Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2033
Bruker en del medisiner, tok MDMA her om dagen og det funket ikke i det hele tatt. Leste at hvis en bruker SRRI medikamenter sp vil ikke MDMD fungere. Nå bruker jeg sinnsykt mye medisiner, men det er ting jeg bare burde trappe ned på å slutte med da jeg føler at jeg ikke trenger det lenger.

Zooloft 100 MG
Seroquel Depot 300 MG x 2
Nobligan Depot 100 MG x 2
Elvanse 70 MG
Valium 5 MG x 3
Melatonin 2 MG

Dette bruker jeg hver dag, har gjort det i flere år. Zooloft holder jeg på å trappe ned, men ødelegger de andre medisinene ruseffekten av andre stoffer slik som MDMA?
Du må nok droppe seroquel og nobligan. Begge virker inn på serotonin og dens reseptorer. Valium kan nok legge en demper på rusopplevelsen, men om du har oppnådd toleranse burde ikke det være et stort problem.

Vil uansett ikke anbefale deg å slutte med de medisinene bare for en rusopplevelse.
Sist endret av Mirage; 16. november 2016 kl. 13:26.
Føler at Seroquel kjører over Zooloft. Legen min mener at jeg kan slutte på Zooloft når jeg bruker Seroquel. Seroquel har en antidepressiv effekt det og ( Tror jeg ), men Seroquel er ikke et SSRI preparat. Jeg ønsker å slutte på Nobligan, men alt som er svakere enn Nobligan fungerer ikke mot smertene jeg har.
Melatonin trenger du ikke bekymre deg for så vidt jeg vet. Har ikke opplevd dårligere effekt når jeg har brukt det ganske regelmessig selv.
Zoloft burde du være helt fri fra ihvertfall 4 uker for å ta MDMA etter min erfaring.
Rimelig sikker på at Seroquel ødelegger hele greia. Folk bruker jo det til å kvelde etter å ha vært våken i for mange døgn på stimulanter. Du blir jo helt flat av det, så jeg tror ikke det går hånd i hånd med MDMA.