Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2821
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Erfaringer?
Tar folk dette kun pga søvnproblemer eller kan man få en rus av det?

Hvor vekke blir man?
Anonym bruker
"Misunnelig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar du nok av det blir du ape, en grunn for at dette blir kalt apedop. jeg fikk det av elgen for mange år siden pga søvn, aldri igjen, ble helt uten for og sekla rant og sov.
En kompis av meg trykte 8 nozinam IV å han ble heeeelt fucka. Sovna over alt. Men det var slettes ikke digg ifølge han.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg spør fordi jeg har fått i meg dette, ufrivillig.
Et døgn er borte for meg. Og jeg kan bare spekulere i hva som skjedde og hvorfor noen skulle ville gi meg det. Er jo ikke akkurat mye selskap om man slokner av det.

Sikkert forskjellig fra person til person, men kan man sove igjennom det meste om man har tatt dette?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg spør fordi jeg har fått i meg dette, ufrivillig.
Et døgn er borte for meg. Og jeg kan bare spekulere i hva som skjedde og hvorfor noen skulle ville gi meg det. Er jo ikke akkurat mye selskap om man slokner av det.

Sikkert forskjellig fra person til person, men kan man sove igjennom det meste om man har tatt dette?
Vis hele sitatet...
har nok fått i deg noe annet også om du ikke husker no.
du blir som sagt over her bare helt ape av nozinan, orker ikke gjøre no og kan sove gjennom det meste. men du vil også huske hvor jævlig ape du var og hvor forbanna irriterende det var å f eks ikke klare gå frem til dass engang.

èn dag vi var unge og dumme fant vi nozinan i medisinskapet og bestemte oss for å prøve da det hadde varselstrekant på seg og leste d var muskelavslappende osv.. heldigvis var vi fler om det for var faen ikke morro å måtte hjelpe hverandre med å gå på dass..
Apedop. Selv de mest desperate av desperate tunge narkomane lar det ligge igjen når de raider medisinskap. En ting er nå om man tar dette på eget initiativ, men det burde vært krav om at samtlige leger som skriver det ut har prøvd det selv. Spesielt når de gjør det fordi de ikke "tror" på å skrive ut "narkotika" til folk med søvnproblemer. Jeg fikk en liten dose for å sove på for mange herrens år siden. Jeg har fremdeles mareritt om den natta.
Anonym bruker
"Tilfreds Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar du nok av det blir du ape, en grunn for at dette blir kalt apedop. jeg fikk det av elgen for mange år siden pga søvn, aldri igjen, ble helt uten for og sekla rant og sov.
Vis hele sitatet...
Tror du måtte ha turet jævlig hardt hvis du var uti skogen og elgen kom og delte ut Nozinan til deg.

Seriously though, Nozinan er søppel. Fikk da jeg tippet over i psykose pga. flein. Følte meg helt fucked up av Nozinan, pluss de potensielle bivirkningene du kan få burde være nok til å la dritten ligge.
Anonym bruker
"Misunnelig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skjønner du lo godt nå var skriveleif. som du sikkert skjønner skulle det stå Legen ikke elgen
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og en kamerat tok disse for noen år siden. Vi ble trøtte og slappe i hele kroppen, men helt klare i hodet, men likevel trøtte der også på en måte. Absolutt ikke digg.
Anonym bruker
"Vettskremt Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg spør fordi jeg har fått i meg dette, ufrivillig.
Et døgn er borte for meg. Og jeg kan bare spekulere i hva som skjedde og hvorfor noen skulle ville gi meg det. Er jo ikke akkurat mye selskap om man slokner av det.

Sikkert forskjellig fra person til person, men kan man sove igjennom det meste om man har tatt dette?
Vis hele sitatet...
Dra på legevakta ASAP for prøver om du mistenker voldtekt og/ eller å ha blitt dopa ned! Ikke vent eller tenk at du skal tenke på om du orker det for da kan det være for sent.

Det å dope ned andre er svært alvorlig og de som har gjort det bør straffes uansett hva som har skjedd mens du ikke var deg selv
Brukte høy dose Nozinan på nittitallet.4 x 25mg.Er enig at dette er apedop.Man blir helt tom i hodet,og det er ingen god rusfølelse.Kuttet ut da jeg fikk Imovane.Nå i nyere tid har jeg begynt å bruke det igjen i lavere dose som hjelp til smertelindring.Var skeptisk da man også lett kan gå opp i vekt av det.Nå bruker jeg 4 x 5mg om kvelden og sover bra på det også.Har kuttet ut all sovemedisin.Apotekene har nå vansker med å fremskaffe det.Midlertidig utgått står det i fk.Får nå utlevert Islandske og danske pakker.Hvis det utgår er jeg blitt fortalt at et bytte til Serequel er et alternativ.

mvh.CC.
[quote=Anonym bruker;3530169]Jeg spør fordi jeg har fått i meg dette, ufrivillig.
Et døgn er borte for meg. Og jeg kan bare spekulere i hva som skjedde og hvorfor noen skulle ville gi meg det. Er jo ikke akkurat mye selskap om man slokner av det.

Har du fått beskjed av vedkommende at du ble gitt nozinan uten at du viste det? Eller tror du bare det er der du har fått i deg?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har tatt blodprøver som viste det.. Nozinan var gjemt i en kapsel som egentlig skulle inneholde noe annet.
Ts