Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2045
Hallo. Har en bønne her og vil teste ut en måte å røyke det på som jeg så på Youtube. Det går ut på å ta bønnen på en nål, sette fyr på, blåse ut flammen og fylle opp en halvliterglass med røyk ved å sette det over bønnen.
Er det en grei måte, noen som har testet det? Vansklig og få fyr på bønnen?

http://www.youtube.com/watch?v=EyEPv...eature=related
Sist endret av siindre; 27. mars 2009 kl. 19:55.
Det er jo ikke en veldig ressursvennlig måte å røyke på i og med at du er nødt til å la hasjen brenne for å få det til, men det vil jo naturligvis fungere allikevel. Med mindre det er helt elendig hasj vil det ikke være noe vanskelig å få den til å brenne.

Men hva med å bare prøve? Du finner det jo ut på ti sekunder..
Sist endret av mentalmelt; 27. mars 2009 kl. 19:59.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Det funker, overraskende bra og, vil jeg påstå!
Selv liker jeg det veldig godt. Det er en veldig kjapp og enkel metode.
jeg har brukt denne metoden en god del, før jeg fant ut at det ikke var så økonomisk.. klarte fint å røyke 5g på en time på denne metoden.. selv om rusen var helt himmelsk (mer en grønt rus følelse, altså høy istedenfor stein), så gikk det mye mer med dette enn når man mekker med tobakk.

Mitt tips: gå på headshop og kjøp deg en glass vannbong, mye bedre..

http://www.youtube.com/watch?v=iS9KHOXJ6-w denne metoden jeg brukte
Trådstarter
62 4
Ja vannpipe er noe jeg har veldig lyst på ja. Finnes det noen fysiske butikker i Bergen man kan kjøpe røykeutstyr?
Scorpius
Komediebakken 9
5010 Bergen
Trådstarter
62 4
Takk, ta turen innom løpet av uken. Har de noen sære åpningstider ellerno? Og må man være 18 for å kjøpe røykeutstyr forresten?
ingen aldersgrense for å kjøpe røykeutstyr
Sitat av pawsan Vis innlegg
ingen aldersgrense for å kjøpe røykeutstyr
Vis hele sitatet...
Tvert imot, sist jeg var på Scorpius i bergen var det et skilt om at man måtte være 18 år gammel for å kjøpe røykeutstyr.
Dette varierer vel fra butikk til butikk, da det ikke er noen lov om det.
Man må vanligvis være 18 for og kjøpe bonger o.l på sånne butikker...
et lite partytriks er jo å ta et glass ut av frysern og shotte ned i det iskalde glasset.

Røyken holder seg nede i glasset, så er det bare å drikke. er ikke særlig produktivt, men litt stilig ihvertfall.
Så du mener du skal fylle glasset å sette det i frysern? da trur jeg røyken går ut mister!
Det er jo ikke det han skriver..
Har prøvd dette et par ganger. For å være helt ærlig, merket jeg ikke en dritt... Etter et par forsøk ga jeg opp og mekket opp resten av bønna i en joint og ble skakk som faen...

Har hørt andre nevne at de er så vandt til å røyke med tobakk at de ikke blir skakke når de røyker gallen rent. Har vanskeligheter for å tro det selv om mine erfaringer muliggens kan fortelle det samme.

Hagr
får dårlige rus av å ikke bruke tobakk, men vet ikke hvorfor.
Kanskje en aldri så liten placebo?

Tobakk gir faktisk også en rus, selv om mange ikke tenker på det som et rusmiddel. Før jeg prøvde det for første gang så jeg på det som mat, omtrent, som de avhengige kun trengte men ikke fikk stort ut av.

Kanskje er det blandingen av cannabis-rus og tobakksrus som sees på som cannabis-rus? Har forøvrig hørt flere beskrive at effekten gir seg mer og mer etter hvert og etterhvert blir "mat"

Husker hvor slått ut jeg ble første gang jeg røyket tobakk alene på hjemmelaget flaskebong. Ganske heftige saker det også, faktisk.

Hagr
Prøvde dette i går med noen venner, vi ble overasket hele gjengen av resultatet. vi brukte en halvliters flaske, fylte flaska å trakk opp. Har aldri blitt så "høy" på brunt før, så dette var konge greier ja