Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 3795
Kan noen gi en feedback?

www.battibatt.com

Trenger en respons på hva jeg kan fikse på
likte ikke grønnfargen.
Trådstarter
49 1
den er hele designet mitt kan ikke fjerne den

trenger også noen som kan bli moderatorer... skal ha opp forum og slikt
er ikke dette sånn typisk side man får fra bloggsider hvis man registrerer seg? så kan du pynte litt på den, skifte farger osv?
Trådstarter
49 1
nei...desverre... layouten blir den samme brukere kan ikke endre den

men er det noen som kunne tenke seg og bli moderator?
Sitat av battibatt
nei...desverre... layouten blir den samme brukere kan ikke endre den
Vis hele sitatet...

tror ikke helt du skjønte hva jeg mente. sia di er ren copycat spør du meg.
Trådstarter
49 1
copycat? (20Tegn)
Sitat av battibatt
copycat? (20Tegn)
Vis hele sitatet...
sia di ligner veldig på siden man får av blogger.com ...


uansett, back to feedback.

du bruker lyse grønn,lyseblå,svart,hvit og grå. synes det ble for mye

menyen er ganske feit og stor.alt er ganske stort der tbh.
var ingen koselig side.
Sist endret av Panini; 17. januar 2008 kl. 12:10.
Trådstarter
49 1
det er det ikke... det er ikke en bloggeside av noen slag... det er cms systemet e107
Nederst på siden: "©2007 All Rights Reserved. Designed by Free CSS Templates"


lol?
Sitat av Markus
Nederst på siden: "©2007 All Rights Reserved. Designed by Free CSS Templates"


lol?
Vis hele sitatet...

haha det var det jeg visste. jeg sa det jo på starten at jeg hadde sett sånn type design før

+kp for funnet
Trådstarter
49 1
har ikke sagt jeg har laget den selv
Sitat av battibatt
har ikke sagt jeg har laget den selv
Vis hele sitatet...
neida, bare virket som siden du ville ha feedback på den nye sia di og ikke konseptet ditt.
Trådstarter
49 1
nei vil bare ha feedback på hva jeg kan gjøre men takk uansett
Sitat av battibatt
nei vil bare ha feedback på hva jeg kan gjøre men takk uansett
Vis hele sitatet...
ser du skifta på den nå ja

©2007 All Rights Reserved. Designed by BattiBatt

uansett. jeg skjønner ikke. skal vi liksom drive å chatte til oss "gull" for å laste ned ting?

på lista fant jeg bare CS 1.6 noe man kan laste ned gratis fra steam/torrent?.

og hvorfor skal jeg drive å samle gull for å laste ned? når jeg bare kan laste ned fra torrentsider?

prøver ikke å være frekke elns, jeg bare ser ikke poenget. så om noen kan forklare så hadde vært hyggelig.
Sitat av battibatt
har ikke sagt jeg har laget den selv
Vis hele sitatet...
Du har ikke laget den selv engang, nei.
Vell, siden i seg selv er ALT for stor, for min del.

Alle elementene er drøyt store, og det er vanskelig og navigere.
Menyen var forferdelig, vanskelig og lese og igjen STOR rollover.


Siden er uoversiktlig og ser halvferdig ut,
likte den ikke i det hele tatt.
Trådstarter
49 1
poenget er at man ikke alltid kan bruke torrent....

ta som eksempel... man sitter på skolen... og man vil spille cs... hva gjør man da?

jo man finner en nonsteam cs versjon...
poenget er her kan man laste ned via http ikke via torrent eller p2p

arbeider også nå sammen med microdll.com, sodynet.com, tangenvgs.com og microdll så vi har planer om og få opp en monsterside med filmer musikk spill porxy og mye annet...


derfor ville jeg ha feedback av designet... jeg har ikke laget det...

så enda ett spørsmål... er det noen som vil henge seg på? (alså bli moderatorer?) dere kan få betaling i form av reklame hvis det er ønskelig?

uansett takker så mye for respons
å innstalere et spill på skolepc'en er ikke no prob. bare last ned hjemme og brenn det på cd.

problemet for de fleste er vel at de har blocka spill? porter osv.
jeg liker planen din, men ikke siden din^^
som det er sagt før, gjør knappene dine mindre og... vel det var vel alt fra min side >.<
Trådstarter
49 1
noen fler synspunkter?
Tja. kan jo virke greit nok dette. Skal du linke til http servere, eller skal du legge det ut selv på din egen server? Er det bare gratisprogrammer eller skal det være piratkopier også?
Hvorfor dette gullsystemet?
Skal du legge ut masse piratkopier av film og musikk til nedlasting på serveren din, eller hva er greia?
Trådstarter
49 1
Gullsystem er for og skape litt inhold...

Litt av hvert... piratkopier... tror det ja..

Mye skal ligge på andre servere....
haha. du tenkte å legge ut piratkopier også ja. jaja. leser folket dette her?

edit: ta å dropp de der piratgreiene. Noen linker er greit, så fremt det er lovlig.

synest nesten litt synd på deg. kjøpt deg et domene og greier.
Sist endret av hyys; 17. januar 2008 kl. 12:47.
Trådstarter
49 1
skal ikke ha ulovelig materiale på mine servere... linker kun til det andre har lagt ut vettu
I tillegg til at alle elementene er alt for store,
håper jeg du har en grei begrunnelse til å ha menyen på høyre side,
dersom dette skal bli en "monsterside" som du så pent sa,
bør den være oversiktlig!
Få en som er kyndig i rettskriving til å gå over siden din. Menyen og banneret tar for mye plass. Fonten på alt annet enn selve innholdet (som er det viktige her) er alt for stor. En blanding av engelsk og norsk er heller ingen fordel. Velg en, eller la folk velge språket selv.
I tillegg er det, så vidt jeg vet, ikke lov å ta på seg æren for noe andre har designet.

Edit: Gullsystemet ditt er ikke nødvendigvis noen god måte å skape innhold på. Sannsynligheten for at mesteparten av innholdet ditt er crap blir veldig stor. Du bør heller ha et system som ligner på FreakForum sitt, med kvalitetspoeng og gull til _godt_ innhold.

Edit2: Dette sier reglene til Free CSS Templates, som du har din template fra: "All of the free CSS templates provided on this website are licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License, so they are free to use for both commercial and noncommercial purposes provided you link back to FreeCSSTemplates.org. For more information about this license, please click on the button below. (knappen linker hit: http://creativecommons.org/licenses/by/2.5/) "
Sist endret av Khazeth; 17. januar 2008 kl. 12:52.
Trådstarter
49 1
Restyle du har et veldig godt poeng takker skal se hva jeg gjør...

noen som vil bli moderatorer
- Gullsystemet blir som Khazeth sa sannsynligvis brukt for å verve inaktive medlemmer, spamme forum og nyheter, vil foreslå å endre den.

- Menyer osv dekker omtrent hele siden og bør etter min mening gjøres mindre.

- Skal dette være "Nettsiden for alt" bør du lage en god og oversiktlig meny. Du kan f.eks. se på hvordan andre nettsider har gjort det. "Send inn nyheter" bør heller gjøres om til "Nyheter" og legge innsendingen i en egen underkategori.

- Blir litt irritert der du har brukt forskjellige farge på de to "menyene", kan du ikke holde deg til enten grønn eller blå? Trykker du på downloads blir det hvertfall for meg veldig klussete med blått øverst, for så å ha grønt og grått under det igjen, blir fort litt mye farger som ikke passer sammen.

Ideen er ganske god, men du bør som nevnt tidligere passe på hva du legger opp. Gjør du den litt ryddigere og penere kan du fort skaffe deg en god gruppe medlemmer.

edit: Kan også være lurt å skaffe deg et banner istedenfor skrift på bakgrunn, ser kanskje litt mer profesjonelt ut.
Sist endret av Zepplin; 17. januar 2008 kl. 13:03.
Sitat av battibatt
har ikke sagt jeg har laget den selv
Vis hele sitatet...
"©2007 All Rights Reserved. Designed by BattiBatt"

Trådstarter
49 1
skal si jeg fikk litt av en respons takker så mye skal prøve og følge de fleste rådene jeg har fått

men er det noen som har lyst i det heletatt og bli med på konseptet???
hahaha du er jo helt på bærtur gutt.

først sier du at du ikke har laget siden så setter du : ©2007 All Rights Reserved. Designed by BattiBatt

så sier du, jeg siterer:"linker kun til det andre har lagt ut vettu",
men du har alerede lagt ut flere småprogrammer? FTP program osv?

noe alle kan laste ned fra skole pc'er til og med? trodde denne siden var for de som vil laste ned ting mens de er på skolen fordi de ikke kan bruke torrent/p2p.samtidig har du også lagt ut torrent og p2p programmer? jeg skjønner ikke lol.

og du sier du vil ha medlemmer? hvis du vil ha medlemmer så fjern gull systemet, er det noe som trekker så er det gratis ting. hvis du tvinger dem til å tjene opp gull så orker ikke folk til slutt..

absolutt alle filene du har der kan man laste ned fra andre http sider.
minus de batfilene som alle kan lage eller så er de her på forumet fra før av.
Sist endret av Panini; 17. januar 2008 kl. 13:24.
Helt ærlig så var dette et rather dårlig konsept.
Virker heller ikke som du kan særlig mye om HTML og slikt, laster ned et ferdig design og endrer navnet til ditt eget!
Det er det eneste de forlanger for at du skal kunne bruke malen deres, at du har navnet deres på bunnen
Hele opplegget ditt har en veldig amatørmessig fremtoning. Gullsystemet, layouten, at du stjeler creds for layouten, samarbeidspartnerne dine, piratmateriale, og idéen forøvrig, det ser rett og slett useriøst ut. Jeg forstår bare ikke hvorfor noen andre enn dine nærmeste venner skulle gidde å bruke siden, men nå er ikke jeg noen ekspert heldigvis.. Lykke til uansett =)
gullsystemet sørger jo for at du kommer til å bli nedspammet på forumet da :P
Jeg ser ikke hva som står på menyknappene hvis jeg holder musa over.
Er litt usikker på om du har lov til å legge ut veldig mange av de filene der... (selv demoutgaver av programmer og gratisgreier krever ofte tillatelse fra eieren for at du skal kunne redistribuere det)

Edit: Ok, ser at du sier selv at du skal linke til piratmateriale andre har lagt ut/på andre servere. I såfall foreslår jeg at du søker litt her på forumet etter "napster.no", for hvis den sida di blir pop i det hele tatt, så kommer du til å brenne deg SKIKKELIG på det der. Hvis du derimot IKKE blir noe pop, til tross for at du legger ut den slags linker, så kan det hende du bare brenner deg sånn middels. I alle fall foreslår jeg at du begynner å spare opp til erstatningen du kommer til å ende opp med å betale hvis du gjennomfører det.

Utrolig mange tullinger her inne for tida som prøver å sette opp sider med den slags konsepter?
Sist endret av atomet; 17. januar 2008 kl. 16:02.
Ble skremt ta jeg så størrelsen!:-/
"siden for alt" tror ikke du får noe mye treff på den siden der for og være helt erlig....
ikke mange download heller.... må elle r ordne sånn at folk kan legge ut på siden din i think:P
YOU SUCK. 10tegn
Sitat av tjobo
YOU SUCK. 10tegn
Vis hele sitatet...
Selvom ideèn kunne hvert god, har han ikke gjort nok research på området.
Slike kommentarer kan du holde for deg selv, hennviser deg hit, idiot.
ny ide ? nei
lovelig ? nei
lett og bli busta ? ja
kan du linke til ting med warez? nei
bra side ? nei
hvorfor ikke bruke torrent ? og bare bruke seed box.
skal du hoste server hjemme hoss deg så purken kan buste deg sikelig ?

NB: trur ikke one.com liker at du driver med warez, eller bruker mer enn 5gb pr mnd.
Sist endret av ranvik; 17. januar 2008 kl. 18:35.
Folkens, hva skjer med å gi konstruktiv kritikk? Tror dere han kan få en mye bedre side som kan slå alle andre sider ned i støvlene, ved å få kommentarer som "YOU SUCK!" slengt oppi trynet sitt? Skal man først skrive feedback til et design/side, synes jeg man burde ta med alle punkter. Hva er bra, hva er dårlig og hva kan forbedres.

Til tema. Jeg synes det er lavmål at du tar et free template design, for så å ta æren for å ha designet det, selv. Som jeg har sagt før på forumet, å ta æren for å ha laget et design du har stjålet, er som å putte rosiner i en youghurt og kalle den sin egen. Det går ikke. Enten linker du tilbake til den som laget designet og slutter å ta credits for det selv, eller så kan du fjerne hele driten, lære deg html og css også lage ditt eget design.

For det andre, det er alt for mye "statestikk" på høyresiden. Kanskje drite i all statestikken og heller satse på en enkelt meny, så det blir lettere å navigere på siden din. Jeg fikk heller ikke det gramm inntrykk av hva du ville få frem med siden, eller hva den handler om.

At menyen er slik:
Statistikk
Siste Nytt
Medlemmer
Kontakt Oss!!!

hjelper heller ikke på brukervennligheten. Enda en statestikk (Jammen) og tre utropstegn etter kontakt oss, gir ikke siden et proffesjonellt inntrykk.

Når det kommer til nedlastinger, så er vel konseptet greit nok i seg selv, men vær sikker på at du har loven på din side... Sånn i tilfelle det blir en hit. Og den siden man kan laste ned ting på er lite oversiktlig. Jeg skjønner ikke hva som skal ligge hvor, og hva som er meningen med underkategorier. Redesign av hele download kategorien er å anbefale.
Sist endret av Gisse; 17. januar 2008 kl. 18:42.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hvilken host bruker du? one.com?

Forøvrig tror jeg ikke det er noen smart idé å legge ut all din personlige informasjon på whois når du skal drive med noe så på kanten som dette...ikke at de ikke kunne tatt deg uten whoisinfo heller da.
Kan ikke alle laste ned CS fra siden hans om han bruker one.com da?

Jeg la ut en privat film på min private nettside hos one.com. Etter noen få downloads fra venner og bekjente sperret de hele nettsiden min i nesten to uker!

Litt kritikk: Jeg er enig med de fleste. Idéen er ganske mangelfull, designet er noe av det verste jeg har sett. Stakkars de med stor oppløsning. Du skriver ingen ting på siden din om hvilken tjeneste du vil lever og du skriver ingenting på forumet om hvorfor vi skal bruke tjenesten, for utenom å spille cs på skolen selvsagt :S
Sitat av battibatt
Kan noen gi en feedback?

www.battibatt.com

Trenger en respons på hva jeg kan fikse på
Vis hele sitatet...

driter i om det har blitt skrevet ned før.

hu stor bokstav i Downloads osv, ser litt penere ut da, og skaff en ny CSS (skin)
CSS er bare koden vis du lurte
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Skaff en ny CSS? Han kan jo lage designet sitt selv - siden han driver og skryter av det på bånn uansett.
kul side forresten... flink du er
Dere som nevte nFF-Rippoffen hans, Jeg ble moderator og slettet rippoffen fra forumet
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hmm.. trådstarter er utestengt, så hvorfor kan ikke denne tråden dø?