Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1163
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann!
Spist ca 3-5 tramadol Actavis 100mg piller daglig nå i ca 2 uker, og ca 6 tabs paralgin forte daglig i ca 2 uker i forkant av det.
(Dette ifbm med en operasjon).

Fikk idag en pakke 30 tabs Oxycodone Actavis 5mg av legen da Tramadolen gjør at jeg mister matlysten. Skal ta 3 tabs om dagen.

Hvordan vil toleransen min være på dette ifht til tramadol og paralgin? Har hatt 4 stk Oxy (20mg) nå, føler meg fin og chill i formen.

Har noen prøvd å kombinert Oxy med hasj?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heisann!
Spist ca 3-5 tramadol Actavis 100mg piller daglig nå i ca 2 uker, og ca 6 tabs paralgin forte daglig i ca 2 uker i forkant av det.
(Dette ifbm med en operasjon).

Fikk idag en pakke 30 tabs Oxycodone Actavis 5mg av legen da Tramadolen gjør at jeg mister matlysten. Skal ta 3 tabs om dagen.

Hvordan vil toleransen min være på dette ifht til tramadol og paralgin? Har hatt 4 stk Oxy (20mg) nå, føler meg fin og chill i formen.

Har noen prøvd å kombinert Oxy med hasj?
Vis hele sitatet...
Mente 50mg på tramadolen, ikke 100...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heisann!
Spist ca 3-5 tramadol Actavis 100mg piller daglig nå i ca 2 uker, og ca 6 tabs paralgin forte daglig i ca 2 uker i forkant av det.
(Dette ifbm med en operasjon).

Fikk idag en pakke 30 tabs Oxycodone Actavis 5mg av legen da Tramadolen gjør at jeg mister matlysten. Skal ta 3 tabs om dagen.

Hvordan vil toleransen min være på dette ifht til tramadol og paralgin? Har hatt 4 stk Oxy (20mg) nå, føler meg fin og chill i formen.

Har noen prøvd å kombinert Oxy med hasj?
Vis hele sitatet...
fin og trygg kombo ned, og høres ut som du allerede har funnet dose på oxy'n.. :P
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
50mg var en fin dose på meg. Veier 103kg.

Regner med dosen skulle vært langt mindre hadde jeg ikke vært så innspist på paralgin og tramadoler
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update/rapport: deilig.


Gir bort resterende til en trengnde venn. Dette blir man fort avhengig av...../
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Update/rapport: deilig.


Gir bort resterende til en trengnde venn. Dette blir man fort avhengig av...../
Vis hele sitatet...
høres lurt ut
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
høres lurt ut
Vis hele sitatet...

Skulle allerede etter første gang med Oxy jeg ønska jeg hadde skuffa full