtec: Funker de greiene?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Xaff
Husker jeg også tullet med en masse FF9 FMV'er for en stund siden.

zyrtec: Funker de greiene?
Vis hele sitatet...
Jepp
original reprint
xaff's Avatar
Det er jo sweet! Slipper jeg den helvetes bråkmakeren av en vifte hver gang jeg vil se en DivX