Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 965
Jeg har brukt nedlasting via torrent i mange år, og er i grunn tilfreds med det. Men jeg savner egentlig p2p programmer der en kunne laste ned enkelt sanger hurtig og enkelt. Kazaa, limewire, frostwire osv var jo full i virus og dritt til tider. Men jeg fikk nylig anbefalt "MP3 Rocket".

Er det noen som har erfaring med programmet? Er det like mye virus som i limewire osv?
Bare last ned album fra piratebay eller noe lignende. Funker like fint. Bare husk å ta de med mange seeds og helst trusted user/ VIP
jx2
Trådstarter
23 4
Sitat av Xernox Vis innlegg
Bare last ned album fra piratebay eller noe lignende. Funker like fint. Bare husk å ta de med mange seeds og helst trusted user/ VIP
Vis hele sitatet...
Er det jeg har gjort frem til nå. Men ofte er det enkelte sanger du ikke finner på torrent sider...
Bruker mp3 rocket jeg, funker fjell. Om du søker på en sang så finner du de fleste der, noen av filene som ligger der kan virke noe shady, men ellers thumbs up!
jx2
Trådstarter
23 4
Sitat av Yazzie Vis innlegg
Bruker mp3 rocket jeg, funker fjell. Om du søker på en sang så finner du de fleste der, noen av filene som ligger der kan virke noe shady, men ellers thumbs up!
Vis hele sitatet...
Takk!
Sitat av jx2 Vis innlegg
Er det jeg har gjort frem til nå. Men ofte er det enkelte sanger du ikke finner på torrent sider...
Vis hele sitatet...
Da bruker du spotify. Enkelt, gratis og lovlig