Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1429
Har kommet over noen animasjoner(som man kan trykke på ting og få opp mer informasjon) som jeg gjerne skulle lastet ned til USB.

Er det mulig for denne typen filer?
http://www.eloppgaver.no/filmer/Inst...n_09092008.swf
Høyreklikk på linken, og velg «Lagre som»/«Save as».
Sist endret av 0xFF; 28. november 2015 kl. 16:30.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Høyreklikk på linken, og velg «Lagre som»/«Save as».
Vis hele sitatet...
Jeg har bare mulighet til å velge "lagre lenke som".
Jeg ønsker å kunne gå inn på denne når jeg ikke har nettilkobling.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Jeg har bare mulighet til å velge "lagre lenke som".
Jeg ønsker å kunne gå inn på denne når jeg ikke har nettilkobling.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd det valet?

PCer vert vanlegvis ikkje levert med håndgranat som går av i trynet ditt om du gjer ein feil, så det burde ikkje skade å prøve.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Har du prøvd det valet?

PCer vert vanlegvis ikkje levert med håndgranat som går av i trynet ditt om du gjer ein feil, så det burde ikkje skade å prøve.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har prøvd det valget.
Jeg får en swf-fil som ikke lar seg åpne.
Lest at man kan laste ned eget program for å lese slike filer, men er det noen enklere løsning?
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Ja, jeg har prøvd det valget.
Jeg får en swf-fil som ikke lar seg åpne.
Lest at man kan laste ned eget program for å lese slike filer, men er det noen enklere løsning?
Vis hele sitatet...
Du behøver en flash-avspiller. Nettlesere har som oftest støtte for flash filer, du kan prøve å åpne den i din favoritt nettleser.
Om du skulle vurdere å bruke programmet istedet for nettleser, laster du ned Flash Player projector. (fra Adobe)